بازدید 1605

امدادرسانی هلال‌احمر به ۲۴۹۳ نفر در سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۲۴۹۳ نفر در ۱۳ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 10 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ۱۱ تا ۱۹ آبان و تا ساعت ۶ صبح امروز گفت: ۱۳ استان کشور شامل اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده اند.

محمودی افزود: ۳۲ شهرستان، ۸۷ منطقه شامل ۷۶ روستا، ۱۰ شهر و یک منطقه عشایری از ۱۳ استان کشور نیاز به امدادرسانی پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت‌زمان، ۱۳۶ تیم امدادی، شامل ۵۹۷ امدادگر، به ۲۴۹۳ نفر امدادرسانی کردند، ۶۸ نفر را به مناطق امن منتقل و به ۲۶۶ نفر اسکان اضطراری دادند. متأسفانه یک نفر از هم‌وطنان (در شهرستان کلاله و یک نفر در گالیکش جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر (در میامی) مفقود شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که با کمک دستگاه‌های پمپ آب و لجن‌کش، آب تجمیع شده در ۱۸۷ واحد مسکونی تخلیه شد، افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر ۵۵ دستگاه چادر، ۱۶۳۵ تخته پتو، ۶۸۸ تخته موکت، ۲۴۵ ست ظروف، ۵۹۲ کیلوگرم نایلون، ۵۶۲ بسته غذایی و ۵۷۰ کیلوگرم برنج در بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع کردند.

عملیات امدادرسانی در گلستان و سیستان و بلوچستان و جستجوی مفقودی در میامی (سمنان) ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست