بازدید 2120
۵

مجلس به ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک ورود می‌کند

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه اتخاذ تدابیری مانند تعطیلی و دورکاری کارکنان در زمان آلودگی هوا راهکاری برای کاهش آلودگی نیست، گفت: دیوان محاسبات کشور گزارش‌های جدیدی در مورد وضعیت اجرای قانون هوای پاک ارسال خواهد کرد تا به ترک فعل‌ها رسیدگی شود.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 15 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سمیه رفیعی با بیان اینکه برای مدیریت آلودگی هوا همانطور که در قانون هوای پاک پیش بینی شده است باید یک سلسه وظایف و اقداماتی در طول سال انجام شود و تعطیلی راهکاری به منظور کاهش آلودگی هوا نیست، افزود: انتظار داشتیم با تصویب قانون هوای پاک وضعیت هوای تهران بهتر شود اما متاسفانه این قانون به درستی اجرا نمی شود و علت اصلی آلودگی هوای پایتخت ترک فعل برخی مسئولان است.

رفیعی با تاکید بر اینکه دادستانی به عنوان مدعی العموم می تواند به موضوع آلودگی هوای تهران ورود کند، تصریح کرد: مکاتبات زیادی با دادستانی داشتیم و همکاری خوبی با ما داشتند اما نیاز به پیگیری های بیشتری داریم البته توان و امکانات کشور را هم باید مدنظر قرار داد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه برای مقابله با آلودگی هوا بن بستی وجود ندارد، گفت: مردم و دولت باید همکاری و مشارکت لازم را برای کنترل آلودگی داشته باشند البته موضوع ترک فعل دستگاه‌ها از اجرای قانون هوای پاک در قالب ماده ۲۳۴ به قوه قضائیه ارسال شد و با همکاری خوب دستگاه قضا ۴ مدیر در دادسرای کارکنان دولت حکم قطعی گرفتند، اما نباید تنها به این اقدامات اکتفا کرد، زیرا قانون مقطع زمانی خاصی ندارد و باید اقدامات و پیگیری‌ها به صورت مستمر تداوم یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
اقدام موثر شهرداري تهران در آلودگي هوا غير فعال كردن تابلوهاي سنجش آلودگي هوا در سطخ شهر
ترک فعل
اوخی ببخشید شما چون تحریمید مازوت میسوزونید
الان میخواین چیو ورود کنید؟؟؟؟
بزرگواران مجلس اولین برخورد با ترک فعل باید با خودتون باشه. خودرو و کیفیت خودرو نقش اساسی در کیفیت هوا رو داره. با گرفتن ساشی بلند چشمتون رو روی تخلفات در حوزه خودرو نبندید. واردات خودرو با کیفیت انجام نمیشه. به دلیل تحریم ها صنایع به روزرسانی نشدن. ظرفیت گازی کشور متناسب با پتانسیل تولید ایران نیست. بودجه کافی به بخش های تخصصی در این زمینه داده نمیشه. نمایندگان گاها در ایجاد صنایع الاینده در حوزه انتخابیه خودشون اصرار دارن و به محیط زیست فشار میارن و ....
اولین قدم در اصلاح امور، اصلاح خود است
مدیریت ناکارآمد و ضعیف است ایده ها و طرح ها رفع مشکلات حتی مطرح نمی شوند.
دادستانی کجاس الان دقیقا؟ مدعی العموم نداریم؟؟ الان کل مجلس میخاد راه بیفته بره دنبال ترک فعل؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست