بازدید 6789
۳
نبض خبر

آزمایش اولین بمب هیدروژنی آمریکا / وام بگیریم یا نگیریم؟ / راهنمای خرید دوربین عکاسی مناسب / سیزده توصیه علمی برای مطالعه بهتر

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 15 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

در صورت عدم مشاهده ویدیو، بر روی لینک کلیک کنید

 

آزمایش اولین بمب هیدروژنی آمریکا

بمب هیدروژنی یا گرماهسته‌ای، نوعی بمب هسته‌ای است که انرژی آن ابتدا از طریق فرایند شکافت هسته‌ای تامین و گرما و فشار حاصله از این انفجار، باعث شروع فرایند همجوشی هسته‌ای می‌شود. به همین دلیل، بمب‌های گرماهسته‌ای انرژی بسیار بیشتری نسبت به بمب‌های هسته‌ای تک‌مرحله‌ای آزاد می‌کنند. این بمب‌ها از آن روی به «بمب هیدروژنی» معروف شده‌اند که فرایند همجوشی هسته‌ای با استفاده از هیدروژن انجام می‌شود. نخستین آزمایش این نوع بمب در سال ۱۹۵۲ توسط آمریکا انجام شد که تصاویر آن را در این ویدیو می‌توانید ببینید. 

 

 

وام بگیریم یا نگیریم؟

در اوضاع کنونی، شاید این سوال به ذهن‌تان برسد که وام بگیرید یا نه؟ این ویدیو را ببینید تا بتوانید همه جوانب گرفتن وام را در شرایط نامطلوب اقتصادی بسنجید. 

 

 

راهنمای خرید دوربین عکاسی مناسب

دوربین های عکاسی تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند. در گذر زمان دوربین‌های تلفن همراه به حدی پیشرفت کرده‌اند که برای عکاسان آماتور تبدیل به گزینه خوبی شده‌اند. با این حال عکاسانی هستند که دوربین قوی تری می‌خواهند و طیف دیگری نیز هستند که نمی‌خواهند دوربین‌های دیجیتالی و لنزهای گرانقیمت را بخرند. در این ویدیو راهکارهایی برای هر دسته ارائه می‌شود؛ جزئیات مربوط به انتخاب دوربین عکاسی مناسب را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

سیزده توصیه علمی برای مطالعه بهتر

مطالعه بهتر و بهینه‌تر همیشه یکی از چالش‌های دانش‌آموزان و دانشجویان بوده و آن‌ها مرتب به دنبال روش‌هایی هستند که مطالب را با سرعت بیشتری به خاطر بسپارند و در هنگام آزمون نیز آن‌ها را بهتر به خاطر بیاورند. در این ویدیو به سیزده شگرد مطالعه می‌پردازیم که می‌توانند کیفیت مطالعات شما را بهینه‌تر کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
من که ویدئویی پیدا نکردم همشو موش حورده
دم امریکا وآمریکایی ها گرم هرسلاح دوست داشتن آزمایش واستفاده میکنند، برای خودشون قدرت میسازند، اما درجهان سوم بدبخت یه عده ترسو قادر نیستند چنین ریسکی را بپذیرند.
شر این کار و این آزمایش ابتدا یقه خود آمرریکا را خواهد گرفت چون تو خود آمریکا داره آزمایش میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست