بازدید 7073

محصول جدید نوکیا با شارژدهی ۳۵ ساعته

ایرباد جدید نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus نام دارد و از ویژگی‌های جذابی مثل حذف نویز فعال و عمر باتری قابل‌ توجه بهره می‌برد.
کد خبر: ۱۲۰۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 10 November 2023

به گزارش تابناک، زومیت نوشت: نوکیا از هدفون Clarity Earbuds 2 Plus رونمایی کرد. این محصول از فناوری حذف نویز فعال (ANC)، مقاومت دربرابر پاشش قطرات آب و عمر باتری ۷ ساعت بدون درنظر گرفتن کیس شارژ بهره می‌برد. البته درصورتی که باتری کیس را هم مدنظر قرار دهیم، با هربار شارژ می‌توان تا ۳۵ ساعت با این هدفون‌ها کار کرد. از دیگر ویژگی‌های محصول مورد اشاره می‌توان به افزایش کیفیت صدای بی‌سیم اشاره کرد.

هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus از پردازنده S3 Sound کوالکام و فناوری aptX استفاده می‌کند و با تکنولوژی حذف اکو کوالکام cVc و حذف نویز سازگاری دارد. ابعاد این محصول ۲۳ در ۳۵ در ۱۶ میلی‌متر و وزن آن ۴ گرم است. ازطرفی ابعاد کیس شارژ دستگاه نیز ۶۲ در ۵۰ در ۲۹ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۴۲ گرم می‌رسد.

 

براساس اطلاعات سایت رسمی نوکیا، Clarity Earbuds 2 Plus از بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند و با درگاه USB-C شارژ می‌شود. باتری‌های هر هدفون ۴۸ میلی‌آمپرساعت و باتری کیس شارژ ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد.

نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus در رنگ صورتی، بنفش و خاکستری عرضه می‌شود. نکته‌ی جالب اینکه حتی با فعال بودن ویژگی حذف نویز، عمر باتری این محصول به ۳۵ ساعت می‌رسد. این هدفون تا ۶۰ درصد از مواد بازیافتی ساخته شده و از گواهی IPX4 نیز بهره می‌برد. ویژگی Fast Pair گوگل به هدفون نوکیا اجازه می‌دهد به‌طور یکپارچه و سریع با گوشی و تبلت اندروید شما جفت شود و از اتصال هم‌زمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Plus در بریتانیا ۸۰ پوند اعلام شده درحالی‌که در کشورهای اتحادیه‌ی اروپا با برچسب ۹۲ یورو به‌فروش می‌رسد. این محصول همچنین در بازارهای دیگری مثل هند عرضه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی