بازدید 3863
۱

نکونام جواب عضو هیات‌مدیره استقلال را داد

کد خبر: ۱۱۹۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 20 October 2023

جواو نکونام در پاسخ به ادعای عضو جنجالی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما بیرون از تهران برویم به سود تیم‌های دیگر می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی استقلال در واکنش به اظهارات فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه مبنی بر اینکه تا تیم‌های دیگر از تهران خارج نشوند، میزبانی استقلال نیز به شهر دیگری منتقل نخواهد شد، تلویحا گفت حتی در آن صورت هم حاضر نیست تیمش را از تهران خارج کند.

نکونام که تنش های متعددی با مدیران ناموفق باشگاه داشته است، گفت: از اینها اطلاعی ندارم. اولاً از مسئولان ورزشگاه آزادی تشکر می‌کنم که کیفیت چمن خوب شده بود. نمی‌دانم چه اتفاقی قبلاً افتاده است. بازیکنان زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شدند، از کیفیت آن راضی بودند. اگر ما بیرون از تهران برویم به سود تیم‌های دیگر می‌شود. باید ورزشگاهی در تهران معرفی کنند که آنجا بازی کنیم. اگر ورزشگاه نداریم و ضررش را استقلال بدهد، کار اشتباهی است.

نکونام گفت: تیم‌هایی مثل فولاد خوزستان، سپاهان و ... ورزشگاه اختصاصی دارند و ما فقط در آزادی مسابقه می‌دهیم و حتی تمرین هم نمی‌کنیم. اگر قرار باشد اینجا را هم از ما بگیرند، دست‌مان را بالا می‌بریم و می‌گوییم جام نمی‌خواهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای فوتبالیست و مربی حرفه ای !!
تیم هر کجا رفت همه باید بروند. بازیکن و مربی اختیار ندارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی