بازدید 2325

قاچاق سوخت با لوله‌کشی‌ ۶۰کیلومتری

کد خبر: ۱۲۰۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 01 November 2023

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اجرای طرح ضربتی پاک‌سازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان از انهدام خطوط لوله‌ ۶۰کیلومتری قاچاق سوخت در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش جام جم، مجتبی قهرمانی در این باره گفت‌: با توجه به مصوبه شورای تأمین استان و به‌ دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب، طرح ضربتی پاک‌سازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این شهرستان اجرا شد و با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی و انهدام یکصد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و ۱۴مشک ماری، بیش از یک میلیون و ۷۰۰هزارلیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف شد.  

​​​​​​​وی افزود: در این عملیات ۴دستگاه خودروی سواری لوکس خارجی قاچاق، دو دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه موتور قایق، دو دستگاه موتور خودرو، یک دستگاه موتور تریلی، دو دستگاه پرس مشک برای تولید مشک ماری و ۵۴ حلقه لاستیک بزرگ خارجی نیز از قاچاقچیان کشف شد. بیش از ۶۰ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه شناسایی شد‌.

به‌دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به خور منتقل می‌کردند، به‌محض شناسایی منهدم و تخریب شدند. دستورات لازم مبنی بر تحویل سوخت‌های کشف‌شده به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز صادر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار