بازدید 12203
با تحولات منطقه و جهان

بیانیه ضد ایرانی ۴۵ کشور درباره پایان محدودیت‌های موشکی ایران/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران/ زخمی شدن نظامیان آمریکایی در عراق با حمله پهپادی گروه‌های مقاومت/ هشدار لاوروف در مورد بروز «درگیری منطقه‌ای»

بیانیه ضد ایرانی ۴۵ کشور درباره پایان محدودیت‌های موشکی ایران، اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران، زخمی شدن نظامیان آمریکایی در عراق با حمله پهپادی گروه‌های مقاومت، هشدار لاوروف در مورد بروز «درگیری منطقه‌ای» و افزایش احتمال انجام آزمایش هسته‌ای توسط روسیه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 19 October 2023

بیانیه ضد ایرانی 45 کشور درباره پایان محدودیت های موشکی ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران/ زخمی شدن نظامیان آمریکایی در عراق با حمله پهپادی گروه های مقاومت/ هشدار لاوروف در مورد بروز «درگیری منطقه‌ای»

بین الملل تابناک: بیانیه ضد ایرانی ۴۵ کشور درباره پایان محدودیت‌های موشکی ایران، اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران، زخمی شدن نظامیان آمریکایی در عراق با حمله پهپادی گروه‌های مقاومت، هشدار لاوروف در مورد بروز «درگیری منطقه‌ای» و افزایش احتمال انجام آزمایش هسته‌ای توسط روسیه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

بیانیه ضد ایرانی ۴۵ کشور درباره پایان محدودیت های موشکی ایران

۴۵ کشور به همراه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مشترک، از دیگر کشورها خواستند که تدابیر محدودکننده علیه برنامه موشکی ایران را حفظ کنند.

 در بیانیه این کشورها که توسط وبسایت دولت انگلیس منتشر شده، آمده است: اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی و سیستم پرتاب آن‌ها، تهدیدی جدی علیه امنیت بین‌المللی است. از این روی، برنامه موشکی ایران همچنان یکی از چالش‌های اصلی برای تلاش‌ها در راستای عدم اشاعه بین‌المللی محسوب می‌شود. ایران امروز بزرگ ترین موجودی موشک‌های بالستیک در خاورمیانه را دارد و برنامه موشک‌های بالیستیک این کشور تهدیدی علیه کشورهای منطقه و ورای آن است. همچنین ارائه فناوری پهپادی و موشکی از سوی ایران به شرکا و گروه‌های نیابتی، ثبات بین‌المللی را به خطر می‌اندازد و باعث تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود.

این کشورها در ادامه این بیانیه مدعی شده‌اند: با فرض اینکه ایران گام‌های لازم برای احیای اعتماد در ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای خود را برمی‌دارد، قرار بود در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳ محدودیت‌های تعیین شده توسط قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در سال ۲۰۱۵ جهت محدود کردن برنامه موشک‌های بالستیک ایران منقضی شوند که چنین اتفاقی رخ نداد؛ بنابراین، ضروری است که تمامی کشورها با تداوم همکاری‌های ضداشاعه‌شان، گام‌هایی در راستای مقابله با فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک بی‌ثبات کننده ایران بردارند.

در این بیانیه ذکر شده است: ما مطابق با اصول ابتکار امنیت اشاعه بر تعهد خود مبنی بر اتخاذ تمامی تدابیر لازم برای جلوگیری از تامین، فروش و انتقال اقلام، لوازم، تجهیزات و کالاهای مرتبط با موشک‌های بالیستیک ایران تاکید می‌کنیم. این تعهدها شامل تدابیر موثر برای جلوگیری از انتقال لوازم مرتبط با موشک‌های بالیستیک از جمله لوازم مرتبط با پهپاد به و از ایران، تصویب روندهای کارآمد برای تبادل سریع اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های اشاعه ایران، بررسی و همکاری در راستای تقویت وظایف قانونی داخلی خود برای رسیدگی به مسائل مرتبط با پهپادها و موشک‌های ایران و انجام اقدامات ویژه در حمایت از تلاش‌های برای مقابله با برنامه پهپادی و موشکی ایران می‌شود.

در پایان بیانیه آمده است: ما بار دیگر بر تعهد خود مبنی بر اطمینان حاصل کردن از برقراری روندهای بومی برای پیشبرد این تلاش‌ها تاکید می‌کنیم و از تمامی کشورها می‌خواهیم تا از داشتن توانایی و وظیفه قانونی داخلی برای مواجهه با برنامه موشکی ایران اطمینان حاصل کرده و با عزم ما برای رسیدگی به فعالیت‌های مرتبط به موشک‌های بی‌ثبات‌کننده ایران همراهی کنند.

این بیانیه به امضای کشورهای آنتیگوآ و باربودا، استرالیا، اتریش، بحرین، بلژیک، بلیز، بلغارستان، کانادا، کلمبیا، کرواسی، قبرس، چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لتونی، لیتویا، لوکزامبورگ، مونته‌نگرو، مراکش، هلند، نیوزیلند، نروژ، پالائو، پاناما، لهستان، پرتغال، کره جنوبی، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سن مارینو، اسپانیا، سوئد، اوکراین، انگلیس، آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی رسیده است.

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران

 بامداد پنجشنبه، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، به بهانه منقضی‌ شدن محدودیت‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، تحریم‌های جدیدی علیه تهران اعمال کرده است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی این وزارتخانه (اُفَک) طی بیانیه‌ای گفت که ۱۱ شخص، ۸ نهاد و یک شناور را در کشورهای ایران، چین، ونزوئلا و هنگ‌کنگ تحریم کرده است.

در این بیانیه ادعا شده که موارد تحریم‌شده جدید، به توسعه و پیشرفت برنامه‌های موشکی بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین ایران کمک می‌کنند.

«برایان نلسون» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم نیز مدعی شد: «انتخاب بی‌پروای ایران برای ادامه تولید پهپادها و سایر تسلیحات، باعث طولانی‌ شدن درگیری‌های متعدد در مناطق مختلف جهان می شود. آمریکا به اقدامات خود برای مختل کردن اشاعه پهپادها و سایر تسلیحات ایران برای رژیم‌های سرکوبگر و بازیگران بی‌ثبات‌کننده ادامه خواهد داد و ما جامعه بین‌المللی را تشویق می‌کنیم که این کار را انجام دهد.»

اُفَک همچنین ادعا کرد: «علی‌رغم انقضای قطعنامه ۲۲۳۱، ایالات متحده بر تعهد خود برای مقابله با تهدید ناشی از خرید، توسعه و اشاعه موشک‌ها، پهپادها و سایر تسلیحات نظامی ایران ثابت قدم است.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا درباره عواقب این تحریم‌های نمایشی نیز اظهار داشت: «در نتیجه اقدام امروز، کلیه اموال و منافع افراد و نهادهای مذکور که در آمریکا یا در اختیار یا کنترل اشخاص آمریکایی است، باید مسدود شده و به اُفک گزارش شود. تحریم‌های اُفک عموماً کلیه معاملات افراد آمریکایی یا در داخل آمریکا را که شامل هرگونه دارایی یا منافع افراد تحریم شده باشد، ممنوع می‌کند.»

در پایان این بیانیه آمده است: علاوه بر این، اشخاصی که در معاملات معینی با افراد یا نهادهای تحریم‌شده امروز شرکت می‌کنند، ممکن است خودشان در معرض تحریم قرار بگیرند. علاوه بر این، هر مؤسسه مالی خارجی که آگاهانه یک تراکنش مهم برای هر یک از افراد یا نهادهای تحریم‌شده امروز را فراهم کرده یا خدمات مالی قابل توجهی به آنها ارائه کند، می‌تواند مشمول تحریم‌های ایالات متحده شود.»

زخمی شدن نظامیان آمریکایی در عراق با حمله پهپادی گروه های مقاومت

 سازمان تروریستی «سنتکام» بامداد پنجشنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر، سه هواپیمای بدون سرنشین به پایگاه نظامیان آمریکایی و ائتلاف در عراق حمله کردند.

در این بیانیه ضمن اشاره به تلاش برای رهگیری این پهپادها، آمده است که در حمله یکی از پهپادها، تعدادی از نظامیان ائتلاف «دچار آسیب جزئی» شدند.

سنتکام با بیان اینکه سطح هشدار نیروهای آمریکایی در عراق را افزایش داده، مدعی شد: «نیروهای آمریکایی از نیروهای ائتلاف در برابر هر تهدیدی دفاع خواهند کرد.»

روز چهارشنبه بود که رسانه‌های عراقی از حملات پهپادی به دو پایگاه «الحریر» و «عین الاسد» محل استقرار نظامیان آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی خبر دادند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، گروه عراقی «تشکیل الوارثین» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این پایگاه آمریکایی را هدف قرار داده و این اقدام را در حمایت از ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی انجام داده است.

هشدار لاوروف در مورد بروز «درگیری منطقه‌ای»

 وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) در پیونگ یانگ به خبرنگاران گفت: در مورد نوار غزه، خطر تبدیل این بحران به یک درگیری در سطح منطقه به شدت جدی است.

لاوروف اظهار داشت: شاهد تلاش‌هایی برای مقصر دانستن ایران درباره همه مسائل هستیم و این تلاش‌ها را کاملا تحریک آمیز می‌دانیم.

این مقام روس تاکید کرد: به اعتقاد من، رهبری ایران موضعی مسئولانه و متعادل در پیش گرفته و جلوگیری از گسترش این درگیری به کل منطقه [خاورمیانه] و کشورهای همسایه را خواستار شده است.

افزایش احتمال انجام آزمایش هسته‌ای توسط روسیه

درحالی‌که نمایندگان پارلمان روسیه به لغو تصویب معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای (CTBT) توسط کشورشان رای دادند، این گمانه‌زنی در میان کارشناسان و رسانه‌ها قوت گرفته که آیا روسیه به دنبال انجام آزمایش هسته‌ای جدید است یا تنها می‌خواهد با این تهدید ایالات متحده را برای امتیاز دادن در جنگ اوکراین تحت فشار قرار دهد.

 اوایل ماه اکتبر (ماه جاری میلادی) بود که «مارگریتا سیمونیان» سردبیر شبکه راشاتودی گفت، آزمایش هسته‌ای بر فراز سیبری یک «اولتیماتوم هسته‌ای» برای غرب خواهد بود که هیچ عواقب جدی هم برای مردم روسیه نخواهد داشت. او تاکید کرد که با این کار هیچ چیز خیلی وحشتناکی رخ نخواهد داد و کشورهای غربی تا زمانی که درد زیادی نداشته باشند، عقب‌نشینی نخواهند کرد.

به گفته او، غرب هیچ کاری بهتر از ادامه استفاده از اوکراین برای «تحت فشار قرار دادن» روسیه ندارد.

بنابر گزارش شبکه دویچه وله، سیمونیان یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های رسانه‌ای روسیه است. او اغلب در برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی شبانگاهی که توسط همکارش «ولادیمیر سولوویوف» میزبانی می‌شود، حضور می‌یابد و به خاطر انتقاداتش علیه اوکراین و غرب، به‌ویژه ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شود.

در هفته جاری نیز احتمالاً این اظهارات سیمونیان ملکه ذهن نمایندگان پارلمان روسیه بود که روز سه‌شنبه به اتفاق آرا به خروج از پیمان جامع منع آزمایش هسته‌ای (CTBT) رای دادند. این ایده اخیراً توسط شخص رئیس‌جمهور «ولادیمیر پوتین» و سپس از سوی «ویاچسلاو ولودین» رئیس دوما هم مطرح شد.

CTBT که تمام انفجارهای هسته‌ای را در هر نقطه از جهان منع می‌کند، یکی از آخرین معاهدات بین‌المللی تسلیحاتی بود که روسیه آن را الزام‌آور می‌دانست. استدلال مسکو برای خروج از معاهده این بود که ایالات متحده هرگز واقعاً این معاهده را تصویب نکرده بود و زمان آن رسیده که روسیه نیز به نوبه خود برای ایجاد تعادل، تصویب آن را لغو کند.

«ماکسیم استارچاک» کارشناس هسته‌ای روس از موسسه تحقیقات سیاست خارجی کانادا گفت، تعجب نخواهد کرد اگر روسیه به زودی آزمایش‌های هسته‌ای انجام دهد. او در گفت‌وگو با دویچه وله افزود: تاکنون هیچ نشانه روشنی مبنی بر برنامه‌ریزی روسیه برای انجام چنین آزمایشی در آینده نزدیک وجود ندارد. فیزیکدانان هسته‌ای در مورد سودمندی این آزمایش‌ها اختلاف نظر دارند، برخی موافق و برخی مخالف هستند اما اگر قرار باشد این آزمایش‌ها احیا شوند، قطعاً تصمیم سیاسی لازم است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۳
ما فهمیدیم که چه گروهی بیمارستان غزه را مورد حمله قرار داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دنیا فهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ساخت موشک آنقدرها هم مشکل نیست. مگر نشان ندادید که حماس از لوله آب موشک ساخته؟
موشک هیچگاه جای هواپیمای جنگنده، شکاری را نمی گیرد. جایی که ما هیچگاه نتوانسته ایم در آن پیشرفت کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
برادر از اول هم مشخص بود ، آخه اسرائیل چه منفعتی براش داره تو این وضعیت،بعد هم اونها خیلی دقیق می دونند کجا رو دارند می زنند. این حرف طرفداری از اسرائیل نیست ، حالا یه عده بزرگوار نیان فحش بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
این کامنهایی را که سانسور می کنید، هر کدام حاوی مطلبی هستند که خوشایند شما نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ما وقتی آشکارا از حماس و حزب الله حمایت و پشتیبانی می کنیم پای عواقبش هم می ایستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ساخت سلاح برای کشتن و کشتار افتخار نیست. هر موشکی که ساخته و صادر می شود، جان انسانهایی را می گیرد.
به امید روزی که کالاهایی برای بهروزی بشریت صادر کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
حتما کشتار در صبرا وشثیلا ؛کفرقاسم ؛دیر یاسین و....هم حتما کار خودشون بود اینها که دیگه ثابت شده ی قطعی است .چه جالب که شما آخر هوش ودانایی هستی .خوش بحالت که طرفدار حیوانات وحشی هستی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
از اولشم معلوم بود اما یکی مثل تو دو زاریش خیلی خیلی کجه. چه کسی غیر از نتانیاهوی جلاد میتوونه همچین جنایتی رو مرتکب بشه در ثانی خود کارشناسان آمریکایی که فیلماش منتشر شده گفتن همچین بمبی با این قدرت تخریب فقط میتونه ساخت آمریکا باشه که در اختیار اسرائیل قرار داده شده و حماس به هیچ عنوان چنین بمب سنگینی در اختیار نداره، اگه داشت تا حالا توی سر اسرائیلیا زده بود نه هموطنان خودش. البته از کسانیکه پای اینتر نشنال و من و تو و بی بی سی میشنن و دروغها و اراجیف به اصطلاح کارشناسان اونا رو گوش میدن همچین تفکری هم انتظار میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
با توجه به سوابق درخشان و انسانی واعتبار دولت اسرئیلدر گذشته چنین اعمال فجیعی و جنایکارانه از اسرائل بعید به نظر می رسدا
بعد از این واقعه مجددا جنگنده های اسرائیلی اطراف دو بیمارستان دیگر را با بمب های خود جارو و تمیز می کنند و درضمن گفته اند بیمارستان های مذکور را هواپیما های ما ممکن است مجددا مورد اصابت قرا دهند ببخشید ازدهم پرید موشک های حماس به آن هابرخورد کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
فرزاد جان هر وقت از روی استدلال و منطق حرف زدی بدون اهانت و تهمت و انگ زدن اون نشان از تحلیل صحیح داره ، نمی دونم کی یاد میگیریم درست بحث و تحلیل کنیم و حمله به شخص نکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شک دارم فهمیده. باشی کار اسراییل بیشرف بوده
حق پرست رامیانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خودتان فهمیدید یا تأمین کنندگان خبر برای شما به اطلاعتان رساندند؟ سیمتان به کجا وصل است؟ جالب است که هر چه بایدن و نتانیاهوجانتان بگوید، راست است و دیگران هر چه بگویند دروغ است، چقدر مردید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
وال استریت ژورنال بامداد چهارشنبه اعلام کرد بیمارستان المعمدانی بایک بمب آمریکایی مورد هدف قرار گرفته بنام Mk-84
ناشناس
| France |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
تو اگه چیز حالیت بود که سعودی نشنال رو دنبال نمیکردی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
حماس نمیتونه ثابت کنه که اسرائیل بیمارستانو زده چون طرفش امریکاست و البته کل غرب
بهترین صحنه سازان و فیلم سازان رو میتونن استخدام کنن تا مدارک جعلی بسازن
اگه تا چند روز دیگه چند تا فیلم و فایل صوتی در رسانه ها پخش شد که حمله اسرائیل رو انکار کنه و اونو برعکس جلوه بده اصلا نباید تعجب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
چرا اسرائیل بیمارستان رو هدف قرار میده وقتی میدونه به ضررش میشه؟
جواب: چرا اسقاطیل مدرسه ها رو و سالن عروسی رو هدف قرار میده؟ آیا اونها رو هم انکار میکنه؟ آیا کشته شدن کودکان یا سربریدن کودک در امریکا رو هم انکار میکنه؟
آیا کشتن چند هزار غیر نظامی با بمب فسفری رو انکار میکنه؟
آیا بستن آب روی مردم رو انکار میکنه؟
ایا توئیت اون شخص که گفت ما بیمارستان رو زدیم و بعد پاکش کرد رو میتونه انکار کنه؟ نه چون کپی این توئیت دست همه افتاده
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
۱۴:۱۸
دیگه این فیلم سعودی نشنالتون هم نخ نما شده همون بی بی سی فارسی بود که دیگه رسوا شد و معلوم شد از کیا حمایت می کنه رفتن یک شبکه جدید درست کردن ، انترنشنال همون بی بی سی فارسیه زیرنویسهاش از صدا و سیما بدتره هر روز هم به اسم تحلیل روزنامه های ایران همون ادعاهای کیهان و فارس و تسنیم رو تبلیغ می کنه تفسیرهای شباه نه هم که میمان دعوت می کنه در حقیقت مشاوره به شما می ده که چیکار کنید این حناتون دیگه رنگی نداره
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
میگن موشک سرگردان حماس به بیمارستان اصابت کرده ، باشه ما هم قبول میکنیم ولی کدام موشک حماس که در
سرزمین های اشغالی فرود آمده توانسته اینچنین حجم خرابی و ویرانی درست کنه ، بالاخره شواهدو قرائن باید با هم جور باشه که شدت خرابی این را نشان نمی دهد که موشک سرگردان حماس به بیمارستان اصابت کرده. این قوم استاد تحریف تاریخ و واقیع در چند هزار سال گذشته هستن این که با داشتن غول های رسانه ای دیگه براشون کاری نداره
حماس یه دونه زد تا الان ۶۰۰ تا خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور تصریح کرد: در حال حاضر شیب خروج نخبگان از کشور را می‌بینیم و از الان احساس می‌کنیم که باید برای دو سال آینده برنامه جدی داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
یه دونه زد؟؟؟ یا فقط در 20 دقیقۀ اول 5000 تا؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
یه دونش هم ماخوردبم که ارزش پولمون درحال سقوط است وگرانیهای حاصل ازآن درحال صعودندکه بعلت ضعف وناکارامدی مدیریت اقتصادی کشورمانست که یکی آنسر دنیا ترفه درکنه ارزش پول ما میریزه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مهم نیست براش هنیه و پوتین و بقیه شون که در کاخ زندگی می کنند و آسیبی از جنگ نمی بینند پول تامین هم دوباره از یک کشور فلک زده تامین می شه غیر نظامی های غزه هم کشته بشن تبلیغات جور می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
عمویی که مثل خیلی های دیگه داری از همون یکدونه فلسطینی ها عمیقاً می سوزید ، فلسطین و فلسطینی ها کم از این فجایع ندیدند و هر بار در طول این هفتاد سال مقاوم تر سر بلند کرده اند اما اسراییل شما از این ضربه ها ندیده بود و علت عصبانیت بیش از حد تا سر حد جنونشان هم همینست چون خودشان هم میدانند که کم کم در حال رسیدن به آخر خط هستند! فلسطین هزاران سال قدمت تاریخی دارد تحمل هفتاد هشتاد سال غم و غربت چیزی نیست بی ریشه ها میروند و فلسطین هزاران سال دیگر می ماند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آب بریز آنجاییکه سوخته
لاوروف و پوتین ببو گلابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اتفاقا دارن پوست خربزه میندازن زیر پای ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
از بایدن هاف هافو چه خبر ، خیار چنبر
در دنیای امروز، کارایی دیپلماسی و داشتن روابط خوب صدها برابر بیشتر از داشتن موشک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اینم یک کلمه از مادر عروس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دیپلماسی خوب است درصورتی که نوکری ویا از دست ددن سرزمین ومتیازت متوالی را بدنبال نداشته باشد و عزتمندانه باشد

متاسفانه دیپلماسی از نوع سازش و امتیاز دهی در فلسطین کار را امروز در فلسطین به جایی رسانده که نتانیاهو قبل از جنگ اخیر در سزامان ملل پایان فلسطین را اعلام کرد یعنی اعراب سازشکار دیپلماسی شما نتیجه اش هیچ
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
سلام علیکم بهت نه مثبت دادم نه منفی چون نظرم هخنثی هستش.هردوتاش مهم هستش هم امنیت نظامی هم امنیت اقتصادی. یه وقت فک نکنی من آدم خاصی هستم. منم میگم ما دومیه رو نداریم منظورم همون امنیت اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
بدون زور دیپلماسی یعنی کشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
رسانه میلی ایران کارش بجایی رسیده که نخبگان را پرانده‌ و بشدت از نظر تعداد مخاطب سقوط کرده‌
مثلا تحلیلگر سیاسی اورده با اون مجری‌ بیسواد‌ زاغارتش‌ که میگه‌ ؛
اسرائیل‌ مردم غزه را مورد موشک قرار داده ..‌
اخه اینها کی هستند که صدا و سیمای ایران را اشغال کرده اند
اقا بیائید یک همه پرسی بکنید ببینید اخه اینها مورد قبول مردم هستند یا نه؟؟؟
روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
بعون الله آمریکا هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اون ۴۵ تا کشور باباشون آمریکاست
دست بالای دست بسیار است.
هر چقدر هم تلاش کنید و موشک بسازید، هیچگاه کارایی و کیفیت آنها به سطح موشکهای قدرتهای نظامی برتر جهان نخواهد رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آره تو راست میگی... دقیقا به همین خاطره که 20 ساله میگن به ایران حمله میکنیم ولی جرأتشو ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
11:11
چرا باید به ایران حمله کنند، وقتی همه از ما منفعت می برند؟؟؟؟
کلوخ انداز را پاداش سنگ است
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کلوخ انداز کیه داداچ؟؟ اونیکه 75 ساله خونه و کشور فلسطینی ها رو اشغال کرده و هر روز خونه های بیشتری رو با لودر تخریب میکنه و به صهیونیستا میده و هر روز جوانان و زن و بچه هاشونو به قتل میرسونه و مردم غره رو محاصره کرده تا از ابتدایی ترین امکانات زندگی محروم باشند و... یا این بیچاره هایی که برای نجات خودشون از قفسی که رژیم صهیونیستی براشون ساخته جهاد می کنن؟ به قول رهبر حماس گفته که ما تصمیم گرفتیم بجای اینکه هر روز با ذلت و خواری بمیریم یکبار با افتخار بمیریم. اما امثال شماها متاسفانه این چیزا حالیتون نیست و فقط قیمت مرغ و تخم مرغ براتون مهمه و لاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کلوخ انداز اسراییلی باید تو گوشی بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ناشناس۱۱:۱۷؟؟؟!!رهبر حماس این فرمایشات گوهربار را از کاخش در قطر گفت یا وسط معرکه ی جنگ و کشت و کشتار؟؟؟
موشک ما همان است که در عین الاسد دیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ایجاد گودال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
چطوری زنده موندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
منظورت اینه که نمیکشه و فقط عارضه ی روانی ایجاد میکنه؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
یک شیشه سالم نمونده بود لامصب از بس قدرت داشت!!!!!
چرا ما هر از چندگاه خبر از ساخت یک موشک چدید داده و فیلم آن را نمایش می دهیم؟
چرا کشورهای دیگر این کار را نمی کنند؟ آیا فکر نمی کنید زرادخانه موشکی آنها پر از موشکهایی است که هیچگاه خبری از آنها منتشر نشده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کشورهای که سر دشمنی با ایران عزیز را دارند به همراه عوامل داخلی شان اگر می توانستند تا کنون کاری انجام دهند انجام می دادند ؛ بدانید که نتوانسته اند کاری اتجام دهند نه اینکه نمی خواهند ؛
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مطمئن باشید که همین الان عربستان و امارات و ترکیه موشکهایی دارند که به مراتب از موشکهای ما بهتر هستند. اما خبری از آن منتشر نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شما زمان چنگ که صدام شهرهای ما را با موشک میزد و ما موشکی برای دفاع نداشتیم را ندیده اید !کشورهای دیگر زرادخانه هایشان از سالها پیش پر از سلاح و موشک است اما مال ما به همت جوانان ما تازه و نو به نو این اعلام ها و تبلیغات به نوعی بازدارندگی دارند که بعضی ها فکر نکنند که دستان ایران هنوز هم خالی است و فکر کنند که هر زمان هر غلطی که بخواهند بکنند میتوانند متوجه باشند که اگر یکی بزنند چهل تا میخورند !
اسامی 45کشوررابگیدتاآنهاراتحریم کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
پس تو چی رو خوندی؟!! مگه ندیدی اسامیشونو گفته
البته من شمردم با رژیم صهیونیستی شدن 29 تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اشتباه شمردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مرگ بر 45 کشور
معلوم شد حمله به بیمارستان کار کی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شما که می گفتین موشک های حماس قدرت انفجاری خیلی ضعیفی داره بعد الان می گین زیرو رو شدن بیمارستان غزه کار موشک حماس بوده! نه عزیزم اون کار یک بمب یک تنی تحفه آمریکا به رژیم صهیونیستی بوده و من از بوقلمون صفت بودن شما در عجبم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
انگیسی جان ارجاعت میدم به جوابی که فرزاد به اولین کامنتی که در اون بالا نوشته شده داده
آزادی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اگه اون بمب آمریکایی به بیمارستان برخورد می‌کرد گودالی به عرض ۳۰ متر بر جای میذاشت و در ضمن وقتی افکار عمومی به نفع اسرائیل بود نتانیاهو چه دلیلی برای حمله به بیمارستان و به دردسر انداختن خودش داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اون مابقی که اسماشون ننوشته احتمالا"سوریه روسیه ولبنان وعراق وبلاروس وارمنستان
درود بر وزیران باهوش پارسی
کشور از تحریم قبل خارج شد و وارد تحریم جدید شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خخخخ ??
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
چه اشکالی دارد تحریمها نعمت هستند برایشان و ملت و مردم و سفره انهاکه مهم هم مهم نیست ند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
با حرفت موافقم غیر از تیکه وزیران پارسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مطمئنی پارسی؟مسئول با هوش پارسی در درجه اول فقط وفقط باید به فکر منافع میهن ومردم خودش باشه
کسی که می ترسد کارهایی می کند که ادم عاقل نمی کند.
بعد میگن چرا مذاکره نمی کنید چون همیشه میزنن زیرش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خیلی آدم باید احمق باشه با این جنایتکارهای بالفطره پای میز مذاکره بیاد..... هیچ غلطی نمی تونن بکنن اگر فاسد ها و دزد های داخلی هم از بدنه دولت تصفیه شوند تحریم ها شون هم دیگه اثری ندارد
حالا چرا می نویسی ضد ایرانی ؟؟؟!!!!!! ربطش به ایران چیه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
تو ربط این چیزا رو حالا حالاها نمفهمی عموجان
غالب کامنت ها را خواندم. طوری بر علیه کشور خودمون صحبت می کنن که دشمن هم چنین صحبت هایی نمی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دشمن دشمن من دوست من است .
ناشناس
| India |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ایرانی عزیز
تا بوده چنین بوده
حتی زمان شاه هم یه عده بودند که همیشه ساز مخالف میزدند وقتی هم انقلاب شد باز هم ساز مخالف زدند

اینا از همونان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اینا ژن شون خرابه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
من و دیگران نظرمون را گفتیم،تو و دوستات هم نظرتون را بگید،نمیخواد تحلیل آبکی کنی که ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اگه نمیدونی دلیلش چیه و این همه انزجار از کجا میاد کافیه ساندیسی که بهت میدن و قطع کنن تا بفهمی مردم تو چه شرایطی دارن زندگی میکنن اونوقت شاید فهمیدی ؟هرچند برای نفهمیدنش داری پول میگیری
عجب دیپلماسی داره این وزارت خارجه.
پاسخ ها
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خخخخخ??
همین 45 کشور پشت صدام بودند در زمان جنگ پوز همشون رو به خااک مالیدیم بد کینه ایی دارن پدرسوخته ها
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
از اون حرف های مفت ، سال ۶۲ در اوج جنگ آلمان یک خط مهمات سازی به ایران داد پس حرف مفت نزن وقتی اطلاع نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
پوز همشون رو به خاک مالیدیم؟؟؟؟؟ من که از بزرگترها شنیدم جام زهر را میل فرمودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
منطق و حرف حساب نداری بیخود بلغور نکن
جعفر رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
باسمه تعالی
در بین کشورها فقط بحری جز کشورهای اسلامی و همسایه هست
در متن بیانیه تهدید منطقه ذکر شده
چنین چیزی توسط کشورهای منطقه و همسایه و اسلامی خبری نیست
از طرف دیگر کشورهای اروپایی هستند که همه اونها نوکر امریکا هستندو همچمنین کشورهای مثل کره جنوبی و پا÷ن هم نیازی به برده بودن امریکا ندارد.
کشورهای مهم جهان از هند تا چین روسیه و برزیل.... و کشورهای اسلامی و همسایگان خبری از مخالف ایران در آن نیست
هم چنین جهان 230 کشور دارد که 45 یعنی تقریبا 20 درصد مخالف ایران هستند آنهم بدون منطق و بر اساس منافع امریکا اقدام کردند
به درک
شما هم کشورهای غربی را تحریم کنید و از این به بعد بچه هاتونو با میلیاردها دلار پول مردم ایران تو جیبشون نفرستید این کشورها زندگی کنند تا ادب بشن !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اونایی که با میلیارها دلار پول مردم از جیب ایران رفتن هنوز دارن حقوق امثال تو رو میدن که بیایین اینجا کامنت بذارین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شماها هم اگر جرات دارید اختلاس کنید, یک عده کردند و شد و حالا دارند در خارج عیاشی میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
۱۴:۲۱
طبری کجاست؟ بابک زنجانی کجاست؟ عیسی شریفی کجاست؟ حسن رعیت کجاست؟ دختر نعمت زاده کجاست؟ برادر جهانگیری کجاست؟ برادر روحانی کجاست؟ صدها مورد دیگه هم هست که هم اختلاس کردند و الان آزاد هستند پس قبل از اینکه چرت و پرت بنویسی فکر کن
خودتون رو از لحاظ نویسندگی و بازی روانی جر میدید که به جای:
بیانیه ضد ج.ا ۴۵ کشور درباره پایان محدودیت های موشکی ج.ا
بیایید بنویسید
بیانیه ضد ایرانی ۴۵ کشور درباره پایان محدودیت های موشکی ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
بهت مثبت دادم چون تا حدی حرف هات درست بود ولی خب تحریم های دارویی که دیگه ضد اینها نیست.
ضربه اش رو ما مردم میبینیم. در کل مسئولین ضربه ای نمیخورن از تحریم اکثر مردم ضربه میخورن.
کسی‌ حرفامو قبول داره لایک کنه
چقدر،دوست وحامی داریم.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دوست که زیاد داریم ولی متاسفانه کشورهایی هستند که موندن زیر پونز نقشه دیواری یا انقدر ریزن که با ذره بین هم به زور پیداش میکنی
تابناک جدیدا" حال میکنی با تحریم های ایران
ایکاش به جای ساخت اینهمه بمب و موشک وجنگ وکشتار ،کشورها کالاهی بهتر و مفیدتر برای مردم میساختن به جای دادن اسلحه ،گل به همدیگر میدادن.آخر جنگ صلح است واین خانوادها هستند که باید به دنبال جنازه عزیزانشون بگردن.8سال ما تجربه کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
سیاست، خواستگاری و بله برون نیست که گل و
شیرینی بهم تعارف کن

همون خواستگاریش هم وقتی پای منافع ملی( شیربها و مهریه) میاد وسط تبدیل به منطقه جنگی فش فوشکاری میشه
حقیقت دنیا اینه اگه قوی باشی همه باهات دوست میشن حتی اگه ظالم باشی اما اگه ضعیف باشی همه تو سرت میزنن حتی اگه بهشون لطف کنی پس تا حد ممکن موشک بسازید اونم اتمی و هایپر سونیکش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
باشه چشم دستور میدیم سهمیه شیر خشک رو هم بدن موشک بسازن
بیخود ارزش پول ملیمون از آخر اول نشده
ماشالله هزار ماشالله نگاه کاملا ایدئولوژیک به امر سیاست خارجی و هیاهو سالاری ...... و ارزش نهادن به نهادهای غوغاسالار ...... درحالیکه هیچ کاری هم از دستمون برنمیاد
چهل و پنج کشور همان مستعمرات آمریکا و انگلیس هستند
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آی گفتی

آی گفتی


آی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آی گفتی - فقط کمی شل گفتی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
تو هنوز در قرن 18 زندگی میکنی
همین چند روز پیش بود که تابناک با آب و تاب اعلام کرد که تحریم های موشکی ایران برداشته شد ! به یاد شیرینی خوران روز های اول جنگ حماس و اسراییل افتادم که حالا تبدیل به حلوا خوران شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دیگر این حلوا نیست , زهر هلاهل است
لاوروف بعد از مدتها از سوراخ موش خارج شد و افاضانی ایراد فرمودند
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
روسیه سلاح هاش ته کشیده
میترسه ایران و سوریه ازش سلاح بخوان تو رو دربایستی گیر کنه
همین که آفتابی نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حوثی ها چند تا موشک فرستاده بودند بطرف اسراییل غاصب که ناو امریکایی اونها را می بینه و انها را میگیره‌ و پودرشون میکنه
عجب تکنولوژی ضعیفی
جبهه اراذل و اوباش جهانی که زیر بیرق شیطان بزرگ جمع شده اند راجع به فعالیت های ایران نظر نوکرانه می‌دهند ملت ما برای شما اوباش تره هم خرد نمی‌کند آنقدر بیانیه بدهید تا بیانیه داستان دربیاید
جالبه از کشورهای منطقه فقط بحرین این بیانیه رو امضا کرده وباقی کشورهای همسایه رو نمیبینید بعدش ی عده نخاله کشور اومدن میگن ایران تهدیدی برای منطقه هستش. حالا که بقول این 45 کشور ایران پر موشک دوربرده اینجوری توسط اسقاطیل وشرکا تهدید به حمله میشه نداشت چیکار میکردن
سیاست را باید از ژاپن یاد بگیریم. بیشترین جنایتی که آمریکا کرده در حق ژاپن بوده ولی الان رابطه شون را باهم می بینیم. ما هم 40سال فقط گفتیم مرگ بر آمریکا. و دوست کشوری مثل روسیه شدیم که بیشترین جنایت و خیانت را تا الان به ما روا داشته.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم