بازدید 4721
هتل معروف با کدام پول رزرو شد؟

سفر ۴روزه و ۱۱نفره مدیران استقلال به کیش در اوج بی‌پولی!

کد خبر: ۱۲۰۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶ 02 November 2023

جمعی از مسئولان ارشد باشگاه استقلال شامل مدیرعامل و خواهرش ، و برخی اعضای هیات مدیره قصد دارند هفته آینده به جزیره کیش سفر کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اطلاعات و مستنداتی که تسنیم به آن دست یافته است، جمعی از مدیران و افراد شاغل در باشگاه آماده سفری چهار روزه  به جزیره کیش می‌شوند.

تاریخ رفت این سفر دوشنبه ۱۵ آبان و زمان برگشت پنجشنبه ۱۸ آبان در نظر گرفته شده است. یازده نفر از مسئولان و افرادی که به نوعی با این باشگاه در ارتباط هستند، قصد عزیمت به کیش را دارند.

علی خطیر (مدیرعامل)، مهدی حیدرزاده و فرشید سمیعی (اعضای هیات مدیره)، فاطمه خطیر (وکیل باشگاه)، نصرالله خواجه‌گیری (معاون اجرایی)، علی دولتشاهی (از اعضای اقتصادی پیشین باشگاه استقلال)، علی حیاتی - که گفته می‌شود رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است- به همراه چند نفر دیگر که در مجموع یازده نفر می‌شوند افرادی هستند که برای ساعت ۱۵ روز پانزدهم آبان برای‌شان بلیت کیش رزرو شده است. محل اسکان این افراد یکی از هتل‌های معروف کیش در نظر گرفته شده که ۱۱ اتاق در اختیار نفرات نامبرده قرار می‌دهد.

علت این سفر هنوز اعلام نشده، ضمن اینکه مشخص نیست هزینه آن از چه محلی تأمین شده است.

پیش از این علی خطیر برای انتقال مسابقات خانگی استقلال به کیش سفر کرده بود، موضوعی که با انتقاد شدید جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد و آنها اعلام کردند که در تهران بازی می‌کنند.

سفر ۴روزه و ۱۱نفره مدیران استقلال به کیش در اوج بی‌پولی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست