بازدید 1997
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

ساخت یک میلیون مسکن کارگری در برنامه داریم

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: ه دنبال این هستیم تا با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و بانک ها در حوزه مسکن کارگری بحث و گفتگو کنیم تا یک میلیون واحد مسکونی بسازیم و کمک ویژه ای به جامعه کارگری کنیم تا مسکن دار شوند که کار بزرگی است.
کد خبر: ۱۲۰۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 01 November 2023

به گزارش تابناک، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون گذار مشخص کرده است که شورای عالی کار چگونه حداقل دستمزد را مشخص کند،گفت: ما حداقل حقوق و دستمزد را تعیین کردیم نه حداکثر را، لذا توافقات کارگری و کارفرمایی هر چه باشد مورد تایید وزارتخانه است.

وی در خصوص جلسه شورای عالی کار اظهار داشت: در جلسات هم بحث می شود و برخی اقناع شده و برخی اقناع نمی شوند، قانون گذار گفته که حقوق و دستمزد سالانه تعیین شود.

وزیر کار گفت: در جلسه آتی به دنبال این هستیم که مسئولان وزارت راه و شهرسازی و بانک ها در حوزه مسکن کارگری بحث و گفتگو کنند تا در بحث یک میلیون واحد مسکونی بتوانیم کمک ویژه ای به جامعه کارگری کنیم تا مسکن دار شوند که کار بزرگی است.

مرتضوی اظهار داشت: خروجی جلسه کارگران و کارفرمایان خوب بود نماینده کارگران سه نفر اصلی و دو نف علی البدل هستند، مباحثی که در رسانه ها مطرح شده مباحثی نبوده که در آن جلسه بررسی شده باشد بلکه برداشت های فردی بوده است.

وی تاکید کرد: استنباط فردی امکان دارد باشد ما هم ارادتمند همه کارگران هستیم امیدوارم بتوانیم در حوزه مسکن کارهایی را انجام دهیم.

وی همچنین درباره میزان استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: استقبال از کالا‌برگ الکترونیکی در حال افزایش است و تعداد فروشگاه‌ها به حدی رسیده است که هر مشتری در هر منطقه‌ای امکان دسترسی به مراکز فروش کالاها را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
همش حرفه با وعده و وعید ملتو سرکار گذاشتن بعد هم میگن ما نگفتیم میسازیم گفتیم بیاین بسازین
فعلا که3 سال گذشته از دولت آیا همان یک میلیون می خواهید بسازید یا تا سال آینده 3 میلیون. احتمالا 20 سال دیگر اگر هم باشید . باز میگید یک میلیون مسکن ؟
بزک نمیر بهار میاد
چرا اقساط بازپرداخت وام مسکن بیشتر از میزان حداقل حقوق است!؟
تو برنامه داریم فرقی با انجام نمیشود ندارد
فعلا اون چهار میلیون رو بسازید تا برسه به این یک میلیون نکنه جزو چهار میلیونه
خخخخخخ
در مورد کالا برگ که مردم مشتاق تر شدن این فاجعه هست که مردم اون ۱۲۰ هزارتومان هم در زندگیشان تاثیر گذاشته به لطف بی کفایتی مسوولین
یکبار هم شده اول کاری بکنید بعد بیاید حرفشو بزنید . یا قبلش حرف زدید یا ادعا بوده
جناب وزیرمحترم کار بنده با23 سال کار وزحمت هنوزنتوانتسته ام برای خانواده ام سقفی داشته باشم شما هم برحقوق 9میلیون تومان هم اصرارداری چطوری میتونی برای امثال ما خونه بسازی لطفا شعارنده ممنون میشیم
دربرنامه داریم
انشاالله
خواهیم کرد
بزودی
دراینده
خواهدشد
انجام میشود
بابا خسته نشدید از حرف و حرف و حرف. بسه. ما خونه نمیخواهیم اما شما هم وعده الکی ندید...
فقط حرف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی