بازدید 2134
۱

چین حمله به اردوگاه جبالیا را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت پکن از تعداد زیاد تلفات غیرنظامیان بر اثر حمله هوایی به اردوگاه آوارگان در غزه شوکه شده و به شدت چنین حمله‌ای را محکوم می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 01 November 2023

 

به گزارش تابناک، وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به جنایت دیروز صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا که بیش از ۱۰۰ شهید و ۳۰۰ زخمی داشته، گفت پکن از تعداد زیاد تلفات غیرنظامیان بر اثر حمله هوایی به اردوگاه آوارگان غزه شوکه شده و به شدت چنین حمله‌ای را محکوم می‌کند.

وی افزود: چین از همه طرف‌های مربوطه بخصوص طرف اسرائیلی می‌خواهد آرامش و خویشتنداری حداکثری را حفظ کنند، قطعنامه ۲۷ اکتبر مجمع عمومی سازمان ملل را به طور موثر اجرا کنند، فوراً آتش‌بس کنند، از غیرنظامیان به طور کامل حفاظت کنند، کانال‌های امداد بشردوستانه را در اسرع وقت باز کنند و از فاجعه انسانی بزرگتر جلوگیری کنند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بعدازظهر سه‌شنبه اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند و دست به کشتار جدیدی زدند. رژیم صهیونیستی اواخر مهرماه هم با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، فاجعه بزرگی را رقم زد که بیش از ۱۰۰۰ شهید و زخمی برجا گذاشت.

جنبش حماس ضمن محکومیت شدید حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا تأکید کرد چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیست‌هاست که به روشنی خود را بروز داده است.

وزارت خارجه قطر ضمن محکوم کردن این جنایت، درباره گسترش حملات علیه اهداف غیرنظامی که اقدامی خطرناک است و تلاش‌های میانجی‌گری (برای آتش‌بس) را تضعیف می‌کند، هشدار داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
اسرائیل هم خیلی ترسید.
کجای کارین؟؟؟
اسرائیل تا نفر آخر در غزه رو هم نکشه ککش نمیگزه.
و از این بیانیه ها و قطعنامه ها و .. ابایی نداره چون پشتش گرمه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست