بازدید 4288

حزب‌الله: با خون خود از غزه حمایت می‌کنیم

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی یک شکست تاریخی را متحمل شده و مقاومت لبنان با خون رزمندگانش در جبهه‌های نبرد از ملت فلسطین حمایت می‌کند. 
کد خبر: ۱۱۹۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 19 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تایید اینکه عملیات «طوفان الاقصی» تمامی تئوری‌های نظامی رژیم صهیونیستی را از بین برد، خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی متحمل یک شکست بزرگ و تاریخی و زلزله‌ای شد که پایه‌های این رژیم را لرزاند.

براساس گزارش پایگاه خبری العهد، وی گفت: صهیونیست‌ها دیگر به قدرت و توانمندی ارتش خود برای حمایت و حفاظت از آنها اعتماد ندارند.

شیخ قاووق در ادامه افزود: «اهداف حملات به غزه بر آینده منطقه تأثیر می‌گذارد و موضع مقاومت، یک موضع اصولی است و ما منتظر درخواست کسی نیستیم و از تهدیدات هیچکس بیمی نداریم.»

وی در ادامه افزود: «مقاومت در لبنان و فلسطین در سنگری واحد قرار دارند. دشمن و سرنوشت ما یکی است و جریان خون نیز یکی است. ما در مقاومت بدون تردید و تأخیر و با شجاعت تمام به وظایف خود عمل می‌کنیم و از تهدیدات هیچکس هراسی نداریم.»

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان هم چنین خاطرنشان کرد: «ما در حزب الله با مقدس‌ترین خون‌هایمان، خون فرزندان، جوانان و مجاهدانمان از غزه حمایت می‌کنیم و در میدان و درگیری‌های ادامه‌دار میان نیروهای مقاومت و دشمن صهیونیستی نیز از غزه حمایت می‌کنیم.»

نبیل قاووق ادامه داد: «موضع آمریکا ما را غافلگیر نکرده و دولت آمریکا امروزه به صورت علنی فرماندهی حمله علیه غزه، تحرکات ناوهای هواپیمابر و موشک‌های نقطه‌زن را برعهده دارد که منجر به کشته شدن غیرنظامیان در غزه می‌شود.»

وی هم چنین گفت: «دولت آمریکا مسئول اول و آخر آنچه در غزه رخ می‌دهد، است و خون کودکان غزه از دستان رئیس جمهوری آمریکا می‌چکد.»

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد سیزدهمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه رقم می‌زند و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.
طبق آخرین آمار اعلام شده حملات رژیم صهیونیستی طی ۱۳ روز جنایت در غزه منجر به شهادت ۳۷۸۵ فلسطینی ازجمله ۱۵۲۴ کودک و ۱۰۰۰ زن شده است.
این حملات همچنین ۱۲ هزار و ۵۰۰ مجروح برجای گذاشته است.
طبق گزارش وزارت بهداشت غزه ۷۰ درصد قربانیان این جنایات را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
شروع کنید تا دیر نشده هی شعار ندین
بسم الله
حمایت کنید
بسم الله
خوب چرا پس هیچ کاری نمی کنی؟
وارد عمل شوید درهای بهشت باز است
شعار کافی است
ایول
بسم الله. بزنید ببینیم. حیفا و تلاویو
شعار الکی دادن. لبنان که محل اسقرار گروه حسن نصرالله است در شمال اسرائیل است و غزه کاملا در جنوب و دور تادور غزه محاصره است و تنها راه ورود یا خروج از غزه گذرگاه رفح است.
مردی لباس بپوش برو تو میدان ...فقط به حرف وشعار نیست عمل کن ..مثل بقیه جوونهای مردم عادی
باشه.خوب کاری می کنید.برید حمایت کنید
پس منتظر چی هستید؟ چرا هیچ کاری نمیکنید؟
همین؟؟
حرفشو نزن برو ببینم مرد عمل هستی یا نه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی