بازدید 2316
۱

حمله پلیس آمریکا به معترضان جنگ غزه در نیویورک

پلیس نیویورک آمریکا صدها نفر از معترضان این کشور به جریان حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه را دستگیر کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 28 October 2023


به گزارش تابناک، هزاران معترض عمدتا یهودی در حمایت از مردم غزه در نیویورک دست به تحصن زده و خواستار برقراری آتش بس در غزه شدند.

به گزارش «الجزیره» صدها معترضی که در میدان اصلی شهر نیویورک تحصن کرده و خواستار برقراری آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس شدند، از سوی پلیس آمریکا با خشونت مواجه شده و در نهایت دستگیر شدند.

گروهی از تظاهر کنندگان با پوشیدن تی‌شرت‌هایی مشکی که روی آنها نوشته شده بود «همین حالا آتش‌بس اعلام کنید» و گروهی دیگر از یهودیان هم در انتقاد از اقدامات رژیم صهیونیستی بنرهایی با عنوان «به اسم ما جنایت نکنید» در دست داشتند و خواستار آزادی سریع فلسطینیان و پایان بمباران غزه شدند.

معترضان با مشت‌های گره کرده شعار می‌دادند: «بیشتر از این جنگ نمی‌خواهیم». «بیشتر از این به اسرائیل سلاح ندهید»«آتش بس آن چیزی است که ما برایش می‌جنگیم».

به گفته اداره پلیس نیویورک حداقل ۲۰۰ معترض در این تجمع دستگیر شده‌اند با این حال، گروه ضد جنگ «صدای یهود برای صلح» در آمریکا که این تظاهرات را راه‌اندازی کرده بودند، تعداد دستگیرشدگان را بیش از ۳۰۰ نفر عنوان کرده است.

فیلم و عکس‌های منتشر شده از جریان این تحصن، پلیس آمریکا را در کنار صدها معترضی نشان می‌دهد که دست‌هایشان از پشت بسته شده است.

به گفته گروه یهودی صدای یهود برای صلح در آمریکا نزدیک به هزار معترض به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در این تظاهرات شرکت کرده‌اند.

این گروه در پی اقدام خشونت آمیز پلیس آمریکا در یک پست اینستاگرامی نوشت: صدها تن از یهودیان و مخالفان جنگ در اعتراض به آنچه که می توان بزرگترین حمله علیه غیرنظامیان(جنگ رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی) طی دو دهه اخیر عنوان کرد، در نیویورک دستگیر شدند.

طبق آخرین گزارشات شمار جان باختگان فلسطینی تحت تاثیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی تاکنون از مرز ۷ هزار نفر گذشته و آمار زخمی‌ها بالای ۱۹ هزار نفر عنوان شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
مرگ بر تفکر امریکایی و یهودی صهیونیستی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست