بازدید 216237

هویت زنی که گفت «این مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست»

مهمان خانم صداوسیما که با صدای بلند اعلام کرد: «این مملکت مال حزب اللهی هاست»؛ عضو شورای مرکزی شریان است.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 05 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، عصر روز گذشته، ویدیویی در مرکز توجهات شبکه های اجتماعی قرار گرفت؛ مهمان خانم صداوسیما که با صدای بلند اعلام کرد: «این مملکت مال حزب اللهی هاست».

اما این مهمان جنجالی کیست؟

منصوره معصومی اصل در اینستاگرامش خود را دارای دکترای علوم قرآنی و مشاوره خانواده و قبل ازدواج و مدیر موسسه بیت‌النور معرفی کرده است. او البته پیشتر هم جنجال به پا کرده است. در اردیبهشت سال ۱۴۰۰، ویدیویی در صفحه ی اینستاگرام معصومی منتشر شد؛ ویدیویی که در آن، دختری کوچک، فائزه هاشمی را به مناظره فرامی خواند. این دختر اما فرزند منصوره معصومی بود.

پس از آنکه فائزه هاشمی، دعوت به مناظره را پذیرفت، او گفت : «سلام فائزه خانم، من امروز در سایت‌ها دیدم شما پیشنهاد مناظره با من را قبول کردید و آماده‌ مناظره با من شدید. به قول خودتان شما کاندیدای ریاست‌جمهوری هستید و شما می‌توانید از مناظره با من سوءاستفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم. و البته شما قطعا باید ردصلاحیت شوید. ان‌شاءا... مناظره‌ ما باشد برای بعد از انتخابات. آهان، راستی من فصل امتحاناتم است و باید امتحاناتم را خوب بدهم تا آدم خوبی باشم، تا در آینده عاقبت به شر نشوم.»

در ویدیویی دیگر، او به یکی دیگر از مهمانان صداوسیما می تازد و می گوید: «آخه صداوسیما یک مهمان دعوت می‌کند که لباس رسول خدا به تن دارد و خیلی مرموز می‌گوید ما عرب نیستیم؛ لباس رسول خدا که یک عرب است تن توست.»

بیشتر بخوانید

منصوره معصومی اصل کیست؟

در ویدیویی دیگری که چندین هفته ی پیش در فضای مجازی تحت عنوان یک فعال اصولگرا از منصوره معصومی منتشر شد، او خواستار افزایش «سواد سیاسی» جامعه شده و تاکید می کند که «ایران تا ۸ تا ۱۰ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد؛ تازه من ارفاق کردم»

معصومی که حضور فعالی در فضای مجازی و صداوسیما دارد، در انتخابات مجلس یازدهم نیز از کرج کاندیدا شد اما ناکام ماند.

عضویت در گروه انتخاباتی نزدیک به دولت و جریان پایداری

معصومی عضو شورای مرکزی «شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی» یا به اختصار «شریان» است، گروهی انتخاباتی که به نظر برای حذف محمدباقر قالیباف و نزدیکانش از مجلس بعدی تشکیل شده و از همان روزهای نخست موجب اختلاف شدید بین تیم قالیباف و رئیسی شده است.

ببینید:

مهمان صدا و سیما؛ این مملت مال حزب اللهی هاست

بیستم مرداد، محمود رضوی مشاور قالیباف با ادبیاتی کنایه آمیز درمورد «شریان» و حمید رسایی که او نیز عضو شورای مرکزی «شریان» است، نوشت: شیخ سوپر انقلابی با سودای مجلس، مسئول انتخابات تشکیلات غیرقانونی وزیر ساخته شده است.
او در ادامه بگومگویی با حسن روزی طلب مدیر مسئول روزنامه ایران که پیشتر در رسانه های جریان پایداری فعال بود، با اشاره به مهرداد بذرپاش وزیر راه گفت: وزیر پدرخوانده شریان باید جواب بده؟ کی به رسائی خط تخریب مجلس میده؟

نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) روز پنجشنبه (۱۱ اسفند) سال گذشته در سالن همایش‌های مسجدالنبی(ص) واقع در منطقه ولنجک تهران با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی و جمعی از نمایندگان مجلس و شخصیت‌های تندروی سیاسی برگزار شد، و در این نشست ۳۱ عضو شورای مرکزی این شبکه انتخاب شدند.

حدود سه ماه پس از برگزاری اولین مجمع عمومی شریان، دومین جلسه این تشکل سیاسی با عنوان همایش «آرمان امام در شریان امت» با حضور حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، ذوالنور نائب رئیس مجلس و جمعی از چهره های سیاسی برگزار شد و سپس چند روز بعد حمید رسایی در جلسه شورای مرکزی شریان به عنوان مسئول کمیسیون انتخابات انتخاب شد.

معصومی «واقعیت را گفت»

برخی تحلیلگران و ناظران معتقدند که آنچه منصوره معصومی بیان کرد، واقعیت پنهان و سانسور نشده آنچه در ذهن جریان اصولگرا می گذرد، است. احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی در واکنش به ویدیوی منتشره از معصومی نوشت: «واقعیت را همین خانم در برنامۀ زندۀ صدا و سیما گفته است: "مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست! " من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!»

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات اما نوشت: ««مملکت» که فقط متعلق به «حزب الهی ها» نیست؛ در این کشور عزیزانی از سایر ادیان و مذاهب هم زندگی می‌کنند، علاوه بر آن جمعی از مسلمانان هم اعتقاد به آنچه که عده‌ای خود حزب الهی خوانده می‌گویند، ندارند. ایران متعلق به همه این عزیزان هم هست. هر چند برای ایامی عده‌ای سیاست را خالص سازی کردند، اما یقینا ملت به آن‌ها اجازه خالص سازی مملکت را نخواهد داد. »

محمدعلی ابطحی معاون رئیس جمهور در دوره اصلاحات گفت: حضور این خانم در تلویزیون کار خوبی ست؛ باید مردم با این تفکرات هم آشنا شوند، اما خدا کند که مسئولان کشور باور نکنند؛ بداننند ایران مال ایرانی هاست.»

مصطفی فقیهی روزنامه نگار معتقد است: «اینک، اینان تبدیل شده‌اند به یک چهره‌ی رسمیِ در «مدار»! و از این پس، مدعی هر چیزی خواهند شد. و عجیب نیست اگر فردا، ردای نمایندگی مجلس به تن کنند.» او افزود: «باید ببینیم این خطر بزرگ را، و جدی بگیریم این‌ اندیشه و نظریه‌ی هول‌ناکِ جبهه‌ی پایداری را که 'مملکت واس ماس! کُلی‌ش باس ماس!' هر کی هم غیر این فکر می‌کند، جمع کند و برود!»

داوود حشمتی روزنامه نگار نیز نوشت که اظهارات معصومی «مانیفست» تمامی جریان اصولگراست، «فقط او جرات کرده و صریح و بدون خودسانسوری بر زبان آن را جاری کرده است.»

بعلاوه، محمد رهبری روزنامه نگار و پژوهشگر جامعه شناس می گوید جریانی که معصومی نمایندگی می کند، اقلیتی ست که «اداره بسیاری از امور را در دست دارد.» او افزود: «تاسف بارتر اینکه همه این انتقادات به این فرد برایش رزومه خواهد شد.»
وحید اشتری هم در این خصوص نوشت: «جمله «این مملکت مال حزب اللهی هاست» کلی تئوریسین دارد چندین هزار میلیارد پول برایش خرج شده است چند دهه تجربه حکمرانی پشتش دارد و اعتقاد خیلی از آدم‌های بزرگ و صاحب منصب این مملکت است. آن ایده چند دهه حکمرانی را این بنده خدا فقط یک مقدار گل درشت بیان کرد و باعث این واکنش‌ها شد. خلاصه که انتقاد به یک خانم جلسه‌ای و افشاگری از سوابق و رزومه‌اش تقلیل ماجراست. اگر می‌دانید ریشه این تفکر کجاست و مصادیقش در سیاست‌گذاری‌ها و پول خرج کردن‌ها و تبعاتش چه بوده که خب ملت را سرکار نگذارید و اصل مطلب را بگویید. اگر نمی‌دانید که هیچ! راحت باشید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۹۹
لطفاً کسانی کاندیدبشن که توانایی های گفتاری وعملی داشته باشند نه درحدشعارچون واقعا مردم اعتمادشونوشماهاسلب کردین
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
یا وام ملیاردی گرفتی ویا میخواهی بگیری
سعید حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
زن حزب اللهی....!!!؟؟
صورت آرایش کرده
و
ابروهای اصلاح شده....!!

صحبت کردن با صدای زنانه در تلویزیون و با حالت‌های جذابانه..!؟

کدوم شرع و کدوم مرجع تقلید،. اجازه چنین عملی رو به شما داده
لطفا آبروی حزب اللهی ها رو نبرد
حزب ِ الله، فقط انبیا و اهل بیت علیهم السلام هستند، شما ها در حد و عددش نیستید
شما هما باعث زشت کردن تصویر اسلام و شیعه در عالمید.... واسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
دین اسلام ماله مسلمان هست تو دنیا ازین افراد زیاده مهم کسی که واقعا مسلمان باشه ازین حرفها نمیزنه فقط همه آدمهارو به هم نزدیکو نزدیکتر میکونه که همه در صلح و آرامش باشن
چرا قیافه هاشون اینشکلیه؟!
پاسخ ها
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
انگار دنبال جا مییگردن برن امریکایی المانیی
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
وحید آقا .شما خودت تو آینه نگاه کن ببین اصلا قیافه است به حرفی که زده آید می خوره .ضمنا خانم معصومی راست وسربع گفت .این آینده باید مال حزب الهی ها باشد .چون جای مشتی اوباش وارازل وسلبریتی بی غیرت نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
از طائفه افغانه
ببخشید این مملکت ارث باباتون هست یا مادرتون،،که بذل و بخشش میکنی،،این مملکت فقط مال ایرانی الاصل هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
احسنت
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خیلی خودتون رو ناراحت نکنید.حتی خودتون هم مال خودتون نیستید همه چیز یک صاحب داره اونم خداست و دنبال چیز دیگه ای نگردید. برای درک این مطلب اگر تونستی به قلبت بگو یک لحظه نزنه یا به گوشت بگو یک‌لحظه نشنوه.
اونایی ک میگن ایران مال حزب الهی هاست یا هر گروه دیگر به ایرانی بودنشون شک دارند ومیترسند ایرانی نباشند واله ایران مال ۸۵ میلیون ایرانی با مذااهب وقومیت مختلف.همه ملت ایرانی هستند هر کس شک داره حی میگه ایران مال ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اینا انگار همه مشکل خانواده کی دارند پیشنهاد میکنم خودش ودخترش وامثال اینااول برن پیش روان پزشک
زن نه زنیکه
فایزه هاشمی هرچه باش دختر یک مرد سیاستمدار کاربلد هست واز این مهمتر یک خانم ایرانی باسواد هست هرکس توهین به هرکس یعنی به خودش توهین کرده ماهمه ایرانی هستیم.
واقعاً همینطوره که این کشور افتاده به این روز خدا اخرعاقبت همه ما رابخیر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
فایزه؟باسواد؟ دروغ سیزدهه؟
مملکت ما تمام ایرانیان است شما که همه چیز مال خودتون میدونید اشتبان نکن همه با هم یک کفن می پوشیم اونی که نماز نمی خونه شاید از شماها حزب الهی تر و با خداتر وبا انصاف تر باشه ودر نزد خدا بهتر از من وشما اشتباه نکن خانممملکت مال همه است تکرار نشود
سلام البته آقای خاوری و خانم شیخ الاسلام هم همین می گفتند وبعدش جمع کردند وبردند
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
??????
لطفا این انترها رو جمع کنید چرت و پرت نگن اینا حتما از قبل توجیح شدن که چی بگن باشه مملکت برای شماها .شما بگید کسی که جذب الهی نیست بره اگه ایران خالی از سکنه نشد بعد خودتون میمونید کسی هم نداریم براتون کارکنه که مفت خوری کنید .ولی ناامید نشوید
دیدن همین گروه گواه همه چیز بود .
ترجیحا ایران آزاد در باب اینان سکوت کنن با تشکر?
من دیروز ویدیو این خانم رو و نظرات مردم رو خوندم و نظرات مردم دارای عذاب و زجر مردم بود این خانم و هر‌کسی مشابه او باید بدونه صورت برزخی بد دهان که با زبانشان باعث زجر کشیدن مردم میشود بصورت .. یا شاید هم بدتر از آن ظاهر میشود و جایگاهشان در دوزخ است این خانم باید اول از خداوند بخشایشگر و بد از همه مردم که بخاطر نیش زبانش زجر کشیدن عذر خواهی کنداو از کجا میداند که خداوند اورا جز حزبش گذاشته که با نیش زبان شیطانی اش خودش را حزب اللهی معرفی میکند یه حزب اللهی هیچگاه با زبانش مردم را زجر نمیدهد و ستم به احدی نمیکند و مومن معترض را نمیکشد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
سلام دوست عزیز از باب یاد آوری هم برای شما وهم برای کسانیکه خدا رو مال
یک گروه و دسته میدونن باید عرض کنم خدا وند متعال حزب و گروه نداره وگرنه همه رو به یک شکل می آفرید واین همه تنوع در آفرینش انسانها از هر جهت نداشت پس انسانها و کلأ مخلوقات خداوند از هر شکل و مذهب و مسلک آفریده خدا بوده و هستند واین حزب و حزب بازی ها همگی زائیده تفکرات عقب مانده ما انسانهاست .
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بخدا پولی ، امکاناتی بدهند ما همین الان از ایران می‌رویم ایران هم ارزانی خودتان ، توی این چهل سال جز بدبختی و فلاکت چیزی ندیدیم ، اینقدر هم بی عرضه بودیم که چندتا موقعیت اختلاس برامون فراهم شد جرات نکردیم ازش استفاده کنیم ، البته الان مثل... پشیمانم من به شما رای میدهم کمک کنید بودجه‌ای تصویب شود تا امثال من ک از ایران بریم
واقعا به چه حقی ایران را می بخشی، ،،،نه اصلا این مملکت اختصاصی برای تو و امثال تو نیست،،،ایران برای ایرانی است هر دین هر طرز فکری دارد ،،مهم نیت فقط ایرانی بودن شرط زندگی در ایران است از مهریه و مال خصوصی خودتت ببخش به حزب اللهی ها یا هر کسی که نمایا داری،،،حرف ایران را نزن،،، ایران برای ایرانیان است
سلام عزیزان دل خوش مادرید که این حیا هو هم با گماردن گلایه به گردن ها در کرس های مجلس به پایان خواهد آمد آوردن چند جاده به صحنه فقط برای سرگرمی شماست
یکی بگه اصلا شکل این خانم به حزب الهی ها می خوره که حرف مفت می زنه.
بهتر اینه که ساکت بشینه واظهار نظر نکنه .
راست گفت مملکت مال اونهاست بقیه برن خارج البته وقتی مالیات میگیرن یا انتخابات مملکت مال همیست
حرف حق تلخه خو راس میگه مملکت واس اوناس بقیه رعییت
وقتی می گوییم مملکت امام زمان است یعنی مملکت حزب الله است حال شما می توانید انتخاب کنید حزب اللهی باشید یا حزب شیطان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مغلطه تکن عزیز دل برادر !!! قطعاً تو دست شیطان رو از دست بستی ، شیطان باید از امثال تو بیاموزد .. ملت ایران همواره در طول تاریخ خداجو ، خدا پرست بوده و هستند
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
برو بابا حزب شیطان یا حزب الله!! خدا بنده هاشو اینجور تقسیم نکرده که تو کردی. خدایی اش چقدر پول بهت میدن که حاضری چشم روی گرفتاری ها و بدبختی های مردم ببندی و حرف از حزب شیطان یا الله بزنی؟
اگر حزب الله این بلا رو سر ملت آورده پس من از حزب شیطانم و یه روزی چهره واقعی شما رو ملت خواهند دید.
بعضی وقتاس ک میگن دیگ حرف مفت جواب نداره و باد هواس این فرداش معلوم نیس واس ما تعیین تکلیف نکنه بهتره
حالا فهمیدم این خانم چرا اینطور صحبت کرد ..به خاطر رای آوردن چه کارهایی که نمی کنند ..این خودش نمونه ای از ریا هست...من خودم تو انتخابات شرکت نمی کنم ولی کاش این خانم رای بیاورد تا کمی عقده اش از رسیدن به ریاست خالی شود ومثلا ببینم بعد انتخاب او وضعیت کشور چگونه می شود؟؟ با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود..قبول کنیم که در مملکت ما هیچکس در جایگاه اصلی خودش قرار ندارد وگرنه کشور به این روز نمی افتاد که هر کسی با دوزار سواد بیاد هار تو پوت کنه
حرف حق تلخه واقعیت را گفته این مملکت مال همه هست بجز ایرانی
شماها بروید با خدای متعال دعوا کنید که فرموده است أن الأرض یرثها عبادی الصالحون چرا با این خانم دعوا می کنید ؟
پاسخ ها
ایرانی
| France |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اشتباهی مثبت دادم .خانم غیر محترم مردم نمیتونن به خاطر منافع مالی تو ترک وطن کنند شما جمع کن برو تو غزه یا برو کربلا چرا موندی بین آدمهای بد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خدای متعال به تو و امثال تو چنین لقب و نامی داده ؟ چرا با کلمات بازی می‌کنی عزیز دل برادر ، قطعاً تو نمی توانی دیندار باشی امثال شما دنیا پرست هستید و تظاهر به دین و دینداری میکنید آنهم برای چنگ انداختن به قدرت و ثروت
بابا قبل از توهم ازاین حرفا زدن عتماد جلب کردن سر از اروپا کنار ساحل لخت آفتاب میگرفتن
این حرف ها را مزنند تا مردم را بکشانند پای صندوق...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آفرین‌به‌این‌ریشه‌یابی‌و‌شناخت،ای‌کاش‌همه‌با‌این‌دقت‌به‌عمق‌مسئله‌پی‌میبردند
خانم محترم هرچند تو‌ خیلی جسور و راستگو هستی و نظر واقعی تمام شما حزب الهی ها همینه و تاخت و تارتان هم گویای حرف شما هست البته که نه حرف شما بلکه نظر قلبی و عملی شماست ولی این را بدان که به این عقاید و نظرات ایران ما یک عده‌ خاصی نخواهد شد اتفاقا بر عکس ایران متعلق به ایرانی است نه شما ها که خود را تصاحبگر ایران میدانید
می خواد کاندید نمایندگی مجلس بشه، داره خودشیرینی میکنه
معصومی بقول شهرهایی گفت بزار بگه بچه نازیه
سلام علیکم یا اینها النسا
خب همه حزب خداییم مگه حزب کافر و شیطان هم داریم ؟؟مسیحی مسلمان یهودی زرتشتی همه حزب وبنده ی خداییم
اگر عده ای حروم لقمه تحت عنوان آقازاده فکر کردن اونا حزب اللهی هستن کور خوندن
ایشون درست گفتند من الان بیست سال سابقه شغلی دارم و تو کارم حرفه ای هستم مدرک دکتری دارم کارشناس ساده هستم چون به جایی وصل نیستم
ولی بچه افراطی تندرو را می آورند با مدرک فوق دیپلم که صحبت کردن بلد نیست میذارند مدیر
هی هی !!!
اگر اندیشه ملوکانه این است وای بر رعیت فهیم مملکت!!!
قطعا در زمان جنگ و چه الان بخش عظیمی از پیشرفت های کشور بدست حزب اللهی انجام شده و در آن شکی نیست کما اینکه همین الان از امنیت کشور هم اینان دفاع می کنند،فقط اینکه امثال اصلاحاتیا با وجود این واقعیت چرا انکار میکنند جای تعجب داره!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این توهین است به کلیه فرزندان این آب و خاک که در ارتش،سپاه،نیروهوایی،نیرودریایی،نیروی انتظامی و مرزبانان عزیز در حال انجام وظیفه هستش
بنیامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
قطعا ن تو ن کسی از خانواده تو جنگ نرفته اگر میدونستی و پرسو جو میکردی متوجه می‌شدی که هم خانواده شهدا هم خانواده ایثارگران راضی نیستن کسی این‌گونه و با این ادبيات صحبت کنه چون آنها بخاطر تمام مردم ایران سختی جنگ را
تحمل کردن و شهید اسیر و
حالا ی شکری خورد ول کنید بنده خدا را
حالا که عملا دارندنشان میدن که مملکت دست یک عده تندرو است واسم خودشان راهم گذاشتند حزب الهی...انگاربقیه مردم کافر حربی اند.
این نوابغ رو از کجا پیدا می‌کنید از تو لپ لپ
این خانم غلط کرد که گفت مملکت مال ۱۰ درصد مردم این کشوره
هرکسی که یه چادر سرش کنه فکر میکنه که صاحب مملکت شده وبه جز پوشیدن اون چادر هیچ کاری بلد نیست کشور ما افتاده دست یه عده بیسواد و افراطی
چقدر نفرت انگیز
این نظریه آدولف هیتلر (نژادی تر) است که باعث آن همه کشتار شدبایدقوه قضائیه جهت جلوگیری ازخسران بیشتر با این تفکر خطرناک مبارزه کند.
این هم میخواد بخوره بره کانادا عشق وحال ‌کنه با اروپایی‌ها ر مملکت مال همه هست
مطمئنا این می خواهد کاندید شورای روستایشان شود بهمین خاطر دارد برای خودش با این الکی سخن گفتن تبلیغات می کند.البته مردم به امثال او کوچکترین رایی نمی دهند و او باید همچنان گیج گیج بزند
وقتی به دلقک واسه دیده شدن هر زری میزند آخر این میشه
امثتل اینها نه ازجنس مردم نه همراه مردم نه غصه دارمردم هطتند
کسی دیده اینها برای مشکلات مردم،دردهای مردم یقه جربدهند
ایااینها حس یک پدرراکه نمیتواند با این اوضاع اقتصادی که دست آوردامثال همیناست مثلاجهیزه دخترش را تهزه کند یا کارمند وکارگری که حتی نمیتواندیک پراید دست دوم بخرد تا برای کسری مخارج و پول توجیبی پسران بیکارش که پارتی ندارندتاسرکا بروند خریدادی کند یا جوانانی که با تلاش بسیار علیرغم شایستگی پشت کنکور میمانند اما اینها مثل آب خوردن حتی دکتراهم میگیرندوپزش را به مردم میدهند یا ... یا ... یا ...
به خدا اگه اعتقاد ی به حزب الهی داشته باشه
مملکت متعلق به همه اقوام ایرانی می باشد .ازهر زبان و ملیتی که باشد .اشتباه فکر نکنید .
اگه مسلمانید به اختلاسگر رای ندهید.
عجب
خدای اون خانمی که گفت این مملکت مال حذب اللایست درست گفته وخدای چندین میلیون حقوق میگیره آیاسختی این روزگارحس کرده ولی مسله انتخاب نماینده امیدوارم برای کارگروگشاورز هم کم کارکند وعده تاپان چندساله ندهند باسپاس زنده باد ایران باسپاس
این عضوی رو کی آدم حساب میکنه آخه ولش کنین
شنیدم در پایان زمین از آن مستضعفین خواهد شد ولی این آیه را که فرمودید جائی ندیدم و نشنیدم?
معلوم الحال هست
مملکت ما اسلامی و شیعه مذهب جعفری و این تا قیامت تعیر نا پذیر است اما مملکت مال 80 ملیون ایرانی است که سایر ادیان الهی هم در آن سهم دارند
جریانات خطر ناک هر روز داره بیشتر شکل میگیره ملت باید مراقبت کنند
متاسفم که چنین ادمهای که مملکت براخودشان میدوننر وفقط برخشم ملت می افزایندوااسفا!!!!!!!!
بعنوان یک فرد حزب اللهی که در وسط درگیری های ترکمن صحرا یکی از عناصر تاثیر گذار در نبرد فرهنگی بودم به این خانم می گویم گنده تر از دهانش صحبت کرده ما به خود جرات چنین غلط ها را نمی دهیم مملکت مال همه است و این خانم مصداق انه کانا شیطانا ضعیفا در سوره یوسف پیامبر است که خداوند مکر زنان را بزرگتر از مکر شیطان می داند ا
فكر كرده مارگارت تاچره . مملکت مال هر کی هست مال امثال تو نیست
پاسخ ها
عباسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مملکت نه برای اون خانم ظاهر ساز هست نه برای تو غریگدا که عمه تاچرت را عقل کل می‌دونی.مملکت مال امام زمان هست و تا الان هم خوش از شر نامحرمان و خیانتکاران حفظش کرده.
انشاالله روزی برسد که ایران عزیز از وجود اشرار و اراذل و اغیار و دشمن پلک شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بله مملکت مال آن عزیزانی که به قانون احترام کامل می گذارن در دفاع از کشور از جان مال می گذرند با شادی وپیروزی کشور شاد و با غم و اندوه کشور ناراحت می شوند و دل دشمن را شاد نمکنندو جزو پیاده نظام دشمن نیستندوگوش بفرمان دشمن داخلی و خارجی نیستند چه زود فراموش کردیم خونهای داده شده را بهتر است گاهی
سر به قبرستانهی اطراف شهر خود بزنيم
اینگونه افراد ذاتا" روانی هستن ودوست دارن جامعه هم با آنه همراه شود اینها افر اد خطرناک وفاجعه آفرین هستن وباید تحت درمان قرار گیرند اومطلقا هیچ مسئولیتی نداشته باشند و......
این مملکت مال هرکی باشه ونباشه‌ فرقی نمیکنه باید دید کیا بودن که همیشه باشعار ارتباط با دنیا چه هدفی داشتن که باعث میشه بعضی اینجوری فکرکنن‌...این مملکت پشت قباله هاشمی واطرافیانشه‌ وبقیه حق ندارن باشن چون اینا انقلاب کردن جنگ رفتن وامروز هم در کمال فقر زندگی میکنن...
از فیلر. لباش معلوم حزب الهیه
این زن کار مشاور ازدواج میکنه اخه چه مشاوره ای میخواد درباره ازدواج بده؟خودش به مشاوره نیاز داره
کشور جمهوری اسلامی ایران، کشور همه هست فارغ از هر نگاه و اندیشه و سلیقه و اعتقادی مانند شهید سردار سلیمانی باشید که همه را مانند فرزند خود دوست می‌داشت
مملکت فقط برای ایرانی ها هست من نمی‌دانم حزب الله هی یعنی چی و تعریف چکونه باید تعریف بشه یعنی خدا ترس یعنی خدا دوست یعنی حفظ حق الناس پس شما هیچ کدوم اینهارو ندارین خاوری هم ادعا حزب الله می‌کرد چی شد رفت اونور آب سیب به گردن انداخت ایران برای مردمشه
اینم چهار روز دیگه مثل اون یکی می ره آمریکا
درحالی در در دنیا مردم مسلمان وعیر مسلمان وبی دین وایمان وبا عرص معدرت مردم لخت وپتی دنیا وسفید وسیاه در دنیا برای غزه ناراحت هستند وبه خیابان ها ریخته اند متاسفانه در ایران یه عده که همین ها هم اغتشاشات را درست کردند باهر جمله ای که میشنوند میخواهند بلافاصله جبهه گرفته وایران را به اشوب بکشانند همانطور که با مردن یه دختر دنیا رااشوب کردند ولی الان با مرگ انهمه دختران عزه که فجیهانه قطعه قطعه میشوند ومیسوزند وبه شهادت میرسند خفه شده وصدایشان در نمی اید واقعا شرمتان باد ومرگتان باد
آن آقایان که از توبر دولت می‌خوردند و هیچ کاری برای مردم نمی‌کردند حالا کاسه داغ تر از آش شدن و دارن حرفهای نامربوط میزنند و سخنگوی دشمن در داخل شدن
اصلاً کی گفته شماها حزب اللهی هستید ؟!!!
نه این مملکت مال امثال شماست نه حزب اللهی . چون حزب اللهی مال و منال و مملکث رو میخواهد چیکار.
به نظر بنده این خانم بهتره خفه شه
موقع انتخابات مملکت ماله همه س اونوقت الان ماله حزب الله ییها پس انتخابات هم همون حزب الله ییها رای بدن ببینیم چند نفرن ??????
ایران به کوری چشم بدخواهان مال ملت ایران است واین موجودات اقلیت هستند.
نظر دوستان محترم همه چیز را مشخص کرد .عاقلان دانند .
اگر این کشورقانون وحساب کتابی داشته باشدبایدحتمابااین افرادتندروونون به نرخ روزخوربرخوردشودچون مملکت ارث پدرشون نیست متعلق به همه مردم هست!
این جا برای همیشه سرزمین پارس و متعلق به ایرانیان و آریایی هاست
با سلام،به نظر من با توجه مسلما تعداد زیادی این برنامه را ندیده اند و این خانم فقط یک خانم مجلسی بوده و مقام رسمی ندارد انتشار این خبر بازی در زمین دشمن است و نباید به این اخبار پرداخته شود.
حزب اللهی...؟؟؟
به اسم نیست به مرامه...وعمله...
اگر پیدا کردین من فدایی میشم...
اینا حزب القدس وحزب المقام هستن که اگه از دست بدن به زمین وزمان ناسزا میگن...
نمونه بارزش هم احمدی نژاد بود که با از دست دادن پست چه ها که نگفت
بهتره به همچین کسایی وامثالهم توجه نکرد تا بولد نشن ...
والسلام
امان از کمبود ..دیده شدن ..همه رو خراب مکنن تادیده بشن .اینم یه نمونه ش .
خانم دکترمنصوری
جانا سخن از زبان ما میگویی درست فرمودی مملکت مال حزب الهی هاست آنانکه حزب ابلیسند باید گورشان را گم کنند
ایران مادر تمام ایرانیان است، هیچ شخص، عده یا تشکیلاتی نمی‌توانند با اسم و رسم های مختلف چون قدرت دستشان هست مملکتو ارث پدرشان بدانند و به جای کل ملت تصميم بگیرن یا نظر بدهند این خلاف جمهوریت است و عین دیکتاتوری ست و اسلام نیز مخالف آن است
این که ما می‌بینیم حقیقت یک سری آدمها دارن کشور رو نابود میکنن
ما چکاد کنیم
ایران مال ایرانی هاست با هر مرام و عقیده ای مملکت مال یه عده اقلیت متکبر نیست
خوب گفته احسنت
چقدر نازه این خانوم
لعنت بر دشمن منافق بیسواد وطن فروش نامسلمان
مملکت امام زمان عجل الله جای شیاطین نیست فردا هر که دل به ولایت و حزب الهی دارد ایران ملک اوست
این افراد مایه بد بختی یک ملت میشوند چون عقل و هوش درست و حسابی ندارند واز آن طرف هم همینها در مسند امور کشور قرار می‌گیرند ولذا اوضاع کشور همین میشود که در این دولت گرفتار شدیم
سلام علیکم ورحمت الله وبرکاته .
امام علی علیه السلام در مورد نسبت افراد بهم دیگر فرمود یابرادر دینی یا
برادر انسانی ، لذا همزیستی وتعامل باید میان افراد باشد وحزب الهی بودن مربوط به اسلام تنها نیست باکی هر انسان متدین ومعتقد از حزب خداست ، البته بشرطها وشروطها وانشالله همه ما منتظر ظهور هستیم واز یاران وخدمه حضرت باشیم والسلام علی من اتّبع الهدی .
خانم دکتر معصومی خداوند حافظت باشه درست فرمودی مملکت مال حزب الهیا هست آنهم ششدانگش
اوناییکه حزب شیطان هستند مخالف شمایند که باید ایران را ترک کنند
ایران مساوی حزب الهی
حزب ابلیس جایشان کنار صهیونیزم هست
قوه قضاییه باید با این خانم برخورد کند این هم ترفند جدید مثل زن زندگی آزادی
منظور از حزب الهی این خانم کسانی هستن که تمام کارهایشان را برای رضای خداانجام بدن اصلا بحث قوم وقومی نیست جهرمی هول برش داشته سیاسی بازیش گرفته منظورش هر انسان و آدم باهر قومیتی که کار و تلاش در راه حزب الله انجام میده .. تفسیر به رای نکنید.
اینا همش نقشه برای کشیدن مردم پای صندوق انتخابات است
نظر تابناک در خصوص اراجیف این خانم چی هست
لعنت الله علی قوم المنافقین
واقعا ک انگار ارث باباشه ایران متعلق ب تمام اقشار مسیحی یهودی مسلمان و
........ میباشد چرا مثل اسراییلیها حرف میزنی؟ک فلسطین و فقط برا خودشون میدونن ؟
ما تا الان که دیدیم اینای که خیلی خودشون مسلمان میبنند والا از آدم عرق خور بدترن
مملکت ماله ایرانیهاست
اگر. درست فکر کنیم میبینیم این طرف خود شیطان چون داره تو ایران تفرقه ایجاد میکنه
آدم برق بگیره جو نگیره راه کانادا باز کن داره میا....
نمرود هم تا یه جایی خدا باهاش کاری نداشت ..غرور و تفرعن به حد اعلی برسد ، صاحب ایران و صاحب کل کاینات انتقام خواهد گرفت .
همه مردم ایران حزب خدا هستند نه تنها شما ...من و همه مردم فدای خدا و ایران هستیم
یک جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی و جانباز اعصاب و روان
خانم معصومی. سلام. ایم مملکلت متعلق به کل مردم شریف ایرانی است. متعلق به گروه خاص نیست. مواظب کلام خود باشید. با تشکر
این که خودش افغانیه حالا چه طور صاحب ایران شد؟ اره ارواح عمت ماهم چلاقیم دو دستی ایران میدیم به تو
غلط کرده حرف مفت زده.ایران کشور همه ایرانیان است
من وقتی این کامنتا رو میخونم و خودمو میذارم جاش از خجالت آب میشم... شوهرش و بچه ش چقدر احساس حقارت میکنند که از اقوام این جاندار تک سلولی هستن... خب حرف نزن زنیکه کسی مگ تا حالا بهت گفته بود لالی؟
حالا یکی ازهزاران مهمان کارشناس که رفته رسانه ملی و حاشیه دارصحبت کرد قند تودل نالایقان مدعی اصلاح طلبی که ۳۲ سال بعنوان مزدوران کدخدا قدرت روقبضه کرده بودن آب شد وسوءاستفاده میکنن.
تواین مملکت همه جورآدم واقشاری زندگی میکنن اما همه مدیون خون شهدا وایثارگران وزحمتکشان مخلصی هستند که فقط به عزتمندی ملت ومملکت فکروعمل میکنن. نه دنباله رو کدخدابودن وکتک زدنِ خبرنگارا
ارث باباته ...
عملا هم همین طور است این حرف ایشان نیست حرف حزب و گروه ایشان است
چیزی که مهمه خدا مالک تمام آفریده ست وبندهدهاش فقط از نعمت ها وبرکتدهای خدا بدرستی باید استفاده کنند پس مالک بودن ایران و بانو اول داشتن ونامدحضرت وام با آخرین امام یعنی امام مهدی تمام شده وبسته شده وبندهدها فقط باید طی عمری که خدا داده زندگی کنند واز آزمایش خداوند سر بلند بیرون بیان تا روحشان همانطوری که قدم به زمین گذاشته به آسمان پرواز کند پس بیشتر از این باعث بی ایمانی وبی دینی مردم نشوید با این حرف های ناپخته
مملکت ارث بابای هیچ کس نیست که بخواد اونو به حزب الهی یا غیره ببخشن هر کس میخواد چیزی ببخشه از وجود خودش ببخشه
دارن افغانیها روبه کشورشون برمی‌گردانند این ودخترش چراهنوز ایران هستند
خب مستضعفان یعنی کارگران ،کارمندان،معلمان،باز نشسته ها و هر کسی ک نون بازوی خودش رو میخوره.یعنی همه غیر از شما حزب الهی ها.
در نتیجه این مملکت مال مردم نجیب ایران است.
حرف حقی را زده،اگر حزب الهی ها نبودند،هنوز شاه خائن ودست نشانده آمریکا وانگلیس در کشور حاکم بود وما مستعمره ودر حالت خوش بینانه گاو شیره امریکا بودیم وهنوز در ساختن آفتابه هم درمانده بودیم. اگر حزب اللهی ها نبودندصدام سه روزه تهران را گرفته بودوداعش هاایران عزیز ما را مثل سوریه ویران و غارت کرده بودو به صدام می گفتید خان دایی وداعشی ها را عموصدا می کردید.
ایشون دکترای علوم قرآنی داره؟؟ دکترای علوم قرآنی چ کاربردی داره؟؟ ب چ درد جامعه میخوره؟؟ چ باری از مشکلات اقتصادی و جامعه میتونه برداره؟؟ ی چیز من درآوردی!! همه دنیا دارن با علوم پیشرفته و جدید، دارن ب سمت هوش مصنوعی و کرات دیگه میرن،
این زن مشاور ازدواجه که اینهمه طلاق....
از این خانم با این تربیت کردن دختر توقعی بیشتر نیست وای به حال ما مادری که به کودکش آموزش نداده با حد خودش هم کلام شود بخواهد برا مملکت نظر بدهد
همینا متاسفانه باعث میشن میگن زن ناقص لعقله .
بنده خدا شعورش وعقلش نرسید چیزی گفت زیاد مهم نیست ا
ایران مال مردم ایران زمین است تفرقه نیاندارید حزب الهی غیر حزب الهی نداریم حواستان گفتار سخنتان باشد باحجاب بی حجاب صاحب ایران هستند قلب انسان باید خدایی باشد نه چادر عمل انسان خدای باشد نه لباس وپوشش ظعاربی خود ندهید لطفاً زنده باد رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه‌ای مردم خوب ایران
حزب الله یعنی چه؟یعنی کسی که خدا رو قبول داره،و در این صورت همه ی دنیا خدا رو میپرستن و میدونن همه ما مخلوق یک خالق هستیم،پس همه ی دنیا حزب اللهی هستند ولی با افکار مختلف،،خدایی که ما رو آفریده بین ما فرق نزاشته،،،ما کی هستیم که اعلام میکنیم چی مال کیه؟
سرکار خانم اینجا ایرانه دارای ادیان خدایی و مسلمان که به قدرت خدا تمام ادیان به خوبی کنار هم زندکی میکنند ودر جنگ هم با هم بودیم پس لطفا مرز و نفاق درست نکنید اگر هنر دارید جلوی گرانی خانمان سوز که اساس زندگیها را ویران کرده را بتازید و شعار چی نباش که دیگه هیچ فایده ایی ندارد
همینطور ی بگین که افغانا هم بگن نه ماست
منصوره خانم تو چشم طمع به کدوم تکه بیت الماله.به خدا دیگه چیزی ازش نمونده.خانم شیخ الاسلامیها و خاوریها رو زیاد دیدبم
حزب اللهی یعنی طرفدار و حزب خدا..کاملا درست میگه این خانم هرکس مخالفه هرررری
خانم نا محترم ایران متعلق به ایرانیهاست.و حزب الله فلسطین است سرزمین تو آنجاست تشریف ببر
عمویی کل چند سالته که ادعای صاحب مملکتی می کنی. این مملکت برای همه مردم این کشور است. همه کسانی که فرزند و همسر خود را قربانی کردند. همه مردمی که سختی‌ها و نشفتها را تا این جا تحمل کردند تا هیچ دشمنی ادعای مملکت ما را نکند ولی گویی حالا دشمنی جدید از داخل مردم پیدا شده که ادعای صاحب کشوری می کنند.
از صاحبان مملکت (حرب اللهی ها ) خواهش میکنم هرچه زودتر ما رو از ایران اخراج کنن ، ترجیحا اروپا
صبح میشه معلوم میشه مملکت مال کیه
لعنت بر تواسلام رو نابود کردید
این مملکت مال همه مردم ایران است و به هیچ جریان خاصی مربوط نیست،فاشیزم و نژاد پرستی در هر شکلی و دینی ناپسند و نامربوط و وصله و پینه جریان اصلی است حزب الهی هم جزو این مردم هست.همه آفریده های خدا جزو حزب خدا هستن.، مرگ بر صهیونیزم دینی،یهودی،مسیحی،اسلامی.بت پرستی راه بجایی نمی‌برد بروید خداپرستی واقعی را دریابید و دنبال فردپرستی و بت نباشید اگر واقعا خدارو میشناسید.
حق با خانم منصوری هست ، آخر آلزمان ایران حزب الهی میشه و به کمک امام زمان عجل. می شتابند و دوره آدمای حزب شیطانی به پایان می رسد %
باور کنید این یه نقشه ای داره میخاد سو استفاده کنهvv
فعلا شهرداری اب درختای تو خیابونای ایران توش مونده خانم بهشت زاده
این هم یک راه برای معروف شدن جا و صندلی رزرو کردن ودارای جایگاه بهتر وبالاتر پیدا کردن در امور مملکتی هست و اما پول پول عزیزان خانم نقشه ای که کشیدی کثیفترین نقشه برای جایگاه و پول خودتی
ای خدا ای خدا طلا مال نقی بید .مملکت مال اینا مگه میشه مگه داریم .
خداوندا تمام بیماران را شفا عنایت بفرما علی الخصوص قوم الظالمین خود بزرگ بین را یا ارحم الراحمین ! قومی که به خداوند هم رحم ندارند چه رسد به مخلوقات او !
بنام خدا: واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا. این آیه خطاب به مسلمانان نازل شده خصوصا بعضی از مسلمانان که در گمراهی و تفرقه افکندن هستند. یاحق
پر مدعای خود شیفته
مملکت مال همه ایرانی هست تو چکاره هستی همه باید به همدیگر احترام بزاریم
ایران مهریه مادر هیچ کسی نیست که غلط اضافی کند، ایران وطن 85 میلیون نفر آریایی است، اگر کسی خودش را حزب الهی می‌داند و خدا را قبول دارد باید کارهایش بخاطر خدا باشد ودر این صورت اجرش با خداست اگر حرب الله شده که مملکت را تصاحب کند، خدا همچنین حزبی نمی‌خواهد، چون غصب از صفات خدا نیست، لطفا جلو دهانتان را بگیرید، هر حرفي را بیرون نریزید.
درود و سلام . هنگام آن فرا رسیده است تا به گفتگویی گسترده روی آوریم تا به سوی همگرایی ، همدردی ، عشق ورزی ، خدا محوری ، انسانیت ، ادب ، شادی و سپاسگزاری رهنمون شویم . هدف دین جز مهربانی و گذشت و عشق نیست . همه می بایست آگاهانه کنار هم و با احترام به باورهای هم زندگی کنیم . سعادت و وظیفه ما در گرو برقراری روح همدردی و زنجیره عشق ورزی است . همان کاری که پیامبر اکرم و دومان مطهرش امامان علیهم السلام انجام دادند و خواهند داد . ارادتمند
من هنوز نفهمیدم کی وچگونه پروردگار همه جهانیان داری حزب شده اون هم کسانی اصولا به عضویت این حزب الهی در میان که همش دنبال فعالیت سیاسی هستن نه فعالیت حق الهی و حق الناسی
خانم. کشور مال همه ماست تو چکاره هستی نظر می دهی خیلی دوست دارید شما بیسوادها وبی لیاقت ها از ایران بروید
سلام خانوم معصومی کسانی مصلح شما آبروی حزب‌اللهی را جانشین برای کشور دادند می‌بردی ما ایران برای همه است
مثل اینکه اینم می خواد بره امریکا مث اون قبلیه،?
همان پروردگاری که شماخودتان راحزب اومی دانیداگراراده کندشمامتظاهرین وفریب کاران رارسواخواهدکردزیرااین مردم ازاین همه اجحاف وظلم به تنگ امده اندومطمئنا ادست خداوندبالاترین دستهاست
حالا ببینید این حاج خانوم یه جایی ، تقش در میاد.
سرکارخانم مگراینستاگرام فیلترنیست،شایدم برای حزب الهی ها امتیازویژه ای درنظرگرفتن،ر
معنی حزب الله یعنی حزب خدا که همه مون حزب اللهی هستیم چون مسلمانیم هرکس مسلمان هست این لقب افتخاریست
خوب گفت
دمش گرم
شمام جمع کنید با این تیتر زدناتون
فضولا
خانم عزیز بقول همسر رئیس جمهور زن مال خونه داریه نه کاروحرفهای گنده تر از دهان اگر توانستی تو این کسانی که مال مملکت رااختلاس می‌کنند فردی غیراز حزب الهی ببینی ناز شصتت پس بدان ایران تمدن داره وایران مال ایرانیست
همچنین هم بی ربط نمیگه هر چی شهید و جانباز هست از حزب الله هست اون قشر خاکستری که تا خرخره میخورن و جفتک میندازن و هر جا هم از دستشون بیاد خیانت می‌کنن
مملکت ارث اجدادی همه ایرانیان است،هر کوچک مغزی که بگه مملکت مال گروه یا حزب خاصی هست یعنی به انتخابات مجلس، ریاست جمهوری وقانون اساسی اعتقاد نداره،پس نباید نه در انتخاب شرکت کنه ونه از مردم انتظار داشته باشد در انتخابات شرکت کنند.
کاش واقعا حزب الهی بود خدا ترس بود اعتقاد قلبی داشت فقط ریا برای رسیدن به منصب قدرت بعدش هم پول مملکت را برداره با دخترش بره ددر دودور
متاسفانه امثال اینها باعث شدن چهره ایران اسلامی رو خراب کردن . ما بهترین رهبر دنیا رو داریم در حال حاضر .ولی همین ها حتی رهبری محترم رو هم دارن به حاشیه میرن .
ولش کنید هموطنان ایرانی این خانوم خواب نما شده داره هزیون میگه.
سلام حضرت آقا بدفعات مکررفرمودنداسیب دوستان نادان بمراتب بیشترازدشمنان است این خام هم یکی از دوستان نادان هست که آسیب فراوان به وحدت ملت مسلمان و غیرمسلمان واردمیسازد مسئولین فرهیخته صداوسیما بایداگاه باشند تصویروصدارا دراختیاردهرکس قرارندهند
این مملکت فقط مال ایرانی نه هست وسلام ___________÷÷÷÷÷÷________
خیلی لطف کردن واقعیت روگفتن خوب شد نگفت ایران ارثیه خانوادگی ماست
با سلام حرف این خانم حق است ، این بچه حزب اللهی بود که مملکت را در برار بیگانگان حفظ کرده ، والا اصلاح طلب و غرب پرست ها وامریکا دوست ها تا الان به فنا داده بودند ، کسی که در برابر دشمنان و داعش ایستاد حزب اللهی بود، کسی که نمی گذارد نگاه چپ به این کشور کنند حزب اللهی است
خداوند شر این نوع آدمها و طرز فکرشان را از سر کشور ما دور کند.واقعا بزرگترین نفاق و خیانت را از عمق این فکر می‌توان فهمید.
هرکسی که در ایران زندگی مکنه ولی فرهنگ غرب را در ایران تیلیع میکنه وبا هر صداییاز دولت‌های غربی برقص در مائده وبه ضرر آرمان‌های مردمش با اشاره کشورهایی که دشمنیشان با ایران علنی است که ایرانی نیست اینان ایرانی نما ودشمنایران درلباس ایرانی هم نیستند واقعاً ایران مال ایرانیاست وایرانی با آرمان‌های ایرانی همراه است وایمان ایرانیان که برای آن شنیده‌ای بسیاری داده اند مهوری اسلامی است
چطور روزی که انتخابات باشه این مملکت مال همه هست یا روزی که تظاهرات بنفع حکومت باشه ایران برای همه هست اما همین که این درخواست تموم میشه این مملکت میشه برای حزب اللهی عجب خوب خودتون نشون دادین بیچاره ما ملت که تو و امثال تو میخواین برین توی مجلس
سلام خدمت همه ی هموطنان عزیزم
این خانوم داره حرف دشمنو میزنه چون رهبر عزیزمان وقتی در این مورد حرف میزنن حتی کسایی که مسلمان هم نیستن رو صاحب کشور میدونن پس به حرف اینا توجه نکنید
اصلیتش افغانیه
این منصورهخانم که مدعی ست رسانهمیلی مال حزب الهی است درستگفته چون این این رسانه ملی نیست فقط مال اقلیت قلیل کشور استچونقاطبه ملت این تفکرات را قبول نداشته و ندارد
اگرچه اظهارات این زن همراه با آرایشی که در حزب الهی ها دیده نمی شود، برای مطرح کردن خودش بوده ولی نکته دردآور این هست که این طیف با سخنان و رفتار خود معنویت و اسلام را در قشر جوان از بین بردند و حالا با لباس حزب الهی ، نعوذو بالله اعتقاد به خدا را هم در جامعه میخواهند از بین ببرند. اینها خطرناکند
ده بار یک خبر رو منتشر میده این سایت
مثلاً که چی،حالا فرض کنید یک اشتباهی صورت گرفته مثل بقیه آدما این همه باید کش بدین شاید هم قصد خاصی داره این سایت...
مملکت ارثیه پدریش هست راست میگه هیچکس حق نفس کشیدن نداره
همه حزب الهی هستیم.مگر به جز حزب الله حزب دیگه ای هست.کلمه حزب الهی تو جامعه ما بد جا افتاده.مگر اینکه کسی حزب شیطان باشه،یا چیز دیگه
ایران مال ۹۰ ملیون ایرانی هست چه خوب چه بد همیشه تابوده ونبوده یه زن اومده فتنه راه انداخته وخونهاریخیته من به شخصه ۳۰ ماه جنگیدم برای مردم وسرزمینم وتحت هرشرایطی سگ مملکت خودم هم بادادمهای خوب بیگانه عوض نمیکنه من به عقیده ودین ومذهب کسی کاری ندارم هرکس تواین خاک ریشه داره تا زمانی که زنده هستم حتی بیرون ازاین مملکت جانم فدای ارامشش میکنم وسلام
مهمون صدا و سیما ی میلی مثل خودشه بی هنر بی ادب هم یه غلطی کرده جوابشو ملت خواهند داد
خدایا برسان فریاد رسی که از اینها جز خسران برای ملت و کشور ایران حاصل نمی شود
مشاوره هم میده.. خدا بخیر کنه کبا مشاور اینو میگیرن... راست میگ ایران بهشت ایناس.. یاکوره که این همه فقر بدبختی نمیبینه
این خانم وهم تفکران ایشان سواد قرانی را هم ندارند همانطور که خدا فرموده اگر هزاربار این کتاب قرآن را بخوانید درک وفهمش را به شما نمی‌دهم چونکه اگر در ک وفهمش را داشت می فهمید که خدا فرموده دروغ می گوید ماحزب الله هستیم
من یک جانباز قطع عضو هستم خانوم راست می‌گوید حزب‌اللهی ها یا شهید شدند یا زند هستند سرکار نرفتند بزی از مدیران مسولین عدای حزب‌اللهی درمی‌آورند بخاطر مقام یا پول هرف شهید عزیز باکری راست می‌گفت
درود بر خانم معصومی اصل خداوند مثل شما را زیاد کند و مثل خانم فائزه را ریشه کن کند
خانم پدر ویا برادر ویا عمویتان در هشت سال جنگ وپس از آن در نامنی های شمال‌غرب کشور در کجا تشریف داشتند ویا بهتر بگم کدام سوراخ موشی قائم شده بودن من وپدرم الان ۴۵ وامسال مال در جنگ بودیم جبهه دیدیم همچین ادعایی نداریم پدر شما کدام سوراخ موشی قائم شده بود الان ادعا دارید ایران برای تمام ایرانیان هست نه بی شخصیت هایی مثل شما
صدا وسیما شش ماه مانده به انتخابات تبلیغات برای شرکت در انتخابات مجلس و شروع کرده تا همه ی اقشاربیان پای صندوق بعد این خانم همه چیزو خراب کرد
کسانی که از حرف خانم معصومی نارخت شدنه حتما از دایره حزب الهی بودن خارج شدنه که حرف ایشون را به خودشون گرفتنه و گرنه همه ی مردم ایران حزب الهی هستن ممکنه کسانی گناه هم انجام بدن ولی توبه کنن و حزب الهی بشن مذاهب دیگر هم حزب الهی هستن چون خدا رو قبول دارن یعنی الله رو قبول دارن (شاید به الله به زبان خودشون بگن و نگن الله ولی خدا روقبول دارن) ایشون که نگفته این مملکت مال شیعه هاست گفته حزب الهی همه مردم ایران خدا رو قبول دارن
غلط کردی
فعلا که کشور ایران، این مملکت از دست همه اقشار ایران گرفته داره میشه و داره میفته به دست افاغنه ، تا آنجا که در میدان آزادی تهران در پایتخت ایران برای خود کنسرت برگذار می‌کنند. این خانم دنبال نماینده مجلسی هست ولی نمی‌داند کشور از حزب الهی و اقلیت‌ها و ایرانی دارد گرفته می‌شود و افاغنه در حال تاخت و تاز هستند. ?
بلانصبت عزیزان هر بی خانمانی پیدا میشه ادعای سیاستمداری میکنه وقتی اصالت نداری غلط میکنی ب جای مردمی صحبت میکنی کشورشان و اصالتشان تاریخی بی همتا دارد ب کوری چشم دشمنان ایران و ایرانی همیشه پایدار باد .
سلام.به نظر من کلا"مفهوم حزب الهی بودن درست بیان نشده ونمیتوان چنین افرادی را حزب الهی خواند.چون حزب الهی واقعی خط کشی ندارد و همه چیز را منحصر به خود ودسته خود نمیداندوسعی دراین داردکه تمامی آحاد بشر را به خدا دعوت کند.این گروه از افراد دعوت به خود دارند نه به خدا
خداوند درقران میفرماید.مردانی ازحزب الله دربیت المقدس یهودرادرهم میشکند.یازمین متعلق به صالحین است.آیاغیرازحزب الله است.پس ازخداهم بایدشاکی باشید.برید ببینیدباایمانتان چه کرده اید.که حرف شیطان رامیزنید.زمین ازخداست.ایران ازخداست.خودت ازخدایی.مالک فقط خداست که گفته مال صالحین است‌یعنی حزب خدا
این خانم چیکاره مملکته که اومده توصداوسیما بسیار بیجا وغلط کرده اومده توصداوسیما ماجنگیدیم ایشون میاد غلط بیجامیکنه واقعا برای صداوسیما مدیرانش متاسفم هرننه قمری رااونجا وقت وپول بیت المال حرام میکنند
متاسفانه امثاله خاوری ها اسم حزب الله رو خراب کرد الآنم داره اونوره آب به ریشه همچون می‌خنده حزب الله واقعی مال دنیا بی ارزشه براش ومن الله وتوفیق
فائزه هاشمی وکل خلنوادش جز لاکچری زندگی کردن وهمه جوره صفا بردن چیز دیگه ای بلد هستن از سال ۵۷ خوردن وخوردن وگشتن وخوش گذروندن واین بازیهاشون هم برا اینه که اگه سنگی به کلوخی خورد باز جاشون رو حفظ کنند
میگین بدی نامی بهتر از گمنامی، الان یکی از روش‌های معروف شدن گفتن چرت وپرت تا نظر مردم رو ب سمت خودشون بچرخونن، حالا این موجود متوهم از این دسته است
مردمم به دل نگیرید ضعیفه است یک دونگش کم است
اگر یه گروه دیگه بیاد در راس ویکی بگه این مملکت مال ما شده و حزب اللهی ها برن شما خانم بی سواد چیکار میکنی
به اصطلاح حزب اللهی....
چهل ساله که هست مگه دروغ میگه
یاد سردار دلها شهیدسلیمانی بخیر با اون همه زحمت۴۰ساله برای خودش هیچ نخواست وهیچ ادعایی هم نداشت ومی گفت آن دختر کم حجاب هم دختر ماست یعنی همه ایران را باهم می خواست نتیجه اش شدشهادت در راه خداوتشییع تاریخی آن عزیز! اونایی که بااین ادعا وغلط گویی خودشان را صاحب مملکت می دانن ازچشم خدا وخلق خدا میفتن وباعث تفرقه میشن وکمکی به کشور نمیکنن
موقع رای دادن و انتخابات هم وایسا حزب الهی ها در انتخابات شرکت کنند.
شنیدین که جواب ابلهان خاموشیه اینم خواسته خودشو مطرح کنه
معنی اون آیه اینه که زمین مال کسانی هست که عمل نیک انجام میدن و نه حزب الهی بفهم نادون انسان میتونه عمل خوبی انجام بده ولی حزب الهی نباشه حتی میتونه ارمنی یا یهودی یا هردین مذهبی باشه
اگر این خانم ادم درس خونده باشه هیج وقت این چیزا رو به زبان نمیاره که این کشور مال چی کسی هست به فکر من این بع آدم اوقدی پیش نیست
باسلام آقا این می خواد یه کانالی پیدا کنه یه پولی ، رانتی بزنه به جیب
اصل همینطور هست خدایشان می داند فقط خودشان هستند
همین که تو صدا و سبما بهش تریبون دادن، مشخصه کیه و چیه و چیکارس، والسلام، و ضمنا حزب اللهی تو این مملکت دیدی سلام بنده رو هم ابلاغ بفرمایید، زاهدان کاین جلوه بر محراب و منبر می‌کنند،، چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.........
١٢٤هزارپيامبرو٥پيامبر صاحب كتاب آسماني و١٢امام معصوم همه از حزب
خدا بودند وعالم حزب الهي خواهد شد وإيران هم جزءئ العالم است پس
حرف بيجا يي نزده ايران از آن حزب الهي هاست
صاحب این جهان و مملکت فقط الله است بقیه حتی یک سر سوزن خانم در این دنیا سهم ندارن
خوب تشریف ببریددر جنگ غزه شرکت کنید مگه نماینده اونا هم از شما هستن
یعنی ایشون حزب اللهییند من شک دارم کاش به تمام معنا حز ب الهی



بودند من گمان میکنم ایشون گرگی یند در لباس بره
هموطنان عزیز درگفتار ایشان شک نکنید ایشان کاملا حقیقت را گفته غیر ازاین هم نیست درود باصداقتش هرچه امکانات تسهیلات رانت و...دراین مملکت هست برای همین افراد است توخود بخوان حدیث مفصل
انشالله ایران اسلامی برای همه هست،توصیه حاج قاسم مد نظر باشد که گفت گروه بندی نکنید چپ و راست نکنید.
سلام
نباید و کلماتی در صداو سیما بگییم که احساسات مردم بازی کنیم باعث تفرقه بشویم ایران برای ۸۰ ملیون است
وقتی تریبونی دست ادم میادبایدبه حقوق دیگران احترام گذاشت چون مابرای وصل کردن امدیم نی برای فصل کردن۰۰۰۰ایران متعلق به همه ایرانیان است درحبه هیچکس نیست بایدقدرهم رابدانیم وازحدخودجلوترنرویم۰۰راه است وچاه ودیده بیناوآدمی۰بگذارتا بیفتدوبیندسزای خویش۰
مملکت مال ایرانی هاست اماپولاش وسرمایه هاش نه
این خانم با صحبتهاشون میخواستن یه چالش درست کنند و افراد زیادی را به حالت انفعال در بیارند، که باگاردی که خیلی از تأثیر گذاران در مقابل ایشان گرفتند و پاسخ دادن در رسیدن به هدفشان کمک کردن و موفق شد
برای برگزاری انتخابات حداکثری راههای خیلی بیشتری وجود داره مردم جذب کرد نه با عصبانی کردن مردم حتماً سیاست این گروه نفعشان در حداقلی کردن انتخابات هست
سلام
ایشون در آخرین انتخابات ریاست جمهوری مدیر ستاد آقای محسن رضایی در کرج بود و مخالف ریسی چرا حذف کردید !؟؟؟
بابا تورو خدا مطلب درباره این نزنید فکر میکنه گنده شده
خانم‌معصومی‌راست‌میگه۴۴ساله‌میگن‌.۸۴میلیون‌نفرواقعیتهارانمیفهمن
وای پناه بر خدا مملکت مال تو نیست خانم ما انقلاب کردیم وحنگیدیم تو کجا بودی
این خانم درست گفته مملکت مال همینهاست که بیشتر از سی ساله در سوریه یمن لبنان عراق و فلسطین دلار خرج میکنن موشک تفنگ و رزمنده میسازن وامثال حماس را شیر میکنند حالا که دست به یه کاری زده پشت حماس را خالی کردند از اینجا تا لبنان قران و قسم میخورند که ما نبودیم و بی تقصیریم ممکنه این تفکر انقلابی فردا ایران را در آتش جنگ گرفتار کنند و پشت ملت ایران را خالی کنن
این مملکت مال همه ایراتیهاست شیعه سنی کرد لر بلوچ مازنی وغیره من وتو ما میشویم وهممه ما ایران را نگه می داریم
سلام علیکم

تعجب بنده از این است این بندگان خدا راجع به مطالب مذکور در فوق فقط قصد ‌غرضشان منافع شخصی است وگر نه تکلیف مالکیت ایران روشن است آن هم بصورت اعتباری که از ناحیه حق تعالی بیان شده است که امری اعتباری وموقت است برای چند صباحی که در این عالم هستیم ان هم برای اینکه دعوا نکنیم وگرنه مالکی جز خدای تعالی وجود ندارد در خصوص. کل عالم ما کاره ای نیستیم شما در مورد ملک شخصی خود تان شما هیچکاره هستید تا برسد به ……. انشاالله در فرصتی تفهیم کلی خواهید شد. والسلام علی من اتبع الهدی
اگر امثال این خانم واقعا حزب‌الله اعتقاد دارند العان باید غزه باشند والا با حلوا حلوا دهان شیرین نمیشه ...خانم محترم زر زدن را همه بلدن لطفاً خودت وشوهرت برید برای دفاع از ارزشهای خودتون تا درهای رحمت الهی بسته نشدن
این خانم مگر چند سالش هست فتوا می‌دهد آیا توانقلاب بوده جنگ دیده حتما خودش یا همسرش پول های مفت به دستشان می‌رسد این مملکت جه حزب‌اللهی چه غیر حزب اللهی است همین است که یک نادان سر کار می‌گذارند به مملکت ضرر می‌رسانند ومردم راهم نصب به این نظام بدبین می‌کنند
خب ، وقتی به هر کس و ناکس ، تریبون میدن ، نتیجه اش ، این میشه ، که طرف جو گیر میشه ، یه حرف مفتی میزنه ، بعد هم ، توی رودروایسی ، مجبور میشه ، بر حماقتش پافشاری کنه ، از این نوع ، زیاد داریم .
شکل و ظاهر این خانم به افغانی و تا حدی به عرب شباهت دارد و از نژاد ایرانی به دور است. معلومه که با ملت ایران کینه داره و در لباس شعار حزب الهی از ملت ایران انتقام می گیرد. اعراب خود را عرب و بقیه نژاد ها را عجم می دانستند. خود را بر حق می دانستند و بقیه را مجوس و کافر. الان ایشان اقلیت خاصی را صاحب حق دانسته و بقیه مردم ایران را نفی می کند. ببین عاقبت ملت ایران به کجا کشیده شده است که خود را بر حق و برگزیده خدا و صاحب ایران بداند!!!
شما سر حزب‌اللهی بودن دعوا کنید یک عده دارن می خورن به شما می خندن شما سرگرم هستید اونا میلیاردها از کشور خارج میکنن کاش می فهمیدین ایرانی هستید چکار دارید به دین مذهب پوشش به فکر نسل بعدی خودتون باشید
سلاعلیکم

درسته که این خانم معصومی گفته ایران مالِ حزب اللهی هاست
ولی
بنده با توجه با آیه ۱۰۵ سوره انبیاء می گویم : زمین رو بندگان صالح من به ارث خواهند برد . اَنَّ الارضّ یرثُها عبادیَ الصّالحون ۰ ان شاءالله بزودی زود
دین فروشان قرن بیستم. ......حالا وطن پرست. شدند. فکر نکنم که ایرانی باشند
کسی خانه خود را ویران نمی کنه.....
مملکت به افرادباسوادودلسوزبه کشوروملت همچون دکترپزشکیان نیازداره،نه به افرادکودن باافکارپوسیده وتاریخ گذشته.که احساسات افراطی سعی دارندبرکشورغالب شوند.درعمل مردم ازچنین افرادی بیزارند
حقیقت همینه وما ملت در خواب و مشغول یافتن تکه‌ای نان،افسوس.....
تمام مشکلات این مملکت از حزب اللهی هاست.
این مملکت ایران نام دارد و مردمان آن ایرانی هستند،
عده‌ای از مهمان نوازی ایرانیان استفاده کرده و این مملکت را از آن خود می دانند
با این کلمات خود و ایران را به نابودی نکشید
ما همه انسانها با تمام مذهب مختلف حزب‌اللهی هستیم مگر کسی خارج حزب‌الله وجود دارد ایشان نگفتن کشور مال انقلابیون است که همه ناراحت شدین مگر کسی وجود دارد که حزب الهی نباشد از یکتاپرستی تا مارونی واشوری ویهودی ومسلمان همه حزب خداوند هستیم
هیچکس مثل این خانم ؟! به حزب الله ضربه نزده ونمیزند.
باش تاصبح دولتت. بدمد
خانم معصومی با حرف های نسنجیده باعث فراری نخبگان و جوانان این کشور شدید، زمانی که از عراق برمی گشتم کارمند صلیب سرخ از من خواهش کرد پناهندگی اجتماعی کشور سوئیس را بپذیرم، اما من حاضر نبودم عمر و جانم را که فدای کشورم کرده بودم، به کشورم خیانت کنم، اما الان پسرم که نخبه و مهندس برق است در حال فرار از کشور است، شماها در حق مردم ظلم می کنید.
این خانم داره خودنمایی میکنه مملکت بارهبری حضرت اقا تا تحویل به صاحب اصلی مال ایرانیهاست خانم محترم لطفا دخالت بیجا نکنی اگرزمان جنگ بودید میدیدید که ازهمه ادیان بودند نشانه اون روزها رادرقطعه های شهدا ببینید البته که شما وقت زیارت این قبور مطهر راندارید خواهش میکنم ارام باشید.
این خس وخاشاک رو اینقدر بلد نکنید
راست میگه هرچی تواین مملکت هست دراختیارامثال این ر ریاکاره که البته هیچ شباهتی هم بهدحزب الهی ها نداره
بعضی از این حرف مفت ها نزدیک به انتخابات میشه میخوان خودشونو نشون بدن راستی و صداقت تو کارشون نیست مردم هم با این فیلم‌ها گول نمی خورن
عزیزان هموطن هیچ غمی نیست،ایران عزیزمان مال تک تک ایرانیان با غیرت هست وخواهد ماند، اونهایکه هشت سال جنگ خانمانسوز یادشان هست، شهید از همه اقوام واقلیتهای مذهبی داشتیم،پس ایران پر افتخار ما مال همه هست،حتی اون بچه ایکه داخل شکم مادر هست، تعلق دارد
به خدا ایران بهشت است البته برای کسا نیکه ماهی یک میلیارد درآمد دارند و اعتقاد به هیچی ندارند. و از سیاست دور هستند غضه فردا را نمی‌خورند مملکت مال آنها است
چند سال دیگه خودت و خا نوا ده ات را بی حجاب و پوشش دریک کشور دیگه خواهیم دید
فرق است بین انسان و مسلمان!!!!
ایشون مسلمان شاید باشد ! اما انسانیت با این زاویه بسیار دارد!


ولی ایشون می دونه خوب در آمد داشته باشد
حزب الهی یعنی همین تازه اولشه.
ما تمام ضربه ای که خوردیم از امثال اینجور مسلمان نما ها خوردیم.مسلمانی به عمل هست نه به ریا بازی.
وواقعا چی دیگه دارید برای دفاع کردن
مملکت مال کسانی است که با یک تماس یک میلیارد سود میبرد خودتان را خسته نکنید همه سر کاری هستیم چرا بحث میکنید
همین کارارو میکنید چنتا دیگه هم چادر از سر برمیدارن،
روزانه هزاران زن بی بندوبارنظرمیده هیچ کس اعتراضی نداره این خانم یه جمله حرف حق زد اونوقت یه سریا نظر بیخود میدن
متاسفانه دکترها ی کیلویی تو این کشور زیاد است
این منطق اسلام وقرآن نیست
کشور متعلق به همه کسانی است که شناسنامه ایرانی دارن
یک عده .. هر روز برای این کشور مشکل ایجاد می کنند
منصوره جان ایران مال شما ملزومات چی میخوای همراه ایران تافتون کنم
این خانم با این حرفش خواسته خودش مطرح کنه حزب الهی بودن به حرف و ادا نیست .
این خانم اگر دکترای قرآنی دارد از قرآن و اصول دین که عدالت جزو اصول دین است منحرف شده زیرا ایران مال همه ایرانیان است نمال ده یا بیست درصد حزب‌الله اینجا ست که خانم حق مردم را از آن خود میداند این را قرآن نهی کرده ایشان آسم قرآن و امام حسین را یدک می‌کشد تا مردم را گول بزند
فعلا که این مملکت دسته مهاجرین افغانستانی است وحزب افغانستانی دوستان!!!!!!
زمان زیادی نخواهد گذشت که همین زنیکه رو اونور اب با قیافه متفاوت خواهیم دید.
این خانم از خود رازی را ببخشید خود شیرینی کرده
آقایون خانومها ببخشیدش شکر خورده
خداوندا همین لحظه دست بکار شو دعای همه انسانهای سالم را برآورده کن ، و بیماران را شفا بده آمین یا رب العالمین!??
خواهر با یک دید گاه مملکت اداره نمیشود مگر تنها حزب الهی ها در زمان جنگ بودند همه دفاع کردند وطن پرست هم داریم
رائفی پور اگر زن میشد ، این خانم بود
نه ایشان را میشناسم و نه دوست دارم امثال او بشناسم.
فقط میدانم این هیاهو ها بخاطر کشاندن خلق الله سوی صندوق هاس...????
وسیله اصلی مادر تربیت درست فرزنده مخصوصا دختر خانم
ما 85 میلیون نفر جمعیت داریم گیریم همه هم مسلمان باشند و مسیحی و ... نباشند. در دنیا بیش از 1.5 میلیارد مسلمان وجود داره. سوال اینجاست چرا فقط توی ایران این حرفها زده میشه؟ جواب اینه: چون ذاتا مایه را ندارند برای مفت به دست آوردن منابع این راه را انتخاب کردند.
این کشور برای تمام قومیتهای ایرانیه ارث باباته میبخشی
با سلام و دعای خیر برای همه ایرانیها
خب در جواب این خانوم بهتر است که بگویم این خانوم هم داره زور خودشو میزنه یه صندلی و یه جایی بهش بدن بنده خدا .یا بچه رو میندازه جلو یا خودشو فردا هم شوهرشو سوژه میکنه .فقط تنها کسی که بخاطر مملکت خوشو انداخت جلو حسین فهمیده بود وگرنه اینها تو رقابت روکم کنی با بالادستیهاشون هستن
من با حرفهای ایشون نظرم برگشت و دیگه نمازم رو هم نمیخونم.
به فول صابر کورد ، کینه در دل سفره در پیش
والا باید مجبورش کنند بیاید و از ملت عذرخواهی کنه
قدیمی ها یک چیزی میدونستند که می‌گفتند.
شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر کشی میشه .
کاری که پول ? می‌کنه قول نمی‌تونه انجام بده .
همش از معجزات پوله.
بنده خدا راست گفت چرا ناراحت میشین؟
وقتی مدرک بی حساب به افراد داده شود توقع این حرفها هم باید داشت. دختر ایشان نیز از روی هیجان حرف خامی زد که بعد به اشتباه خود پی برد.
ایبنها از همون قشرند که ریختند توسفارت عربستان و هزینه اش رو مملکت - نظام و 80 میلیون دادند این ها فکر میکنند ما از همه بهتر میفهیم ؟؟؟!!!!
ملت چهار دسته اند یا حزب‌اللهی اند یا وطن پرستان ایران دوست هستند یا جزئی از تفکرات اصلاح طلب مثل خود تحقیر ها و غرب زده ها و در آخر هم براندازان که طبیعتاً دو گروه آخر آدم نیستند پس در نتیجه مملکت و نظام مال حزب‌اللهی هاست کاملا این خانم درست گفته
نمیدانم مال کیه آنکه می فرمایدما برای وصل کردن آمدیم نی برای عزل کردن اگراشتباه نکرده باشم ار سواداین خانم آنطور نوشته باشد خیلی چرت فرموده مملکت برای همه است هرایرانی که به کشورش تعصب دارد میتواند بگویدایرانی هستم این زن بااین حرفدرواقع حرف خوبی نزده کسیکه مسلمان است وبه مذهبش تعصب دارد خدارامیشناسد به ائمه س اعتقاد دارد حرف ایشان اصلا خوب نیست
فقط به این خانم وکسانیکه اینچنین تفکراتی دارن میگم حیف که سن وسالی ازم گذشته وقبل وبعداز انقلاب رو مثل همسن وسالام دیدم درغیراینصورت بهت میگفتم که جایگاه شما کجاست!!!
حالا تعداد همفکرانتون معلومه گرمرد رهیت بسم ا...سوریه عراق لبنان فلسطین شمارو باآغوش باز پذیرا است، ماایرانی هستیم اینجاسرزمین ماست????????????????
این دوره حزب‌اللهی هارای میدن باانگشت بشمارید معلوم میشه چندنفرند
سلام و درود، یه انسان میشه شهید سلیمانی که میفرمایند من با کسانی که سه تیغه و کروات میزدند هم صحبت میشدم و اونا رو دوست داشتم و با هم صحبتی با اونها لذت میبردم ،یه انسان هم میشه این که به چند نفر توهین کنه و اسم خودش رو بذاره حذب الهی واقعا اینه روش و مرام و معرفت حذب الهی؟ واقعا جای تاسف داره.
خانم شما بازم دسته گل به اب دادی
اخه مثلا دکترا داری مغز یخ زدتو به روز کن
این مملکت مال بچه حزب الهی شما
که مردم را دعوت به سواد سیاسی می کنی
شفاف حرف بزن
تا مشکل درست نکنی
اخه همین بچه حزب الهی ها چند سال پیش شما رو از سپاه
بیرون کردن
برای دیده شدن راههای زیادی هست
شما از نویسندگی شروع کن
چون
فن خطابه خوبی نداری
هنوز یاد نگرفتی
که سخنران در خطبه باید شیوه زنانگی را کنار بگذارد
و با صدای رسا و بدون مفسده صحبت کند
به نطر من این خانم به هیچ عنوان نماینده حزب الاهی ها نیست واکثر خزب الاهی ها ایشان را به عنوان نماینده قبول ندارن...نه رفتار ایشان ونه ظاهر ایشان ونه اون صدای بلندش و..هیچکدامش به حزب الاههی ها نمی خورد..حالا چه گروهی این خانم رو فرستادن به صحنه وبا چه نییتی معلوم نیست.که بزودی ان هم مشخص خاهد شد...
این حزب الهی لب ژلی صورت بوتاکسی عملی میخواد بااین ارایش تو مملکت چه کار کنه دقیقا ؟؟؟
مملکت مکر ارث بابا شماها است.
اگر کسی حزب الهی واقعی باشه دنیا مال اون میشه مملکت که چیزی نیست
زبانم لال اگر اسراییل هم ایران را اشغال می کرد به این صراحت نمی توانست بگوید مردم ایران هیچ حقی نسبت به مملکت ندارند
امسال این خانم فقط بدنبال منافع خود ش است واز این القاب استفاده میکند مردم ایران همیشه مال این کشور بودند واجاز این سخنان تفرقه انگیز را به هیچ کس نخواهند داد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی