بازدید 1971
۴

پرستاران زیادی آثار زیانبار ثانویه کرونا را با خود دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پرستاران زیادی هنوز با آثار زیان‌بار کرونا زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 03 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علیرضا زالی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اولین جلسه هیات مدیره ششمین دوره نظام پرستاری به منتخبان نظام پرستاری استان تهران  تبریک گفت و پذیرش مسئولیت‌های صنفی را کاری پرچالش دانست.

وی با بیان اینکه جنس فعالیت‌ درنهادهای صنفی با فراز و فرودهایی همراه است اظهارامیدواری کرد: منتخبان این دوره با شکیبایی و بهره‌مندی ازتجربیات گران‌سنگ اعضای دوره قبل برای ارتقای جایگاه شغل مقدس پرستاری تلاش کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس ستاد اجرایی انتخابات با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط موجود مطالبات گروه پرستاری روبه فزونی است، خطاب به حاضرین در جلسه گفت: سفیدپوشان تلاشگری که شما را به عنوان نمایندگان صنفی خود انتخاب کرده‌اند امیدوارند که با تدبیر، پیگیری، تجربه و مدیریت کارآمد شما شرایط کاری جامعه پرستاری بهبود پیدا کند.

 زالی از رشد کمی تعداد آرای این  دوره در مقایسه با دوره‌های قبل خبر داد و افزود: افزایش قدرمطلق آرای منتخبان نشان دهنده طراوت و رشد چشمگیر فعالیت‌های گروهی جامعه پرستاری است، شما به عنوان نمایندگان باید قدردان هم‌لباسان و همکاران خود باشید؛ چرا که آنان از دریچه‌ صندوق آرا پیام روشن خود را برای بهتر شدن شرایط کاری به شما اعلام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تمام کسانی که به شما رای داده‌اند در جست‌و جوی آینده بهتری برای حرفه پرستاری هستند و بی‌تردید شما با علم به این موضوع و با توانی مضاعف و ترسیم برنامه‌های اثربخش، در تلاشید تا دغدغه‌های این گروه صبور و شکیبا را برطرف کنید.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه جامعه پرستاری در تمام لحظات تلخ و شیرین همراهی با مردم را با هیچ ارزش مالی و جایگاه صنفی عوض نکرد، عنوان کرد: هیچ موضوعی  و بحرانی مانع از این نشد که جامعه پرستاری در کنار مردم نباشد.

 زالی با بیان اینکه منتخبان هیات مدیره نظام پرستاری پل ارتباطی بین مردم و جامعه پرستاری هستند، اضافه کرد: این موضوع که دو جامعه کنشگر چشم امید به تلاش‌ها و تدابیر شما دارند کار شما را دشوارتر می‌کند.

وی اوج شکوه و هنرنمایی جامعه پرستاری را مربوط به دوران کرونا دانست و ادامه داد: خدمات ارزنده و جانفشانی پرستاران و کادر درمان و بهداشت در دوران کووید 19 و دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست وهرگز ایثارگری این عزیزان از حافظه تاریخی مردم و مسئولان پاک نخواهد شد.

رئیس دانشگاه تاکید کرد: روزهایی که جامعه پرستاری به سمت خطر رفت و تن بر آتش کرونا زد، با حداقل وسایل حفاظتی مثال سربازان بی‌سلاح در مسیر جانفشانی و خدمت به مردم گام برداشت.

 زالی با یادآوری این مهم که جامعه پرستاری ایران در تمام بزنگاه‌های تاریخی سرفرازانه و تمام قد در کنار مردم بوده، اضافه کرد: علاوه بر شهدای جامعه پرستاری که به خیل شهدای مدافع میهن عزیزمان پیوستند، همچنان پرستاران زیادی آثار زیانبار ثانویه کرونا را با خود دارند، شاید گزافه نباشد که بسیاری از پرستارانی که امروز در حال خدمت رسانی  به مردم هستند همچنان با آثار کرونا بر جسم و روانشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از اعضای هیات مدیره دوره پنجم افزود: منتخبان نظام پرستاری وظیفه سنگینی به دوش دارند و باید سفرای صریح‌اللهجه و با برنامه‌ای برای اجرای مطالبات جامعه پرستاری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
واقعا چگونه باید با این حقوق ها زندگی کرد و زندگی تشکیل داد ؟متاسفانه اکثرا کارشان به طلاق می رسد
باشه
تنهامشکل پرستاران نیست مشکل تمام کادردرمان درهمه جای دنیااست چه پزشک وچه پرستار البته درکشورماازکادردرمان بخصوص جامعه پزشکی آنچنان قدردانی میشود که باعث خجالت انها شده وچون بارچنین خجالتی رانمیتوانند بکشنداکثراًجوانترها خارج مهاجرت کرده ومسن ترهاقیدخدمات درمانی رازده اندواز طرف دیگر رشته های فوق تخصصی پردردسروپرخطرمتقاضی نداردوازطرف دیگر دانش اموزان نخبه کشور دیگر رشته پزشکی اولویتشان نیست و ثبت نام نمیکنند ومتقاضی نمیشون‌ مگرامکان ادامه تحصیل درکشورهای پیشرفته برایشان فراهم باشد حقیقتی است تلخ ولی متاسفانه واقعیت دارددانش پزشکی کشورمان درطی هفت یاهشت سال اخیر بشدت افت کرده چیزی که تاقبل ازآن درحدپیشرفته ترین کشورهابودیم
آدرس غلط نده
اینها عوارض واکسیناسیون اجباری پرستارهای بی زبونه
داره خودش رو نشون میده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی