بازدید 6324

افتتاح چند پروژه مهم دیگر در روز دوم سفر دولت به کردستان/رییسی: بیش از ۵۰ درصد از مشکلات آبی کردستان مرتفع می‌شود

سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 03 November 2023

تابناک _ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح روز گذشته (پنجشنبه) وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های رئیسی در سفر به کردستان است.

سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

فرودگاه شهدای سقز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه، در اولین بخش از برنامه‌های دومین روز از سفر دولت مردمی به استان کردستان، از فرودگاه ۱۸۰ هکتاری شهدای سقز به عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی استان پس از ۲۷ سال انتظار به صورت رسمی بهره‌برداری کرد.

مطالعات ساخت این فرودگاه از سال ۱۳۷۵ آغاز شده و تا سال ۱۳۸۴ ادامه داشت و از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۳ حدود ۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شد، اما در نهایت با برکناری پیمانکار و مشاور پروژه، اجرای آن نیز متوقف شد.

سال ۱۳۹۷ بار دیگر روند اجرای این طرح با کارفرمایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، طی تفاهم‌نامه‌ای با استانداری کردستان از سرگرفته شد.

کار احداث ترمینال و ساختمان جانبی فرودگاه توسط شرکت فرودگاه‌ها، به ۲ شرکت بومی استان کردستان واگذار شد و شرکت جهاد نصر استان مرکزی نیز کار توسعه عوامل پروازی فرودگاه را بر عهده گرفت.

تزریق اعتبارات موجب شد که پیشرفت فیزیکی فرودگاه در سال ۹۹ به بیش از ۵۰ درصد برسد و طی مراسمی با وجود تمام اما و اگرها با یک پرواز نمایشی و به صورت ناقص به بهره‌برداری رسید و به دلیل همین نواقص از جمله عدم احداث ساختمان‌های عملیاتی، برج مراقبت پرواز، ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه، ساختمان اداری و ساختمان سپاه فرودگاه، غیرقابل استفاده باقی ماند.

در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به کردستان ۲۰۰ میلیارد تومان به تکمیل این طرح اختصاص یافت و این فرودگاه با اهتمام دولت مردمی و توسط مهندسان ایرانی در ۱۸۰ هکتار گستره و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت پایانه تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسید.

باند فرودگاه شهدای سقز ۲ هزار و ۶۰۰ متر طول دارد و ۴۵۰ متر تاکسی وی، دو هزار و ۵۰۰ متر گستره پارکینگ، یک هزار و ۳۰۰ متر روشنایی معابر، برج مراقبت، دستگاه‌های کمک بازرسی و ساختمان پلیس از دیگر ویژگی‌های این فرودگاه است.

همزمان با افتتاح رسمی این فرودگاه توسط رئیسی، پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تهران به مقصد فرودگاه شهدای سقز انجام شد. این پرواز با استفاده از هواپیمای «ای‌تی‌آر (ATR)» صورت گرفت.

فرودگاه سقز نقش مهمی در پازل توسعه استان کردستان و ارتقای شاخص بهره‌مندی آن در بخش‌های مختلف دارد. وجود منطقه ویژه اقتصادی بانه و منطقه آزاد تجاری بانه-مریوان، رسمی شدن مرز سیران‌بند، نزدیکی این فرودگاه به مرزهای بین ایران و عراق در شهرستان‌های بانه و احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه از جمله دلایل اهمیت این طرح بزرگ عمرانی در استان کردستان است که در دولت مردمی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

بیش از ۵۰ درصد از مشکلات آبی کردستان را مرتفع می‌شود

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت تکمیل زیرساخت‌های آب و برق برای توسعه کشور، به ظرفیت‌های خوب استان کردستان در زمینه تولید، کشاورزی، گردشگری و صنعت اشاره کرد و گفت: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز استان از اولویت‌های در دستور کار دولت است.

سید ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح طرح‌های آب و برق وزارت نیرو در استان کردستان، ضمن تقدیر از تلاش مجدانه دست‌اندرکاران برای به ثمر رساندن این طرح‌ها، به نتیجه رسیدن این ۱۰ ابر پروژه را موجب رفع بیش از ۵۰ درصد از مشکلات آبی استان دانست و از عزم دولت برای تامین آب مورد نیاز مردم با وجود کمبود نزولات آسمانی خبر داد و افزود: با مدیریت صحیح منابع برخی مناطق کشور، خوشبختانه در ۲ سال گذشته توانستیم منابع را به نحوی مدیریت کنیم که مردم در بخش آب و برق با کمبود و قطعی مواجه نباشند.

رئیس جمهور با اشاره به هدف‌گذاری دولت برای رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور، از رفع مشکل آب بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ روستا در ۲ سال گذشته خبر داد و افزود: دولت مردمی مصمم است تا ۲ سال آینده مشکل آب مابقی این روستاها را نیز رفع کند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت تکمیل زیرساخت‌های آب و برق برای توسعه کشور، به ظرفیت‌های خوب استان کردستان در زمینه تولید، کشاورزی، گردشگری و صنعت اشاره کرد و گفت: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز استان از اولویت‌های در دستور کار دولت است.

نوید توسعه و آبادانی در جان ایران/دستاورد‌های سفر رئیس جمهور به کردستان

رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم در دومین سفر خود به کردستان ۱۱ و ۱۲ آبانماه میهمان دیار فرهنگ و هنر بودند؛ این سفر علاوه بر بهره‌برداری از کلان‌پروژه‌های حیاتی و بررسی حاصل مصوبات نخستین سفر، مصوبات ارزشمندی هم برای تداوم توسعه و آبادانی شهر‌ها و روستا‌های این استان به همراه داشت.

دور دوم سفر استانی آیت‌الله رئیسی و برخی از اعضای هیات دولت سیزدهم به کردستان را می ‎توان سفر در حوزه راه و شهرسازی، کشاورزی و نیرو به شمار آورد؛ قطار همدان - سنندج پس از ۱۸ سال و فرودگاه شهدای سقز از جمله طرح‌های مهم کردستان بودند که با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

سفر رئیس جمهور به دیار کرد‌ها و افتتاح ۱۲ کلان پروژه به ارزش ۳۳۰هزار میلیارد ریال عمل گرایی دولت سیزدهم در کردستان معنای دیگری یافت، از قطاری که مردم آمدنش را بعید می‌دانستند تا هواپیمایی که این بار با راهنمایی برج مراقبت در فرودگاه سقز بر زمین نشست و یا ۱۵ برابر شدن سرمایه گذاری عمرانی دولت در استان نشانه‌های خوبی بودند تا مردم منطقه مزد مقاومت خود در دفاع از مرز‌ها را اگرچه دیر، ولی دریافت کنند.

کرد‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه از میهن دفاع کردند و پاسداران مرز‌هایی بودند که شرفشان با حفاظت از آن معنا پیدا می‌کند. آسمان کردستان نیز این روز‌ها بارانی بود، پاییز روی با برکت خود را نشان داده و برگ‌های زرد و سرخ یکی یکی زمین می‌افتادند، گویی برگ ریزان محرومیت با خنکای خدمت دولت سیزدهم خود را از تن این استان دور می‌کرد.

تعداد ۱۲۲ مصوبه نیز در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به کردستان منعقد شده که علاوه بر همه تعهدات منعقدشده دور اول سفر، بیش از ۱۳۸ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه جدید در این استان تصویب شده است.

پایان رویای ۱۸ساله کردستانی‌ها

راه آهن سنندج- همدان، ابَرپروژه‌ای که حدود ۱۸ سال از عمر آن می‌گذشت و جزو پروژه‌های مصوب "مهر ماندگار" در سال ۱۳۸۳ بود و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان به بهره برداری رسید و امید به توسعه در حوزه‌های مختلف را در دل مردمان این دیار زنده کرد.

طول خط آهن تهران - همدان - سنندج حدود ۴۲۰ کیلومتر است که مسیر تهران تا همدان به طول ۲۷۰ کیلومتر، به بهره‌برداری رسیده است، مسیر فاز دوم این خط ریلی از همدان به سنندج نیز ۱۵۱ کیلومتر طول دارد در سه قطعه تعریف شده که حدود ۶۴ کیلومتر آن در استان همدان و باقی‌مانده آن در استان کردستان واقع شده‌است.

ردیف بودجه‌ای پروژه راه‌آهن همدان – سنندج ۱۰ خرداد ۱۳۸۴، در مجلس هفتم مصوب شد و یک روز بعد (۱۱ خرداد) تاییدیه شورای نگهبان را گرفت و کلنگ احداث آن سال ۱۳۸۵ به زمین زده شد و در تمام این سال‌ها بدلایل مختلفی این طرح به کندی پیش می‌رفت.

این پروژه بعد از سال‌ها با پیشرفتی در حدود ۶۰ درصد تحویل دولت سیزدهم شد و پس از آن از مهرماه سال گذشته با یک حرکت جهادی و تزریق اعتبارات ویژه و بهره گیری از ۴۵۰ نفر نیرو، ادامه کار از سر گرفته شد و امروز پس از گذشت ۲ سال از عمر دولت سیزدهم این پروژه بزرگ با دستان رییس جمهور به بهره برداری رسید.

فرود هواپیمای رئیس جمهور در سقز و پایان انتظار ۲۷ ساله

فرودگاه شهدای سقز به عنوان یکی دیگر از طرح‌های مهم کردستان و دومین فرودگاه این استان که تا پیش از دولت سیزدهم ۶۳ درصد پیشرفت داشت صبح دومین روز از سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید. هواپیمای حامل آیت الله رئیسی حدود ساعت ۹ صبح در فرودگاه سقز به زمین نشست و به این ترتیب، نخستین پرواز در این فرودگاه تازه تاسیس فرود آمد.

مطالعات فرودگاه سقز از سال ۱۳۷۵ آغاز و تا سال ۱۳۸۴ ادامه پیدا کرد و از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۳ حدود ۷۰ میلیارد ریال برای پروژه هزینه شد، اما در نهایت کار به جایی رسید که پیمانکار و مشاور پروژه کنار گذاشته و کار متوقف شد.

پس از آن و بعد از حدود چهار سال توقف پروژه، سال ۱۳۹۷ بار دیگر ادامه کار کلید خورد و کارفرمایی پروژه به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران واگذار شد و طی تفاهم نامه ای، استانداری کردستان متعهد شد علاوه بر تملک زمین، بخشی از جاده قدیم سقز به مریوان را هم جابجا کند تا شرکت فرودگاه‌ها کار احداث فرودگاه را برعهده بگیرد.

تیرماه سال ۱۴۰۰ و در واپسین روز‌های دولت دوازدهم این پروژه با حدود ۶۳ درصد پیشرفت به صورت ناقص افتتاح شد، اما از آن زمان تاکنون حتی یک پرواز هم در آن انجام نشده بود؛ چرا که این فرودگاه به صورت ناقص افتتاح شده بود.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تلاش‌های استاندار کردستان، این پروژه در کمتر از ۲ سال با تزریق اعتبار لازم تکمیل شد و پس از سال‌ها انتظار، سقزی‌ها به آرزوی خود رسیدند و فرودگاه این شهر افتتاح و برقراری نخستین نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه به نام دولت سیزدهم ثبت شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح این پروژه اعلام کرد که فرودگاه سقز با یک پرواز در هفته شروع به کار کرده است و به تدریح افزایش خواهد یافت.

آغاز عملیات اجرایی ۳۵۵ پروژه راهداری

آیین بهره‌برداری و آغاز ساخت ۳۵۵ پروژه راهداری کردستان روز پنجشنبه در قالب دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان با حضور وزیر راه و شهرسازی در دهگلان آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی در این آیین با اشاره به اینکه امروز نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در کردستان به بهره برداری رسید، گفت: همچنین ۲۵ میلیارد ریال پروژه جدید در حوزه راه استان کردستان تعریف شد که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

در این سفر مقرر شد در ۳۷ روستای بالای ۱۰۰ خانوار استان کردستان که از راه آسفالته برخوردار نیستند، ۱۴۸ کیلومتر راه آسفالت تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کردستانی‌ها ۲ هزار و ۹۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تحویل گرفتند

آیین افتتاح و بهره‌برداری ۲ هزار و ۹۰۰ خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن و تامین ۶ هزار قطعه زمین روستایی روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سنندج برگزار و در ادامه به متقاضیان تحویل شد.

وی یادآور شد: تعداد زیادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و تامین زمین نیز در شهر‌های مختلف کردستان محقق شده است.

علاوه بر این، طرح ساخت ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن نیز در کردستان آغاز شد.

۱۴۰ هزار میلیارد طرح صنعت آب و برق راه اندازی شد

آب‌رسانی از تصفیه خانه آب آشامیدنی شهر دیواندره و مجتمع روستایی اوباتو از سد سیازاخ، طرح آبرسانی به شهر بانه از سد عباس آباد، آبرسانی از مدول دوم تصفیه خانه شماره ۲ شهر سقز از سد چراغ ویس، بهره برداری از ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی گاران، سه پروژه عظیم حوزه برق با اعتباری بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال در دور دوم سفر هیات دولت به کردستان اشاره کرد.

یکی دیگر از پروژه‌هایی که در سفر هیات دولت به افتتاح رسید، طرح بهارستان بود که با بهره برداری از این پروژه، شبکه برق ۶۴۴ روستا در ۱۰ شهرستان استان با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اصلاح، بهینه سازی و بازمهندسی می‌شود.

افتتاح استخر مجموعه فرهنگی‌ورزشی کارگران بهاران سنندج با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهره‌برداری از هفتمین ایستگاه پایش آنلاین کیفی هوای استان کردستان با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور در کامیاران، راه‌اندازی مجتمع گاوداری یک هزار راسی شهرستان دیواندره با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهره‌برداری از کارخانه تولید لوازم برقی در بانه با حضور وزیر کشور و افتتاح ۱۲ طرح بهداشتی و درمانی از مراکز بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت، از دیگر طرح‌هایی بود که در این دور از سفر استانی رئیس جمهور اجرایی شد.

در دومین روز از سفر رئیس جمهور نیز تعدادی پروژه به بهره‌برداری رسید که از آن جمله می‌توان به بهره‌برداری از کارخانه آجر سفال شهرستان قروه با حضور وزیر اقتصاد اشاره کرد.

افتتاح شهرک صنعتی سنندج ۴

در جریان دومین دور سفر استانی رئیس جمهور به کردستان، پروژه شهرک صنعتی سنندج ۴ با حضور وزیرکشور به طور رسمی افتتاح شد؛ این شهرک صنعتی در هفت کیلومتری سنندج و در نزدیکی روستایی به نام سرنجیانه واقع شده است.

عملیات اجرایی فاز نخست این شهرک صنعتی در سال ۱۳۸۵ آغاز شد، ولی به دلیل داشتن معارض ملکی متوقف و آنگاه در سال ۱۳۹۶ بار دیگر اجرای آن از سرگرفته شد.

وسعت این شهرک ۲۰۵ هکتار است و در ۲ فاز تعریف شده که فاز نخست آن شامل ۷۵ هکتار و فاز دوم آن هم ۱۳۰ هکتار است که فاز نخست این شهرک سال ۱۳۹۹ در حالیکه زیرساخت‌های اساسی همچون آب و جاده آن آماده نشده بود به بهره برداری رسید، ولی به همین دلیل تعداد زیادی از واحد‌هایی که زمین به آن‌ها واگذار شده بود قادر به ساخت سوله نبودند.

بهره‌برداری از سرسرای چند منظوره آزادگان بانه

علاوه بر این پروژه‌ها، سرسرای چند منظوره آزادگان شهرستان مرزی بانه نیز در سفر رئیس جمهوری به استان کردستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. عملیات اجرایی این سالن چند منظوره که گنجایش یک هزار و ۲۰۰ نفر تماشاگر را دارد، در سال ۱۳۸۹ آغاز شده بود و برای احداث آن در مجموع ۴۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

با احداث این سالن چند منظوره که ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت و چهار هزار متر مربع زیربنا در چند طبقه احداث شده ظرفیت میزبانی مسابقات ورزشی سراسری و بین المللی در این شهرستان فراهم شده است.

آبگیری سد‌های امیرآباد و رمشت کردستان پس از ۱۲ سال

طرح آبگیری سد‌های امیرآباد و رمشت کردستان به ارزش کنونی هفت هزار میلیارد ریال پس از گذشت ۱۲ سال عصر جمعه در دومین دور سفر استانی و با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی پروژه سد امیرآباد و سد رمشت در سال ۱۳۸۸ آغاز و با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اکنون آبگیری و به بهره‌برداری رسید.

هدف از اجرای این سد، تامین آب به میزان هشت میلیون متر مکعب در سال است که این آبگیری درصدی از اختلاف زمین‌های آبی و دیم را جبران می‌کند و حدود یک هزار و ۱۰۰ هکتار به زمین‌های آبی کامیاران افزوده می‌شود.

افتتاح ۱۱ طرح در صنعت آب و برق

۱۱ طرح وزارت نیرو با اعتبار بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در شهر‌های مختلف استان کردستان روز جمعه با حضور رئیس جمهور به صورت همزمان در ایستگاه پمپاژ آب روستای بوئین بانه به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی به شهر بانه از سد عباس‌آباد، آبرسانی از تصفیه خانه آب آشامیدنی شهر دیواندره و مجتمع روستایی اوباتو، آبرسانی از مدول دوم تصفیه خانه شماره ۲ شهر سقز از سد چراغ ویس، بهره برداری از ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی گاران، افتتاح مرحله مایع تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج، و سه پروژه عظیم حوزه برق از جمله این پروژه هاست.

با افتتاح طرح‌های مختلف آب و فاضلاب کردستان، وضعیت آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های این استان بهبود یافته و ۵۰ درصد تنش‌آبی رفع شده است.

آغاز ساخت پتروشیمی بعثت در بیجار

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان، با حضور معاون وزیر نفت کار ساخت شرکت پتروشیمی بعثت در بیجار آغاز شد؛ پروژه‌ای که برای احداث آن، ۷۵۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خواهد شد.

با آغاز عملیات اجرایی این پروژه که ۵۰۰ هزار تن ترفتالیک و ۵۰۰ هزار تن پلی اتیلن ترفتالات انبساطی ظرفیت دارد، برای ۸۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳
رئیسی ۵ طرح انجام شده در دولت روحانی را دوباره افتتاح کرد!

فرودگاه سقز:
کلنگش در سال 1384 به زمین خورده بود. در نهایت فاز نخست آن در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ توسط روحانی افتتاح شده بود.

سد رمشت آمیرآباد کامیاران:
عملیات ساختمانی در دی ماه ۱۳۹۹ سد مذکور ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

راه آهن همدان_ کردستان:
عملیات اجرایی راه آهن همدان- سنندج به طول ۱۵۱ کیلومتر از سال ۹۶ آغاز و تا مهرماه سال ۱۴۰۰ نیز ۱۴۴ کیلومتر آن تحویل شد. دولت رییسی بعد از 2 سال موفق شد ۷ کیلومترباقیمانده
را تکمیل کند!

سد چراغ ویس:
عملیات ساختمانی در دولت روحانی به پایان رسیده بود. بعد از 2 سال تعلل، رییسی بلاخره آن را افتتاح کرد!

شهرک صنعتی سنندج ۴:
این شهرک صنعتی قبلاً در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده بود!!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
درود. منم میخواستم همین ها رو توضیح بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
رئیسی، رئیس جمهور پوپولیست است .
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پس چرا هیچ پروازی انجام نشد؟
دولت روحانی پروژه های زیر پنجاه درصد رو افتتاح می‌کرد ولی پروژه ای که ۹۶ درصدش را انجام داده افتتاح نمیکنه؟ یا مرده بود هفت کیلومتر باقی مانده راه آهن رو تموم کنه؟
شما یا ازطرف روحانی پیام دادی و یا مغرضید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
روحانی بزرگ ترین اقدامش همون ۱۰ برابر کردن،قیمت دلار بود و کاهش پول ملی به یک،دهم
رئیسی در سقز: مردم ایران آینده را بسیار روشن می‌بیینند!!!

حاجی، یک روز با لباس مبدل برو بین مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اینقدر تو جامعه نبوده اند که بعید است راه برگشت منزل را پیدا کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بنده خدا يكي دو تا جمله حفظ كرده همان ها را ميگه
درود بر شرف رئیس جمهور محترم. تو این دنیای فاسد هرکی بیشتر دشمن داره پاک تره. تشخیص حق و باطل ساده شده.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هموطن گرامی ما بومی منطقه هستیم فردا انسان رو در یک وجب خاک دفن میکنن‌ جناب آقای رییسی طرح های تقریبا خاتمه یافته دوران روحانی رو افتتاح کردن. این دوسال فاصله هم برای رد گم کنی هست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جناب بومی طرحی که فقط ۶۰ درصد پیشرفت داره میشه تقریبا خاتمه یافته ؟ دولت قبل عرضه داشت همون تقریبا رو
تمام میکرد تا امثال شما قدرنشناسی نکنین وبه رفقاش رای میدادین ورییسی رییس جمهور نمیشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ناشناس باش بابا روحانی اصلا خوب بود! یک دهم کردن ارزش پول ملی هم کاری خوبی بود از طرف روحانی میگی این طرح ها نباید افتتحا میشد چون تو دوران روحانی کلنگ خورده بوده؟ استدلاله این؟
ماشاالله جناب رییسی تو این گرونی مشکل گوشت ومرغ نداره و تغذیه خوب دارند لپاشون گل انداخته وشاد و خندان هستن آها ببخشید اینها مشکلات مردم کوچه خیابون هست نه این آقایون و خانواده‌شان
دولت مردمی با 14 میلیون رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
احتمالا بخشی از ۱۴ میلیون هم پشیمان شده اند از رای خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بدون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بیست میلیون رای آورد با کارشکنی دولت قبل
مترو پرند چی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
افتزاح.شد
زنده باشی مرد پر تلاش
چرا در برابر عدم پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان کشوری وعدم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری
که در زیر تورم خرد می شوند
مسئولان کشوری پاسخ نمی دهند
وعملکرد حودشان زیر سوال قرار می گیرد
شاید فتنه از نفوذی ها باشد
لطفا با توجه به رسالتی که دارید
برای رفع تبعیض واجرای عدالت اطلاع رسانی نمایید
چون بازنشسته فقط جقوق ناچیز دارد ولی شاغلین
علاوه بر حقوق مزایای ماموریت واضافه کار دارند و.....هم چنین حقوق نجومی دارند
یا حسین یا حسین( ع) که
سفینه نجات است
تکمیل پروژه های نیمه تمام بسیار کار عاقلانه ای است.
این طرحها در دولت قبل تقریبا تمام شده بود اینکه آقای رئیسی با تاخیر دو ساله افتتاح می‌کند نشانه فرصت طلبی این دولت است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست