بازدید 2727

دستگیری سازنده کلیپ های غیراخلاقی در باشگاه ورزشی

کد خبر: ۱۲۰۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 13 November 2023

مرد جوانی که با ساخت کلیپ‌های غیراخلاقی در یک باشگاه ورزشی و انتشار در اینستاگرام قصد داشت مدیر باشگاه را بدنام کند از سوی پلیس فتای سمنان دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ محمدرضا فدائیان، رئیس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به شناسایی عامل هتک حیثیت یکی از فعالان ورزشی سمنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار کرد: چندی قبل مدیر یک باشگاه بدنسازی و پرورش اندام با در دست داشتن شکایتی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت، بنده مدیر باشگاه پرورش اندام هستم طی چند روز گذشته متوجه شدم از طریق صفحه‌ای در اینستاگرام کلیپ‌هایی با مضمون غیر اخلاقی و مغایر با قوانین توسط شخصی پخش شده که در باشگاه و محل کار بنده تهیه و تدوین شده که باعث آبروریزی و بدنامی باشگاه در بین ورزشکاران شده است. بنابراین با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا باتوجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع‌آوری شده، اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهم یا متهمان سایبری آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر شناسایی و به پلیس فتا احضار شد. پس از حضور متهم در پلیس فتا و روبه‌رو شدن وی با مستندات غیرقابل انکار جمع‌آوری شده توسط کارشناسان این پلیس، متهم لب به اعتراف گشود که پرونده تکمیل و متهم تحت پیگرد قرار گرفت.

 این مقام انتظامی با اشاره به ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی خاطرنشان کرد: هرگاه فردی به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای یا مخابراتی، صوت، تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرارِفرد دیگری را بدون رضایت او منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا هتک حیثیت او شود، مجرم محسوب شده و مجازات مناسب برای آن درنظر گرفته می‌شود و لازم است کاربران اینترنتی در خصوص کسب آگاهی از قوانین موجود در حوزه فضای مجازی توجه لازم را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی