بازدید 2299

کاهش ورود آقایان به واگن‌های مخصوص بانوان

کد خبر: ۱۲۰۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 08 November 2023

طبق اعلام مدیر روابط عمومی مترو تهران و حومه طرح ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان نزدیک به ۲ ماه است که با همکاری اعضای شرکت بهره‌برداری مترو آغاز و طبق بررسی‌ها ورود آقایان به واگن‌های مخصوص بانوان را کاهش داده است.

به گزارش میزان، طرح ممانعت از ورود آقایان به واگن‌های مخصوص بانوان در مترو تهران به دلیل شکایت فراوان بانوان از این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و بر همین اساس کارکنان و پلیس مترو از ورود آقایان به واگن ویژه بانوان جلوگیری می‌کنند.

در همین رابطه هادی زند، مدیر روابط عمومی مترو تهران و حومه درباره این طرح گفت: نزدیک به ۲ ماه است که این طرح با همکاری اعضای شرکت بهره‌برداری مترو نظیر پلیس مترو، یگان حفاظت، انتظامات و همکاران مدیریت بخشی امور ایستگاهی به صورت جدی آغاز شده است. با توجه به مطالبه جدی بانوان از شرکت مترو و اینکه این مسئله در صدر اعتراضاتشان قرار داشت همکاران ما تمام تلاششان را برای اجرای درست طرح تفکیک واگن بانوان به‌کار بسته‌اند و امیدواریم در این رابطه به شرایط مطلوب برسیم.

وی درباره کمبود واگن مترو و بهانه تعدادی از آقایان در این مورد برای ورود به واگن بانوان افزود: این مسئله درست است که نسبت به تعداد مسافران با کمبود واگن مواجه هستیم، اما حضور آقایان در واگن بانوان توجیهی ندارد و اگر تعدادی از آن‌ها در شرایطی مجبور به وارد به واگن بانوان شده‌اند می‌توانند در ایستگاه بعدی به واگن عمومی بروند و برای بانوان مزاحمت ایجاد نکنند.

مدیر روابط عمومی مترو ادامه داد: بررسی تماس‌ها، پیامک‌ها و سایر راه‌های ارتباطی مردم با مترو و نیز مشاهدات میدانی همکاران ما نشان می‌دهد که ورود آقایان با واگن بانوان با آغاز جدی این طرح کاهش پیدا کرده است و بانوان نیز نسبت به این مسئله رضایت بیشتری دارند.

زند درباره حضور فروشندگان آقا در واگن بانوان توضیح داد: پلیس با این دسته از دست فروشان برخورد می‌کند البته شهرداری به دنبال ساماندهی دست‌فروشان است و تا پایان آذر ماه از طرحی جدی در این مورد رونمایی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار