بازدید 12041

صدا و سیما و این مملکت برای همه مردم است؛ همه!

اگر به امر «وحدت» میان قشرهای مختلف آحاد جامعه با هر نظر و اعتقادی که در چارچوب های شرعی و قانونی قرار دارند اعتقاد داریم، باید به لوازم تحقق آن هم التزام داشته باشیم و تصور نکنیم که تحقق وحدت و همدلی میان اقشار با شعار و سخنرانی رخ خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷ 05 November 2023

صدا و سیما و این مملکت برای همه مردم است،همه!

تابناک/حسین بشیری _ این روزها همگام با تحولات فلسطین و مخابره اخبار دلخراش از حجم جنایات رژیم صهیونیستی و مرگ کودکان و زنان در غزه شاهدیم که برخی از شبکه‌های تلویزیونی، علاوه بر پوشش اخبار مربوط به منطقه خاورمیانه به دنبال این هستند که با نگاهی داخلی به این موضوع و در جهت ایجاد وحدت میان اقشار و گروه‌های مختلف فکری و سیاسی از افرادی برای حضور در برنامه‌های خود دعوت می‌کنند که هرچند کاملا بدیهی بوده، به اعتقاد برخی منتقدان این اقدام موجب گلایه مندی برخی قشرهای وفادار به نظام و انقلاب شده و آن را اقدامی ناصحیح معرفی می‌نمایند و بر این باورند که صدا و سیما و امکانات آن باید در اختیار کامل قشر خاصی باشد؛ لذا در این اوضاع و احوال که کشور در شرایط بسیار مهمی قرار داشته و تحولات جهانی و منطقه خاورمیانه ایام تاریخ سازی را سپری می‌کنند؛ در این این ارتباط باید چند نکته را یادآور شد:

نخست اینکه اگر به امر «وحدت» میان قشرهای مختلف آحاد جامعه با هر نظر و اعتقادی که در چارچوب‌های شرعی و قانونی قرار دارند اعتقاد داریم، باید به لوازم تحقق آن هم التزام داشته باشیم و تصور نکنیم که تحقق وحدت و همدلی بین اقشار با شعار و سخنرانی رخ خواهد داد، بلکه سعه صدر و رواداری و تحمل یکدبگر و از همه مهمتر اعتماد به مراجع صاحب صلاحیت در امر نظارت و امنیت از مهمترین مقدمات تحقق این مهم هستند و خود حق پنداری آفت بزرگی بوده که تحقق وحدت را تهدید می‌کند.

تذکر بعدی این که پباده کردن افراد از قطار انقلاب و نظام شاید امری ساده باشد، اما توجه داشتیم که اگر این اقدام به خطا و اشتباه رخ داده باشد، اصلاح آن یعنی سوار کردن افراد بر قطار انقلاب و نظام امر چندان ساده‌ای نیست و شاید غیرقابل جبران باشد، به ویژه اینکه در این شرایط که توان نظامی و امنیتی جبهه مقاومت و حق، برتری خود را ثابت کرده، کاملا بدیهی است که دشمنان سعی دارند در لباس خودی و با بیان شعار‌های تند و افراطی فضای جامعه را ملتهب کرده و سعی کنند با ناامن سازی داخلی به گونه‌ای شکست‌های اخیر خود را جبران نمایند.

مهمتر اینکه باید بدانیم، آیا مثلا حذف کردن افراد با هر دلیل و استنادی چقدر اهمیت داشته و تبعات آن چیست، زیرا بالاخره این افراد ممکن است هم نظر و هم فکری در میان اقشار جامعه داشته و حذف آنان موجب دلخوری و گلایه‌مند شدن آنان شود؛ لذا در این شرایط توجه به سخن و سیره بزرگان که کلامشان همواره گره گشا و تبیین گر مسیر صحیح برای مسئولان و جامعه بوده اهمیت دوچندان خواهد داشت.

رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی های خود تاکید داشتند که «ملت خودش را صاحب مملکت و مدافع ارزش‌های انقلاب می‌داند». ایشان در مراسم بیعت اقشار مختلف مردم در  ۱۳۶۸/۴/۱۵ فرمودند: نباید کشور ما را با کشوری از جهان سوم که مثلاً سی و یا پنجاه میلیون جمعیت دارد، مقایسه کرد. بسیاری از کشور‌ها هستند که شاید جمعیت آن‌ها به اندازه‌ی جمعیت کشور ما و یا بیشتر از آن باشد؛ اما آن کشور‌ها قدرت ملت ما را ندارند. علت این است که متأسفانه حکومت‌های فاسد در بسیاری از این کشور‌ها مردم را از صحنه خارج کرده‌اند و برای آن‌ها شأنی قایل نیستند و قدرت به مردم متکی نیست و با آن‌ها سروکار ندارد، بلکه به دولتمردان و رؤسا و مسئولان کشور قائم است!

در کشور ما ملت در صحنه است و خودش را صاحب مملکت و مدافع ارزش‌های انقلاب و کشور می‌شناسد و خود را از مسئولان جدا نمی‌داند؛ لذا در این‌جا، قدرت متعلق به مسئولان و دولتمردان نیست، بلکه قدرت جنبه‌ی عمومی دارد و متعلق به مردم است؛ مسئولان هم به پشتیبانی مردم و -از همه مهمتر- به ایمان و توکل به خدا متکی هستند. هر فرد و جمعیتی از این عامل برخوردار باشد، در هیچ میدانی احساس شکست نخواهد کرد. ما این سرمایه‌ها را داریم، و همین سرمایه‌ها بود که ده سال ملت ما را در سخت‌ترین مراحل مبارزه نگه داشت و بر دشمن غالب کرد و پیش برد.

در آخر باید متذکر شد که تحولات جهانی و منطقه‌ای نباید ما را از رخداد مهم و سرنوست ساز پایان سال یعنی انتخابات ۱۱ اسفند غافل نماید، زیرا انتخابات در این کشور در هر دوره و تحولاتی اهمیت خود را از دست نداده و همچنان مورد احترام و تاکید آحاد جامعه و مسئولان ارشد نظام بوده و بدانیم که هر گام و اقدام و کلامی که اکنون ابراز می‌گردد ممکن است اثر خود را در آن زمان نشان دهد و به سبب همین مهم است که در یکی از بیانات رهبری آمده که «با انتخابات مردم احساس می کنند صاحب مملکتند.»

رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور در ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ با تاکید بر این موضوع تاکید کردند: وجود انتخابات، هم در جوّ داخلی یک احساس استقلال و هویّتی به مردم می دهد و احساس می کنند که همه‌ چیز مال خودشان است -واقع قضیّه هم همین است؛ صاحب مملکت مردمند و خودشان تصمیم می گیرند، خودشان اقدام می کنند؛ هم در قوّه‌ی مجریّه، هم در قوّه‌ی مقنّنه، هم بالواسطه در مورد رهبری و بقیّه‌ی مواردی که انتخابات است- هم مایه‌ی آبرو و اعتبار در خارج از کشور است؛ در جوّ جهانی، حقیقتاً این انتخابات مایه‌ی اعتبار و آبرو است؛ بنابراین خود انتخابات، فی‌نفسه یک امر بسیار مهم و یک نعمت بزرگ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۲۲
آنقدر دو پهلو حرف زدی که ما نفهمیدیم منظورت چیه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
صدا و سیما مثال بارز حیف و میل بیت المال است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
منافق تعریف دارد: کسی که بین مردم نفاق می اندازد. کسی که می گوید تلویزیون و این مملکت "مال" ماست، منافق است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
آن خانم در صدا و سیما احتمالا از درصد محبوبیت طیف مورد نظرش آگاه نبود!!! شماها زیر ۳ درصد جامعه هستید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
رسانه های آزاد بعد از حرفهای کارشناس میگن این نظر رسمی شبکه نیست و اظهار نظر شخصی ایشونه ولی در رسانه حزبی ما این نکته جایی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
موقع انتخابات که شد نگید مملکت مال همه هیتا ، فقط حزب الهی های مورد نطر رای بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
هدر دادن پول مردم بدبخت برای هوادارای ده درصدی
زیاد نگران نباشید وقتی قطار به ناکجا آباد برود، مسافران با کمال میل به بیرون می پرند.
خوبه به اطراف خود نگاه کنیم و ببینیم چند نفر در قطار باقی مانده اند؟!
جای شگفتی است که تحمل ریس جمهور و وزیر همین دو سه سال قبل را که بخشی از پیکره نظام هستند را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
دایره تنگ و تنگ تر میشه
آخرش میفتن به جون خودشون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خیلی هم عالی. 4 تا دیگه ازاین کارشناسا بیارید همون 5-6 درصد بیننده رو هم از دست میدین
مادر من چون بلد نیست ماهواره رو روشن کنه از ناچاری تلویزیون میدید. یه مدت هست وقتی میرم خونه میبینم تلویزیون خاموشه و دیگه مثل گذشته حتی حاضر نیست روشنش کنه
همین قشر 70 سال به بالارو هم از دست دادین
در این پنجاه سالی که هز خدا عمر گرفته ام همه چیز مال عده قلیلی بوده و هست. این شعارهای دم انتخابات هم باور کردنی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
اگردرست به واقعیات جامعه نگاه کنیم میبینیم که حرف این خانم در عمل چهل و اندی ساله که اتفاق افتاده
راي بي راي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ببینید من نه کاریه هستم و نه پستی دارم اما اهل قهر هم نیستم کشور مال خودمان هست و حالا امروز نماینده ما ریس جمهور هست و فردا نماینده محله بالایی ، حالا باید با هم دعوا کنیم یا به هم کمک کنیم
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
کشور مال خودمون نیست ناشناس فقط واسه ی عده خاص هستش بقیه رو کسی نمیبینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
دقیقا با نظر 10:01 موافق هستم
اگه مردم احساس میکردن که کشور مال اونها هست حتما در سرنوشتشون شرکت میکردن.
ولی وقتی مثلا مردم خواهان رابطه دوستانه با دنیا هستند ولی مقامات یک چیز دیگه میگن و زندگی رو برای میلیون ها انسان سخت کردن، ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ما خودمان را خودی احساس نمی کنیم به تلویزیون هم نگاه نمی کنیم الحمدولله ماهواره هست رای بی رای
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
فقط دم انتخابات از مردم و وحدت گفته میشه، ولی بعدش همون آش و همون کاسه، مردمی که قدرت تحلیل ندارند چرا باید در انتخابات شرکت کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
شما برنامه های مورد علاقه ده درصد جامعه رو پخش کردید در طول بعد از انقلاب
مردم تلویزیون نمی‌بینند اگه شده باشه سطحی ترین و بی ارزش ترین چیزها رو از ماهواره ببینند
نکته مهمی که برخی از آن غافل اند این است که بکار برندگان واژه حزب الله آیا تعریف ذهنی و عملی یکسان و درستی از آن دارند؟ بیشتر به نظر میرسد تقسیم به حزب اللهی و غیره شبیه تقسیم به خودی و ناخودی ست. چه کسی گفته همان فردی که ادعای حزب اللهی در صداسیما میکند خودش حزب اللهی ست؟ یا حزب اللهی تر از کسانی ست که به آنها انتقاد میکند!
وقتی حق مملکت داری را از مردم و ساکنین یک مملکت سلب میکنید به وضوح حرف شما ناحق است. کدام الله به ناحق رفتار میکند که حزبش به حق باشد؟ عقل سلیم حکم میکند گوینده ی این سخن خود از حزب حق نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خاوری هم چفیه می انداخت و حزب الهی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
۰۸:۲۳
بله و البته خیلی های دیگه هم که الان پست و مقامی دارند، فقط تظاهر میکنن که با اونها هستند! ولی در باطن که صحبت میکنیم یا در رفت و امد ها میبینیم،اصلا اعتقادی ندارند و فقط به خاطر پستی که دارند مجبور هستند رعایت کنن!!
به حرف زدن باشه بگو صداسیما واسه همه کائنات است! اما واقعیت همان است که صداسیما از جیب ملت تامین می شود اما واسه صاحبان قدرت است.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
برای نمونه یک نفر مجری یا کارشناس با سواد که حداقل بتونه درست حرف بزنه البته از روی متن تو صدا سیمای میلی نمونده.روح پاکش صلوات
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ایکاش مثل پایگاه های اینترنتی مکانیزمی تعریف شود که نشان دهد هر شبکه چند نقر مخاطب دارد مثلا شبکه 4 5000 نفر در حال مشاهده هستند. یا شبکه خبر 200 نفر در حال مشاهده هستند. البته چنین مکانیزمی به مسولان هم نشان میده که چند شبکه به دلیل نداشتن مخاطب توجیه اقتصادی ندارند و باید تعطیل شوند
متأسفانه صدا و سیما رو یک قشر اقلیت در اختیار دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
رسانه میلی !
آره میدونیم برای همست!
درود بر همه مردم ایران. مردم ایران ذاتا طرفدار مظلومان هستند. در این چند روز به چشمم دیدم که مردم ایران چطور با کودکان و زنان غزه ابراز همدردی می‌کنند و از صهیونیست ها اعلام بیزاری، حتی کسانی که منتقد و مخالف حکومت هستند. به عنوان کسی که جمهوری اسلامی را قبول دارم معتقدم باید با هم مهربان تر و متحدتر باشیم و قدر همدیگر و کشورمان را بدانیم. حکومت هم باید با مردم مهربان تر و نسبت به آنها مسئولیت پذیرتر و پاسخگو تر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
من همونقدر ک برای کودک غزه ناراحت میشم برای کودک اسرائیلی گروگان گرفته شده ناراحت میشم
اعتقاد من انسانیت هست نه مرزهای سیاسی که حکام برای اهداف شخصیشون تعیین میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
احسنت اگر حتی بین 2 تا داداش دعوا میشه کسی حق نداره و شاید گفت احمقه که طرفداری یکیشون را بکنه چون مطمنا هر چقدر که با هم بد بشن اخر سر داداش هستند و طاقت زمین خوردن دیگری را ندارن و این برهموطنان هم قابل گفتن است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ذر پاسخ به ناشناس 8:6
نظر جنابعالی منافقانه است
مگر در بین اسرای اسراییلی کودک هم هست؟
اگر کشته شدن 5000 کودک فلسطینی و
زیر اوار ماندن صد ها و بی سرپرست شدن صدها کودک دیگر دل شما را به درد نیاورد پس شما . . . .هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
۰۹:۲۳
بله هست. تصاویر کودکان اسر شده اسرائیلی همون روز اول حمله حماس منتشر شد. در همین تابناک هم ویدئوش منتشر شد . کودک 6 ماهه هم بینشون بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
۰۹:۲۳
شماها ملت سفسطه و فرار از واقعیت هستید. داره میگه من برای هر دو به یک اندازه ناراحتم تو میگی اگر دلت به درد نیومد؟
سواد نوشتن داری سواد خوندن نداری؟ ببین چی نوشته.
هیچ منافقیانه ای هم در کار نیست
ممنون که تکلیف مارو مشخص میکنید. صدا و سیما باشه مال خودتون. من به لطف خدا 6 سال هست که مستقل شدم و در این 6 سال فقط 2 سال اول تلویزیون داشتیم. بعد از تعطیلی 90 دیگه هیچ برنامه ای از تلویزیون ندیدم حتی فوتبال رو هم از شبکه های خارجی میبنیم

تلویزیون باشه ارزونی حزب الهی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
همون مجردی! اگه خانواده دار بودی که نمیتونستی مزخرفات ماهواره رو ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
۱۰:۴۳
عزیزم ما و کل فامیل و ... همه خانواده هستیم و کسی هم در بین ما مجردی زندگی نمیکنه ولی همه ماهواره داریم و صدا و سیمای میلی اصلا تلویزیونمون حتی تنظیم نکردیم که کانال هاش رو بگیره!!
فکر کردی ماهواره فقط فیلمهای ... میذاره؟!!!!
ذهنت رو بشون
چیزی که مردم احساس مسکنن اینه که مملکت مال 5 درصد خواص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
پنج درصد ؟؟؟؟
اینا ۱/۵ درصدم نیستن
اگر همون روزی که اون خانم تو تلویزیون گفت هرکی ناراحته از ایران بره باهاش برخورد مناسب صورت میگرفت اینا اینقدر پررو نمیشدن. عجیب تر اینکه همون خانم مجری خودش الان از ایران رفته!!!
بنده 37 سال سن دارم و کارمند هستم توانایی ازدواج و خرید مسکن ندارم چطور مملکت مال ماست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
گوشات دراز شده میخوایی ازدواج کنی ؟
ازدواج برا آقا زاده هاس
نه من و تو
فرزند آوری هم مال افغانی های مقیم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
یک توصیه برات دارم. روی حرف هیچ خانمی در اوایل ازدواج حساب نکن..
کی تلویزیون نگاه میکنه همه چیزش برعکسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
صدا و سیما ۲ زار نمی ارزه .
۳ درصد هم مخالب نداره
مردم بهش اعتماد ندارن
یک پیشنهاد
کالاهای یارانه ای مثل نان و گوشت روغن و ... یا بنزین و برق و گاز و ... را به اتباع افغانی به قیمت غیر یارانه ای بفروشید و صرفه جویی ناشی از آن را صرف کودکان کار کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خوب کودکان کار هم اکثرا افغان هستنند
خیلی وقت است مملکت مال همه نیست ، فکر می‌کنید چرا اینقدر مردم فکر مهاجرت هستند ؟ متاسفانه اوضاع میهن عزیزمان، جانمان و تمام وحودمان اصلا خوب نیست و بدتر آنکه هیچ اراده ایی هم برای بهتر کزدن اوضاع وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
رانت دارانی مثل این خانم اجازه تنفس به مردم رو نمیدن
ببنید همین خانم کم سواد از فردا چقدر مزایا و رانت دریافت کنه
زدن این مدل حرفا خلاف میل مردم هست ولی اون قشر خاص ک قدرت هم دستشونه خیلی لذت میبرن و تقدیر میکنن
از من مالیات میگیرید که تلویزیون رو برای خودتون شخصی کنید؟ این کار حلاله؟
جالبه که تلویزیون رو به رائفی پور میبخشه!!! کسی که کلا کارش بلغور توهمات شخصی هست که تو خواب دیده.
یادش بخیر 20 سال پیش تلویزیون سخنرانی های دکتر الهی قمشه ای رو پخش میکرد ما دسته جمعی نگاه میکردیم ولذت میبردیم
سال هاست ایشون رو هم حذف کردن و جای ایشون رو دادن به افرادی مثل رحیم پور ازغدی و رائفی پور که ی رو از ب تشخیص نمیدن
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
گل گفتی البته امثال ایشان بسیارند مثل دکتر عباسی(حسینه کاخ سفید). یا اینکه میکروفن بدست توی خیابان با کسانی که کارشناس نیستند مصاحبه میکنه که هیچ جای دنیا مرسوم نیست. همش شعار شعار شعار
فاضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
به نقل از دکتر الهی قمشه ای (شعر از فردوسی):
ز روز گذر کردن اندیشه کن - پرستیدن دادگر پیشه کن
به نیکی گرای و‌میازار کس - ره رستگاری همین است و بس
اگر بخوای ننصفانه نگاه کنی ایشان درست گفته. یعنی چیزی که به صورت قانون نانوشته وجود داره رو ایشان به زبان آورده. همین.
طرز فکر اقلیتی که به اکثریت تحمیل میشه رو نمیشه انکار کرد چون داربم هرروز میبینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ایشان فرمودند اینجا مملکت امام حسین است. والا ما تنها چیزی که تو وجنات این خانم ندیدیم حسینی بودن است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
یک زن دوزاری را آوردند که با مزخرفاتش تبلیغ منفی نسبت به حجاب بکند
این فوتبال رو از صدا و سیما حذف کنند اگه بیشتر آنتن های معمولی از رو پشت بام ها جمع نشد اون عده کم هم که میمونن برای صدمین بار دارن جومونگ می بینن ! سیمای میلی!!
جالبه. در مورد جبهه ی پایداری و بلایی که داره سر کشور میاره نظر بذاریم سانسور میشه!
متاسفانه ایده حذف افراد همچنان داره اجرا میشه
صدا و سیما با حمایت از یک قشر خاص متاسفانه باعث کم شدن فاجعه آمیز کاربران آن شده است
این یک فاجعه است
همین کارها رو کردن که مردم شدن طرفدار آمریکا و اسراییل .
مملکت مال همه اس؟
پس چرا برادرم مرد بخاطر قبرش ازمون پول گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا چه اهمیتی داره که تلویزیون مال کیه وقتی که چهار تا آدم مسن ببینده دارد آنهم فقط اخبار برای چرت زدن
صدا و سیما و نشریه ها همگی جناحی و قطبی شده هستند. تنها کسانی که هرگز در نظر گرفته نشده اند؛ مردم ایران می باشند. متاسفانه این قطبی سازی نیز به شدت به سوی کتاب های درسی نیز خیز برداشته است.
برآیند نگاه قطبی شده سیستم، از بین رفتن اعتماد مردم به دولت و حکومت شده است.
اون خانم خیلی صادقانه واقعیت جامعه رو گفته مثل خانم دیگری که گفتن هر کی که نمی خواد جمع کنه و بره و دیدیم چقدر درست بود
صدا و سیما به قول خودشان برای 10% مردم برنامه دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
بعید میدونم صدا سیما 10 درصد بیننده داشته باشه
پنج درصد هم واسش زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
سه درصد.
به لطف حوزه فرهنگی استکبار اینقدر شبکه های فارسی زبان در ماهواره ها توسعه داده شده که کسی دیگربه برنامه های آبکی صدا وسیما توجه نمی کنه.
شبکه ملی دیگه چیزی از ملیتش نمونده ، در حد شبکه دهستان افول کرده.
صدا سیمای میلی

مال حزب الله ها هست

۷۵ ملیون نگاه نمیکند
صدا و سیما از طریق مناقصه واگذار و درآمد حاصله صرف توسعه کاشتزارهای پیاز گردد
اکثریت مردم اخبار را از رسانه ملی یا میلی دنبال نمی کنند، انقدر دروغ و یک طرف در اخبار قضاوت صورت گرفته است که کسی به اخبار تلویزیون عملا هیچ گونه اعتمادی ندارد.
خیلی جالبه هر دو تا اظهارات رو هم دو تا خانوم تو صدا و سیما گفتن . یاد اون حدیث معروف افتادم
امثال این خانم و همفکراشون مامورینی هستند که وظیفه شان انداختن اختلاف بین مردم و کوچ کردن نخبه ها و ایجاد درگیری و زد و خورد است
خانمه تو شبکه افق یه ... خیلی سخت نگیرید هرچند صدا وسیما جای دفاع نداره ولی خانمه میخواست اینطوری سلبریتی بشه هرکی خر مرادشو سواره اینم فکر کرد اینجوری از انقلاب و حزب الهی ها دفاع میکنه . دلم براش سوخت کم داشت.
البته دروغ هم نگفته ها این مملکت خیلی وقته مال اوناست

ولی حزب اللهی دو آتیشه داره میشه حزب الهی دو آرایشه ، صد من بزک دوزک داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
همه کار کرده بود از بوتاکس و فیلر و سرخاب و … مثل پالت نقاشی بود
سیمای پایداری
ببین چقدر صاحبان صدا و سیما از خودشان مطمن هستند که اهمیتی به اینکه خلاف خواست عمومی حرکت میکنند نمیدهند گویا که اصلا اهل ایران نیستند
سلام از این خانم بابت صداقتش تشکر می کنم. نوع فکر همه مسولان و انقلابیون از ابتدا همین است که ایشان می فرمایند فقط بیان نمی کنند و گرنه با همین تفکر کشور را در این چهل و اندی سال اداره کرده اند و می کنند.
وقتی‌صداوسیما‌به‌سلیقه‌‌های‌مختلف‌اهمیت‌نمی‌ده
ومقصرکسانی‌هستند‌که‌دودستگی‌ودوقطبی‌ایجاد‌کردند
یک‌نفر‌هم‌نگفت‌مایک‌ایران‌واحدیم‌‌‌بانظرهای‌متفاوت
اینم‌نتیجه‌ش
صدا و سیما؟؟؟؟؟،
منظورت همین نماهنگ های تکراری و ۲۰.۳۰ و جومونگ و امپراطور بادها و پدر سالار هست؟؟؟
یا اون برنامه‌های مثلا طنز آبکی که ۵ دقیقه ش برا بد حالی یک هفته کافیه؟؟،؟
کدوم رو گفتی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
واقعا باید به شما گفت : گل گفتی . هزاران مرحبا.
این خانم اتفاقا حقیقت رو گفته . منتها حقیقت با اینکه خوذمون به چشم می بینیم اززبون ایشون شنیدن تلخه .... سالهاست که نه تنها صدا و سیما یلکه کل مملکت افتاده دست یک عده قلیل که هرسری اسم خودشون رو یه چیزی میذارن یه بارحزب الهی یه بار انقلابی ...............................
اصول گراو اصلاح طلب ، چپ و راست ........‌‌‌... باکدام عملکرد مثبتی انتظار مشارکت مردم در انتخابات را دارید؟ رای بی رای
مابرای خندیدن گاهی اوقات دورهم اخبار نگاه میکنیم
باسلام
این خانم که اشتباه گفت ولی دعوت ازآذری جهرمی وامثال ایشون که چند سال درعرصه بودند اینهمه بلا برسرمملکت آوردند کاردرستی نبود. اگه مردعمل بودند زمانی که دولت در دستشون بود کارانجام میدادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
مرغ پخته کارشکنی شما را فهمید چی را مخفی می کنی یادت هست ظریف در حال مذاکره بود سین موشک پرتاب می کرد
حرف حق تلخه - درست گفت اتفاقا - خیلی وقته این مملکت از مردم گرفته شده و بدست عده ای خاص داده شده همه جوره - از ضدا و سیما بگیر تا همه انکانات و رفاهیات- بقیه مردم هم تماشاچی هستند تا استادیوم خالی نباشد
نقشه ایران را بدون دریاهایش هرگز به نمایش نگذارید . ایران بدون این دریاها ایران نیست. این دریاها هم بخشی از خاک ما هستند یعنی باید به آنها مانند خاک نگاه کرد.
خدا شاهده صدا و سیما برای من نیست .
در حال حاضر صدا وسیما ابزاری برای تفرقه بیشتر شده با برنامه های که فقط شاید کمتر از یک درصد مردم نگاه کنند . مجرهای ناتوان -فیلم های بدونه محتوا -و هزاران عیب دیگه که باعث همدلی که نمیشه هیچ.با احساست جامعه هم مقابله میکند .
تابناک فقط نظرات سوله های سایبری رو چاپ میکنی شرم آوره فیسبوک اینارو سانسور کرد تو چاپشون میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
عزیز دل برادر ! دیگه شانتاژ و شلوغ کاری امثال تو اثر و کاربردی نداره . وقتی از حرف حق زورت میگیره برو جای دیگه عقده ات رو خالی کن . نه اینجا
صدا وسیمای جبلی هم بدرد نخورد .
مملکت ومنابع زیر زمینی و رو زمینی متعلق به ملت ایران نیست ملت فقط باید بیگاری کنند
به این میگن الیگارشی.
اقلیتی که قدرت و ثروت رو دارند و خب طبیعتا نگاه بالا به پایین
صدا و سیما را فقط خرج و هزینه اش را مردم میدن وگرنه رسانه و بلندگوی جناح اقلیت خاص سیاسی و دولتش است ..
صدا و سیما با برنامه های افراطی تقریبا بیشتر مردم را به سمت ماهواره ها و کانال های اجتماعی مخرب سوق داده است
صدا و سیما برای همه مردم بود مثل خیلی چیزهای دیگر
دروغ نگفته، فعلا که مملکت برای حزب اللهی هاست چه صداسیما این را علنا بگوید و چه نگوید، چیزی که واضح هست و می بینیم، از استخدام ها و تبدیل وضعیت ها در ادارات و آزادی تجمعات بگیر
ایران متعلق به همه ایرانیان است . البته باید همه امکانات و مشکلاتش برای همه باشد اما برخی ایران را فقط برای پول دراودن و خرج کردن این پولها در خارج ایران می خواهند و موقع سختی ها هم هیچ حضوری ندارند و حتی از کمکهای مردم به زلزله زدگان هم سوء استفاده می کنند. اگر جنگی هم پیش بیاید که فرار می کنند به انسوی مرزها و بعد دوباره طلبکار برمی گردند.
سلام
ای مسئولانی که نماینده مردم هستید
صورت مسئله به قرار زیر است:
کارشناس بازنشسته یک اداره 8 میلیون حقوق می دهید وتحقیرش کردید خانه ندارد
و......
کارشناس بازنشسته منطقه آزاد ، بانک ها و.......40 میلیون یا برخی 60 میلیون و.... می گیرند وهر کدام ماشین ها و خانه ها دارند
ای مسئول این ظلم وستم وبردگی نیست
صورت مسئله را برای شما بیان کردیم متوجه شدید
یا مهدی (عج) کمک کن
ای حسین (ع) سفینه نجات ما شو
ای خدای بزرگ جلوی تبعیض وپرداخت نجومی را بگیر و.....
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خداوند در قران می فرمایید که سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهم مگر خودشان اقدام نمایند.
حالا دنبال کسی نباش که نجاتمون بده خودمون باید دست بکار بشیم
اکبر گلپایگانی را از دست دادیم صدا وسیما اصلا اشاره ای به این موضوع نمیکنه گویی این صدا و سیما مال مردم ایران نیست
شماها اصلا اکبر گلپایگانی را میشناسید؟
کجایی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
نه ! ما فقط جنگ طلبان را می‌شناسیم و به آنها اسلحه می‌دهیم. این قرتی بازی‌های هنر و هنرمند مال خارجی‌های مزخرف هست
ایشون از نظر من خیلی مشکوک هستند. از کارها و حرفهای دیگرش اطلاع دارید؟
خیلی بده که آدم تو کشور خودش احساس غربت کنه،انگار غریب و بیگانه هستیم،مملکت مال یه عده اندکه ،بقیه مردم آلت دست اینان ،البته از این اقلیت یه عده کمی قدرت تفکر و تخصص دارن،که عاقبتش میشه اینی که هست،از اقتصاد گرفته تا ورزش ،همه جا ردپاي بی تدبیری،،
صدا و سیما فقط و فقط متعلق به جبهه پایداری، ولی نعمتان بلاشک مردم، است.
یک ضعفه چادری در تلویزیون می گوید مملکت هم ش واس ماس.
می دونیم.برا انتخابات که می شه
ما مردم شریف و رای ها تاثیر گذار و تعیین کننده است.
بعد از انتخابات
مملکت برا شماست!
این یک تو دهنی به منصوره معصومی است تا دیگه اراجیف نگوید
ایران مال ایرانی است
غلط می کند هر کس تقسیم بندی کند
من خیلی سدا صیما را دوست دارم، برا ما هزب الاحی ها است.
از سیستم های اطلاعاتی درخواست دارم که امکان نفوذ را در مورد این خانم و دیگرانی که این خط را عملا دنبال می‌کنند بررسی کنند.
صدا و سیما فقط آبونمانشه که مال همه است.
تریبونش فقط برای بعضی ها است.
خیلی باید وقیح و پر رو باشی که ملکت را مال یه عده اقلیت بدونی و اکثریت مردم را نبینی
یه خانم جلسه دوزاری را آودند که این آبروی ته مانده حزبالله و حجاب را هم ببرد . اصلا تو کی باشی بیسواد اگر فهم داشتی این چرندیات را نمی گفتی .
چه نوشته بی سر و ته و بی انسجامی! آیا این مقاله قبل از چاپ توسط فرد دیگری خوانده شده؟ غرض از نوشتن نباید فقط پر کردن ر باشد. لطفا قدری بیشتر بخوانید و نگارش به زبان فارسی را بیاموزید. ما عجله ای برای قلم به دست شدن این قبیل نویسنده ها نداریم.
بنده خدا حرف دل مسوولین رو زده. برای همین هم هست که کسی بهش کاری نداره وگرنه به بهانه تشویش افکار عمومی میتونست چند سالی زندان بره
شب دراز أست و قلندر بيدار
خرفی که این خانم زد خیلی وقته اتفاق افتاده . البته ایشان به صراحت بیان کردند . ممنون از این خانم راست گو
فاشیستهارو‌نیار صداو‌سیما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار