بازدید 4513

حداد عادل: جوان‌گرایی نیاز تشکل‌های سیاسی است

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جوان‌گرایی نیاز امروز تشکل های سیاسی در کشور است، اکنون می‌توان با منطق روشن جوانان را در این زمینه جذب کرد.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 09 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غلامعلی حداد عادل روز پنجشنبه در نشست «توانمندسازی جوانان انقلابی خراسان رضوی» یادوراه شهید اصلانی در مشهد افزود: آینده از آن جوانان است و کشور در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به کادرسازی، آموزش و استفاده بیشتر جوانان در تصمیم گیری های کلان کشوری و سیاسی دارد.

وی با بیان اینکه تشکل سیاسی حلقه مفقود کشور برای ارتباط حاکمیت و حکومت است، اظهار کرد: ممکن است اسم آن حزب، شورا یا تشکل باشد، باید اذعان کرد که نیروهای انقلابی در این زمینه به صورت قوی عمل نکرده‌ اند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب کم اعتنایی به جوانان، کم توجهی به بانوان، کم کاری در کادرسازی نسل جوان و حرف زدن به جای عمل را از مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌ های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ ها آموزش دهیم.

وی گفت: وظیفه ما باید تقویت ایمان و امید در بین مردم و بویژه جوانان باشد و از هر کاری که به تضعیف این مفاهیم انجامد، پرهیز کنیم.

حداد عادل اظهار کرد: جرأت کنیم جوانان و بانوان را در تصمیم گیری ها دخیل کنیم تا فردای بهتری برای کشورمان داشته باشیم.

نشست «توانمندسازی جوانان انقلابی خراسان رضوی» ویژه یادوراه حجت الاسلام شهید محمد اصلانی از شهدای حادثه حرم مطهر رضوی، امروز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم