ماجرای اقدام حقوقی شستا علیه آستان قدس چیست؟

مجمع شستا شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. یکی از موضوعاتی که در این مجمع مطرح شد، مسئله اقدام حقوقی شستا علیه آستان قدس بود. ماجرا چیست؟
کد خبر: ۱۲۰۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 24 October 2023

به گزارش نبض بورس، مجمع شستا شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. یکی از موضوعاتی که در این مجمع مطرح شد، مسئله اقدام حقوقی شستا علیه آستان قدس بود. ماجرا چیست؟

ماجرای اقدام حقوقی شستا علیه آستان قدس چیست؟

بررسی صورت‌های مالی شستا نشان داد که میزان طلب شستا از آستان قدس رضوی ۷۴.۴ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۴ می‌باشد.

هر چند در صورت‌های مالی اعلام شده است که این طلب شستا از آستان قدس رضوی از سال ۱۳۹۴ می‌باشد، اما در مجمع اعلام شد که شستا این طلب را از سال ۱۳۸۵ از آستان قدس رضوی دارد و مربوط به انتقال سهام آستان در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

در مجمع شستا اعلام شد: پیگیری‌ها و مذاکرات و همچنین اقدامات قضایی در سال جاری با ارسال اظهارنامه توسط امور مدیریت اموری شستا در جهت وصول مطالبات در حال پیگیری است.

همچنین اعلام شد: برای حفظ منافع سهامدار تمام تلاش مان این است که ارزش روز این طلب از آستان قدس اخذ شود. بخاطر همین است که داریم اقدامات حقوقی را انجام می‌دهیم. از طریق مراجع قضایی دادخواست ما همین است که بتوانیم ارزش روز را دریافت کنیم.

در این مجمع اعلام شد: از سال ۱۳۸۴ این مسئله نه پیگیری شده است و نه اقدام حقوقی پیرامون آن انجام شده بود. اولین بار امسال اقدام حقوقی کردیم. سه چهار جلسه با دوستان آستان قدس داشتیم مذاکره کردیم و احساس کردیم که شاید این مذاکرات جواب ندهد سریعا اقدام حقوقی انجام دادیم که منافع سهامدار در این خصوص حفظ شود؛ و چاره‌ای جز این نداریم و مذاکراته بسیاری انجام دادیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست