بازدید 3745
۵

دعوا بر سر «مهران مدیری» در ساترا؟ + پاسخ ارشاد

عدم صدور مجوز برنامه مهران مدیری به دستور رئیس سازمان صداوسیما، باعث اعتراض و قهر نمایندگان وزارت ارشاد شده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 30 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از انصاف نیوز، حواشی عدم صدور مجوز برنامه «اسکار» مهران مدیری از سوی ساترا ادامه دارد و خبرهای رسیده حاکی است نمایندگان وزارت ارشاد حدود یکماه است در جلسات ساترا شرکت نمی کنند.

یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی‌تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!

در همین زمینه پیگیری ها نشان می دهد دو معاون وزیر ارشاد که نماینده این وزارتخانه در جلسات صدور مجوز ساخت و مجوز پخش ساترا هستند، حدود یکماه است که به جلسات ساترا نمی روند.ظاهرا برخورد غیر حرفه‌ای و غیرقانونی مدیران ساترا و اعمال نظرات سلیقه‌ای، باعث این قهر طولانی مدت و بی سروصدا شده است.

 

مشاور وزیر ارشاد: کدورتی در کار نیست!

محمدحسین نیرومند، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده وزیر ارشاد در شورای صدور مجوز انتشار ساترا در پاسخ به این سوال که آیا کدورتی بین اعضای ارشاد با ساترا شکل گرفته است؟ به خبرگزاری صداوسیما گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. من در جلساتی که روز‌های چهارشنبه برگزار می‌شود شرکت می‌کنم و هیچ اتفاق خاصی در آن جلسه ندیدم. نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید!

وی در پاسخ به این سوال که نقلِ «کدورتِ بین ارشاد و ساترا» را به برنامه مهران مدیری ربط دادند، افزود: من و همکاران در ساترا برنامه‌ها و فیلم‌های تولیدی پلتفرم‌ها را می‌بینیم. پیش‌تر، آقای مهران مدیری در جلسه شورای صدور مجوز تولید حضور داشت و درباره برنامه ایشان صحبت شد. البته هنوز جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته و فرآیند‌ها کامل نشده است، چه دلیلی دارد بین ارشاد و ساترا کدورت باشد!

نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز انتشار ساترا درباره سناریویی که برای برنامه آقای مدیری و «گروگان‌گیری» او نوشته شده است، گفت: صدور مجوز تولید برای برنامه روال طبیعی دارد. یک گروه درباره برنامه‌های ارائه شده اظهارنظر می‌کنند، آن برنامه‌ها در پروسه ارزیابی قرار می‌گیرد، تا استعلام‌های لازم حاصل شود. در نهایت تصمیم‌گیری برای ساخت یا تولید نشدن گرفته می‌شود. خیلی زود است برای برنامه «اسکار» نتیجه‌گیری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
واقعا هیچ کس تو این مملکت نیست جلوی اوضاع خراب صدا و سیما در تولید برنامه های بی محتوا و بدون مخاطب را بگیرد . صدا وسیما با زیاده خواهی خود حق ورزش و بخصوص فوتبال را خوورده حالا نوبت به شبکه نمایش خانگی رسیده
البته که یشون برای کار با هیچ سلبریتی خارج از عرفی اصراری ندارند و فقط با این مدل دخل و تصور و زور ازمایی و طرح دعاوی که تو مخالف منی نگذاشتی سریالتم پخش کنم بیا پولشو بر گردون و نمیگذارم هیچی از کارات مصوبه بگیره خلاصه بیا بامن اونجور که میگم کا ر کن
بهترین و عملی ترین کاری که صدا و سیما انجام داده
پناه بردن اکثریت مردم به ماهواره است
کاری که صدا و سیما برای پناه بردن مردم به ماهواره کرد
هیچ رسانه خارجی نتوانست بکند
از این جهت باید به تلویزیون افرین گفت
صداوسیما‌دیگه‌شورش‌رادرآورده
سلام در اين مملكت حضور جوانان در تمامي برنامه ها واقعا موفق مي باشند. از اين افراد بي انگيزه و فقط به فكر منافع مادي، دوري فرمائيد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی