بازدید 1941

رئیسی قانون تمدید برنامه ششم توسعه را ابلاغ کرد

قانون تمدید قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، جهت اجرا توسط رییس جمهور ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 23 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، قانون تمدید قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود، توسط رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه جهت اجرا ابلاغ شد.

در متن نامه رئیسی آمده است؛

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون» تمدید قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران » که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ بیست و دوم شهریور ماه یکهزار و چهار صد و دو مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۴۰۲٫۷٫۱۹ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شده و به مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است جهت اجراء ابلاغ می گردد.

مطابق این مصوبه، قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵.۱۲.۱۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی با رعایت قوانین مؤخر تا پایان سال ۱۴۰۲ تمدید می شود.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور خرداد ماه لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس تقدیم کرد، بررسی لایحه از ابتدای مهر ماه در صحن علنی مجلس آغاز شد و مجلس هم اکنون در حال بررسی این لایحه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست