بازدید 2497
در نیمه نخست سال‌جاری محقق شد؛

پرداخت بیش‌از ۴۰۰میلیارد تومان وام ازدواج به متقاضیان

رقم اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک ایران زمین در نیمه اول سال ۱۴۰۱ معادل ۱۰۰ میلیارد تومان بود که در نیمه نخست سال جاری با پرداخت حدود ۴۶۵ میلیارد تومان به رشد قابل توجه ۳۶۵ درصدی به دو هزار و ۳۱۲ فقره وام به افراد متقاضی رسید.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 07 November 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه استفاده از خدمات نوین در اکثر حوزه‌های کلیدی کاربردی شده است. این مهم به نوعی زمینه را برای بهبود ارائه خدمات مختلف فراهم کرده است. می‌توان گفت یک از حوزه‌هایی که بیشتر از خدمات نوین و متنوع الهام جسته، بانک‌های کشور هستند و مدام در تلاشند که با ارائه خدمات بکر از همدیگر سبقت بگیرند.
براساس این گزارش باید گفت که بانکداری الکترونیکی و تدوین برنامه‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته و جدید بانکی در طرح‌های "بانک ایران زمین" سبب شده است تا این بانک بتواند با جلب رضایت حداکثری مشتریان در جذب سپرده‌گذاری و درآمدزایی موفق عمل کند. مراحلی که بانک ایران زمین در این مسیر به کار گرفته و می‌تواند نقشه‌راهی برای اهداف کلان نظام بانکی قرار بگیرد.
یکی از موفقیت‌های بانک ایران زمین، تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری موثر است؛ به طوری که صندوق سرمایه گذاری بانک ایران زمین به عنوان صندوقی با درآمد ثابت سود خوبی به خریداران واحد‌های این صندوق رسانده است.
موارد فوق در چگونگی موفقیت بانک ایران زمین برای جذب سپرده‌هایی است که در ابتدای امر رضایت مشتریان و حس اعتماد را به همراه داشته است.
یکی دیگر از موفقیت‌های این بانک، اعطای تسهیلات تکلیفی است که بسیاری از مردم جامعه و مخصوصا اقشار کم‌درآمد در برهه کنونی بحران اقتصادی نیازمند دریافت آن‌ها هستند. آمار‌های بانک مرکزی بیانگر افزایش ۳۶۵ درصدی پرداخت وام ازدواج و رشد ۳۴۷ درصدی اعطای تسهیلات فرزندآوری توسط بانک ایران زمین است. رقم اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک ایران زمین در نیمه اول سال ۱۴۰۱ معادل ۱۰۰ میلیارد تومان بود که در نیمه نخست سال جاری با پرداخت حدود ۴۶۵ میلیارد تومان به رشد قابل توجه ۳۶۵ درصدی به دو هزار و ۳۱۲ فقره وام به افراد متقاضی رسید.
علاوه بر این، بانک ایران زمین میزان پرداخت وام فرزندآوری به متقاضیان را از ۲۰ میلیارد تومان در نیمه نخست سال گذشته، به ۸۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در دوره مشابه سال جاری افزایش داده است. به عبارت دیگر بانک ایران زمین با پرداخت هزار و ۵۰۷ فقره وام فرزندآوری در بهار و تابستان سال جاری، عملکرد خود در زمینه پرداخت این تسهیلات را به میزان ۳۴۷ درصد بهبود بخشیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست