بازدید 10428
۸
استقلال و پرسپولیس در تنها استادیوم تهران بازی می‌کنند

تعویض ۵۰میلیاردی چمن آزادی منتفی شد

وضعیت چمن آزادی که حدود 18 سال از عمر آن سپری می‌شود؛ درحال‌حاضر بد نیست و با توجه به بذر آن که با آب‌وهوای سردسیری مطابقت دارد، با سرد شدن هوا و البته شرایطی که برای بانک چمن وجود دارد تا پایان سال روزبه‌روز هم بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 21 October 2023

تعویض ۵۰میلیاردی چمن آزادی منتفی شد

تعویض چمن ورزشگاه آزادی و تعطیلی شش ماهه این ورزشگاه منتفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که گفته می‌شد استقلال و پرسپولیس باید حداقل تا عید ، در بیرون از شهر تهران دنبال ورزشگاه باشند، اما حالا با بهبود وضع چمن ورزشگاه آزادی در بازی استقلال مقابل هوادار، این احتمال ها منتفی شد.

موضوع ترمیم یا تعویض چمن مجموعه اصلی ورزشگاه آزادی درحالی طی روزهای اخیر مطرح شد که بین مسئولان امر چنین تفکری وجود داشت که چمن فعلی با چمن هیبریدی (تکنولوژی روز مورد استفاده در ورزشگاه‌های مدرن دنیا که ترکیبی از چمن طبیعی و مصنوعی است) تعویض شود. این امر مستلزم آن بود که مجموعه آزادی بین 4 تا 6 ماه تعطیل و بودجه کلان حدود 50 میلیاردی برای این کار درنظر گرفته شود، به انضمام اینکه بودجه دیگری نیز صرف خرید و انتقال ابزار آلات نگهداری این تکنولوژی شود که طبق برآوردها تصمیم‌گیران امر به این نتیجه ‌رسیدند که این موضوع عملی نیست. 

ضمن اینکه این بحث مطرح می‌شود که این توان وجود دارد که چمن فعلی مورد ترمیم قرار گیرد تا روزبه‌روز شرایط آن بهتر شود. در این بین بانک چمن آزادی دوباره احیا می‌شود تا این روند تسریع شود. بر همین اساس طبق شنیده‌ها وضعیت چمن آزادی که حدود 18 سال از عمر آن سپری می‌شود؛ درحال‌حاضر بد نیست و با توجه به بذر آن که با شرایط آب‌وهوایی سردسیری مطابقت دارد، با سرد شدن هوای تهران و البته شرایطی که برای بانک چمن وجود دارد تا پایان سال روزبه‌روز هم بهتر خواهد شد. در این بین حدود 150 کارگر بعد از دیدار پرسپولیس مقابل النصر روزانه روی وضعیت آزادی کار کرده‌اند تا شرایط بهتر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
کنعانی زادگان یدونه ماشین آورده به قیمت 100 میلیارد!! اونوقت یه سازمان با این تشکیلات 50 میلیارد نداره یه چمن عوض کنه!!
آقا یدونه ازین مجوزای واردات ماشین به فدراسیون بدین یه ماشین بیاره پول چمن ورزشگاه در بیاد حداقل اعتبار و آبروی حفظ بشه !!!
در کل این ۴۵ سال عرضه نداشتن یک ورزشگاه بسازن با هزارن میلیارد دلار پول بی زبان مردم
چی بگم که هیچ وقت پول برای مردم نیست چون باید قانع باشن در اخر میگن خوب پول بیت المال نباید خرج بشه و چشم ایرانیان به ان ور اب به طلاهای زرین بیت مال انها متفاوت
اول این که بانک چمن ندارن دوم این چمن عمرخودشوکرده بایدعوض بشه چون چمن سردسیری هست یه مقدارخوب میشه ولی این چمن ضعیف وتعدادبازیابالاهواهم گرم بشه ازاین هم بدتر میشه نصف قراردادیک بازیکن متوسط بالای صد میلیارد میگیرن بدن یه عمر زمین ابرومنددارن مثل ورزشگاه گل گهر که چمن هیبریدی دکترکافی اجراشده
تفکر مدیرای ایران اینجوریه که با ماست مالی فعلا صورت مساله رو پاک کنن تا دوره مدیریت و ...ر تموم بشه، دیگه مدیر بعدی هرکاری دوست داشت بکنه
بلد نیستید بدید به دوستان چینی تا براتون بسازن
حساب‌کتاب کردند دیدند که اگه خرج چمن کنند دیگه چیزی واسه‌شون نمی‌مونه و خرج سفرهای خارجی، ماموریت‌، اضافه‌کاری و بریزبه‌پاش‌هاشون از کجا تامین کنند!
اول تامین مخارج و هزینه‌های مسافرین، آقازاده‌های خارج‌نشین و بعد سوخت قطار پیشرفت تا این‌ها پرداخت بشه دیگه چیزی برای کسی و کاری نمی‌مونه!!!
ماشین کعنانی رو بفروشید بدید چمن جدید بخرید???
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی