بازدید 35990
۷

انتقاد شدید ارگان مطبوعاتی دولت از مهناز افشار؛ افشار کاسب است

روزنامه ایران طی یادداشتی به شدت از مهناز افشار انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 17 October 2023

به گزارش «تابناک»، روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت در یادداشتی به شدت از مهناز افشار، بازیگر سینما انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:

مهناز افشار از سال 1377 بازیگری را آغاز کرد و ویژگی‌های ظاهری او و توانش در حرفه بازیگری او را تا سطح هنرمندی شناخته‌شده در ایران بالا برد.

انتقاد شدید ارگان مطبوعاتی دولت از مهناز افشار؛ افشار کاسب است

او در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. پس از آن برای بازی در پل چوبی (۱۳۹۰)، دارکوب (۱۳۹۶) و قسم (۱۳۹۷) هم نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

هرچند که افشار در حین اقامت در ایران هم بارها به علل مختلف جنجالی شده بود و چند پرونده، نام او را همواره در صدر اخبار جنجال‌های سینمایی نگه می‌داشت اما در سال 1396 هم به علت حمایت از پروژه ضدامنیتی دختران خیابان انقلاب مواضع سیاسی آشکارتری گرفت.

او نهایتاً در سال 1398 از ایران خارج شد اما برخلاف برخی دیگر تا مدتی تلاش می‌کرد با رعایت برخی ظواهر، امکان بازگشت به صحنه حرفه‌ای بازیگری در کشور را از دست ندهد.

اما ابتدای اردیبهشت امسال، افشار با انتشار یک استوری در کنار چمدانش که طرحی از زن، زندگی، آزادی داشت، اعلام کرد که در مذاکره با کمپانی تولیدکننده برای فروش این چمدان‌ها به علاقه‌مندان تخفیف گذاشته است.

این اقدام او به شدت مورد انتقاد بخش‌هایی از اپوزیسیون قرار گرفت و نوع دیگری از کاسبی با این جنبش خوانده شد.

افشار همچنین در جریان تنش‌های اجتماعی سال گذشته در توئیترش اعلام کرد که صفحه‌اش را به پروژه توانا با مدیریت مریم‌معمار صادقی، حامی حمله نظامی امریکا به کشورمان اهدا می‌کند که این اقدام او به شدت مورد انتقاد طیف‌های مختلف قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
نمک نشناس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
المهنازالاافشار یک حرام خور واقعی.الان هم ازبدبختی پنداری به گدایی وفروشندگی افتاده.عاقبتش ازهمین حالا مشخصه.افسردگی.اعتیاد و تن به هر کاری واسه پول دادن.
دیگه ازشکل قیافه افتاده مثل پیره زنان شده حیف که ازش نام ببرید
خبیث است
اقا مهناز افشار از ایران رفت چرا ولش نمکنید چکار دارید شما رسانه های مثلا مسلمان فقط دنبال شیطنت و غیبت دیگران و فتنه انگیزه ی هستید اصلا به شما چه ربطی داره یا به ارگلن هی دیگه که مهناز کجا میره چی مخوره چی می پوشه شما ها دیگه خبری اخباری ندارید فقط دنبال شیطنت برای این و ان هستید تور خدا دست از تهمت و غیبت دیگران بردارید چون در دین اسلام گناه محسوب میشه
لعنت خدا بر تو
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
فقط درباره اینجور ادمها انتقا کنن غیبته انا شماها اینهمه تهمت بهحکومت میزنید غیبت نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست