لیست جدیدترین افزایش سرمایه ها

شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
کد خبر: ۱۲۰۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ 23 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. چندروز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.

 ثبت افزایش سرمایه کیمیاتک

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲  افزایش سرمایۀ شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک  از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه خاهن

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱۹,۹۱۸,۶۰۶,۷۵۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۶,۰۸۱,۳۹۳,۲۵۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۶,۰۸۱,۳۹۳,۲۵۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۶,۰۸۱,۳۹۳,۲۵۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی جهت تامین سرمایه در گردش

صدور مجوز افزایش سرمایه ومعلم

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه معلم  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۵,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکایی، افزایش سطح توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه گذاری

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه  ۱۴۳۴۴ درصدی وآیند

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت بانک آینده  از مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور رعایت مفاد ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت، مفاد مواد ۲۰، ۲۲ و ۱۱۶ اساسنامه، بند (۱) از یک هزار و سیصد و سیزدهمین صورت‌جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ شورای محترم پول و اعتبار و بهبود نسبت کفایت سرمایه براساس الزامات بانک مرکزی ج. ا. ایران که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه 1653درصدی زملارد

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴,۰۲۲,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه  گردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی