بازدید 1677

رئیسی: در ۱۳ آبان نقاب از چهره نفاق کنار رفت

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در ۱۳ آبان نقاب از چهره نفاق کنار رفت، گفت: ‌دانشجویان در برابر این حکومت استعماری ایستادگی کردند.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 03 November 2023


به گزارش تابناک، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با مردم شهرستان مرزی بانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش‌های مرزنشینان اظهار داشت: از اینکه خداوند بار دیگر توفیق حضور در کردستان و میان مردم خونگرم، مهمان‌نواز و غیور و مرزنشین این دیار را نصیب بنده کرد، بسیار خوشحالم.

رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از مرزنشینان گفت: کردستان، استانِ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان؛ سرزمین مجاهدت‌های خاموش، شهدا، جانبازان و سرافرازان و چهره‌های ماندگار است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم کردستان و شهرهای استان در دوران جنگ تحمیلی و مرزبانی و دفاع آنها از انقلاب و کشور ‌ گفت: مردان و زنان این استان با تمام وجود از حدود و ثغور کشور دفاع کردند و اجازه ندادند دشمن کوچک‌ترین تعدی به کشور داشته باشد.

رئیسی با بیان اینکه مردم با پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال حق‌خواهی بودند، تصریح کرد: در دوران سلطنت قاجار و پهلوی شاهد از بین بردن آزادی مردم، هویت مردم، بی‌عزتی، ایجاد سلطه غربی‌ها بودیم و یک سرباز غربی در آن دوران ارزش بالایی داشتند لذا دانشجویان در برابر این حکومت استعماری ایستادگی کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور دشمن‌شناسی، پرچمداری، بیداری مردم، حاکمیت حق و کنار زدن نقاب از چهره نفاق است، ادامه داد: جوانان باید بدانند در ۱۳ آبان چه گذشت و جوانان در آن دوران چه کردند و جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و باید بدانیم در آن دوران چگون حماسه‌سازی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریانی که دیروز شهرهای ایران را بمباران می‌کرد، امروز منازل مردم فلسطین را بمباران می‌کند و کودکان را قتل عام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر در ۷۵ سال گذشته جنایت‌های اسرائیل و آمریکا رسیدگی می‌شد امروز شاهد این جنایات هولناک در غزه نبودیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست