بازدید 4141

سود بزرگ بازیکنان تیم ملی از قهرمانی در جام ملت‌ها

کد خبر: ۱۱۹۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 16 October 2023

بسیاری از شاگردان قلعه‌نویی در تیم ملی انگیزه مضاعفی برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا در قطر دارند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طرح سرباز قهرمان می‌تواند بازیکنان میلیاردر تیم ملی فوتبال را از خدمت سربازی معاف کند و آنها دوسال به جای بازی در تیمهای نظامی صاحب درآمد نجومی خودشان شوند.

قهرمانی در آسیا که همیشه مهم بوده و ۴۵سال است که ایران در جام ملتها به آن دست نیافته، این بار به همین دلیل خاص و ساده، از همیشه مهم‌تر شده است. فرهیختگان نوشت؛ لغو معافیت بازیکنان ملی‌پوش تا سی سالگی، خیلی از ستاره‌های تیم ملی را در خطر ترک اجباری باشگاه‌شان قرار می‌دهد. آن‌ها برای برطرف کردن این نگرانی، فقط یک راه دارند و آن، قهرمانی در جام ملت‌ها در قطر خواهد بود. 

از آخرین بار که یک موفقیت فوتبالی، یک نسل از ستاره‌های ایرانی را از خدمت سربازی معاف کرد، زمان بسیار زیادی گذشته است. این در حالی است که مثلا کشوری مثل کره جنوبی، با طلاهای مداوم‌اش در بازی‌های آسیایی همواره ستاره‌های بزرگ‌اش را از خدمت معاف می‌کند. در این دوره هم ستاره کره‌ای پی اس جی معافیت‌اش را در هانگژو به دست آورد.

فوتبال ایران اما تقریبا همیشه این فرصت‌های بزرگ را از دست داده و حالا جام ملت‌ها، شاید آخرین فرصت جدی یک نسل برای رقم زدن این اتفاق باشد. اتفاقی که شاید از مسیر فوتبالی خیلی از ستاره‌های مهم تیم ملی محافظت کند. این ماجرا به خصوص برای فوتبالیست‌هایی که معافیت تحصیلی‌شان به پایان رسیده، بسیار حیاتی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست