بازدید 7292
۹

اولین قول حسن یزدانی بعد از ازدواج

آزادکار کشورمان توضیحاتی در خصوص درخواستش برای حضور مربی سابقش در تیم ملی ایران داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 23 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین حسن یزدانی در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی درباره اینکه اگر بخواهی یک جمله به وزیر ورزش درباره ناعدالتی بگویی چه خواهی گفت؟ عنوان کرد: من در این مورد هیچ صحبتی نمی‌کنم چون تمام گفتی‌ها را آقای دبیر به وزیر ورزش گفته است او عزیز ماست و محبت دارد امیدوارم اتفاقات خوبی برای ورزش بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه زیادی برای حضور در المپیک داری؟ گفت: بله ۱۰۰ درصد. من هیچ وقت بی‌انگیزه نبودم بلکه به آینده امیدوارم و برای آن تلاش می‌کنم تا بتوانیم با دعای خیر مردم نه فقط کشتی‌گیران همه ورزشکاران در المپیک بهترین نتایج را رقم بزنیم.

دارنده مدال نقره المپیک و جهان درباره اینکه شما باید قول یک قول هم به همسرتان بدهید گفت: بله انشاالله.

یزدانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید مربی سازنده شما گفته اگر کنار تشک باشد شکست تیلور قطعی است، تصریح کرد: مربی سازنده من از بچگی تا الان برایم زحمت کشیده است قطعاً دوست دارم کنار من باشد. با آقای پژمان درستکار هم در این باره صحبت کرده‌ام در این خصوص در آینده تصمیم‌گیری خواهد شد که البته تصمیم گیری بر عهده کادر فنی است. من همیشه قدردان زحمات مربی خودم هستم و در شهرستان هم باشم پیش او تمرین می‌کنم. 

وی درباره اینکه آیا خودت درخواست داده‌ای؟ عنوان کرد: در این خصوص گفتم آقای درستکار تصمیم گیری خواهد کرد من در بحث فنی و مربیگری دخالتی نمی‌کنم. هر تصمیمی بگیرند تابع امر فدراسیون و سرباز تیم ملی هستم. امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی درباره اینکه مسابقه شما و دیوید تیلور یک موضوع ملی شده، خاطرنشان کرد: من گفته بودم اهل صحبت کردن نیستم و یک سال و نیم است در این خصوص هیچ صحبتی نکرده‌ام. زیاد هم دوست ندارم در این باره حرف بزنم. پیشکسوتان به ما محبت دارند نیم نگاهی به من دارند و در صحبت‌هایشان حسن یزدانی هست انشاالله هرچه خدا بخواهد همان اتفاق رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ولا اون ماشین 100 میلیاردی را می دادن به ایشون به عدالت نزدیک تر بود. هی کجایید حضرت علی که ببینید عدالت یعنی چی
حالا که ازدواج کرده، دیگه محاله بتونه تیلور رو شکست بده. زمان مجردی و قدرت بدنی نتونست تیلوری رو که دوتا بچه داره شکست بده، الان دیگه ضعیف هم میشه و عمرا بتونه جلوی تیلور مقاومت کنه. این فکر کرده فقط خودش خبرنامه و اعتماد به نفس داره و رقیبش رفته نشسته داره خوش میگذرونه. اون بیشتر از تو داره کار می‌کنه و برنامه ریزی کرده.
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
اینقدر انرژی منفی نده
بجاش میتونی ابراز امیدواری کنی برای قهرمانیش
Mehran
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
فازت چیه؟
چه ربطی داره؟
ازدواج با اون کارایی که تو می‌کنی فرق می‌کنه و ضعیف نمیشه بلکه بیشتر انرژی و روحیه میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
دوست محترم حسن یزدانی قهرمان ملی و ورزشکار سرشناس بین المللی است ، مورد علاقه و عزیز ملت ایران است با ادب و محترمانه صحبت کردن با هر کسی نشانه تربیت خانوادگی و شخصیت است
تبدیل به مسئله ملی شده!!ببینید نفوذ خبری را!یعنی شکست یزدانی برابر است با شکیت ملت ایران برابر آمریکا!
حسن جان مبارکه انشاالله به پای هم پیربشین زندگی عاشقانه داشته باشید
پهلون حسن بجنگ تا المپیک دل مارو شاد کنی تو میتونی مطمئنم از همه کشتی گیرای جهان سرتری شک نکن تیلور باید جلوت لونگ بندازه
حسن یزدانی افتخار مازندران وایران است. درعین حال که برای موفقیت خودش تلاش میکرده , اعتبار وآبروی مملکت ما بوده .باید قدردان زحماتش باشیم.نمیدانم کسانی که اینجوری بزرگان کشور را زیرسوال میبرند چه هدفی دارند واز کجا مدیریت میشن.بجای حرف بهتره درعمل خودشون تلاش کنند وذره ای اعتبار برای کشور بیارند .آگر کسی این توان را نداره بهتره دیگر بزرگاه را زیرسوال نبره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست