بازدید 57326
آخرین اطلاعات قتل سینماگر مطرح ایران؛

مدعی وکیلی مهرجویی: قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش آشنا هستند! / روایت گزارش پزشکی قانونی از جزئیات قتل داریوش مهرجویی

بر اساس گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است؛ ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است. طبق گزارش پزشکی قانونی، فرضیه‌ها درمورد تجاوز در مورد هر دو مقتول منتفی است.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 15 October 2023

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش به روایت گزارش پزشکی قانونی

پس از بررسی گزارش پزشکی قانونی مشخص ش،د داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، قطعا بر اثر برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز کشته شده‌اند؛ اما پیش از آن، مهرجویی هدف حمله با جسم سخت قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»؛ در فاصله‌ای کوتاه از وقوع قتل داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران و وحیده محمدی فر، فیلمنامه نویس و همسر مهرجویی، گزارش پزشکی قانونی ابعاد تازه‌ای به این حادثه داد و مشخص کرد که مهرجویی قبل از قتل با چوب یا جسم سخت از ناحیه سر آسیب دیده بوده است.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: گزارش پزشکی قانونی درمورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش تهیه شده است. براساس گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است. طبق گزارش پزشکی قانونی، فرضیه‌ها درمورد تجاوز در مورد هر دو مقتول منتفی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد: دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این جنایت در سریع‌ترین زمان ممکن به مقامات قضایی و انتظامی استان البرز صادر شده و تاکید می‌شود از هرگونه گمانه‌زنی در خصوص مسبب یا مسببین این جنایت تا زمان روشن شدن ابعاد پرونده خودداری شود.

پیش از اعلام گزارش پزشکی قانونی، برخی رسانه‌ها به نقل از منابع آگاه خبر داده بودند که داریوش مهرجویی با سه ضربه در گلو و ضربه‌ای به سر و همسرش با ضربه‌ای به شاهرگ جان باخته است. گفته می‌شود که همسر مهرجویی یکی دو النگو در دست داشته که در جسد وجود ندارد؛ همچنین دو گوشی موبایل نیز به سرقت رفته است.

همچنین برخی رسانه‌ها خبر دادند که تاکنون چهار مظنون در جریان تحقیقات و رسیدگی به پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شده‌اند اما هنوز منابع رسمی در این زمینه اظهارنظری نکردند.

 

جزئیات کامل‌تر از آنچه برای مهرجویی رخ داد

برخی شواهد نشان می دهد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده و سپس عاملان قتل با همسر وی درگیر شده و او را به قتل رسانده اند.

جزئیات به دست آمده توسط خبرنگار ما نشان می دهد، دختر داریوش مهرجویی شب گذشته سر کلاس آموزشی حضور داشت و از ساعت ۸ و نیم شب به صورت پیامکی با پدرش در ارتباط بود. این پیامک ها تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت. این دختر نوجوان به بازپرس گفته، من از پدرم پرسیدم شام چی داریم که پدر گفت: آش دوغ داریم.

وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجویی به مقابل خانه رسید، متوجه وضعیت غیرعادی شد. او با یکی از اقوامش در مهرشهر کرج تماس گرفته و به او گفته می ترسد به تنهایی وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفته که کسی پاسخگوی تلفن نبوده است. در نهایت دختر نوجوان به پیشنهاد فامیلی که با او تماس گرفته صبر می کند که فامیلش برسد و سپس با هم وارد خانه می شوند.

وقتی دختر نوجوان و فامیلش وارد خانه می شوند، جسد داریوش مهرجویی و همسرش را پیدا می کنند و با پلیس تماس می گیرند. وضعیت دلخراش اجساد نشان می داد آنها احتمالا ابتدا غافلگیر شده اند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، وضعیت اجساد نشان می داد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده است. عاملان قتل با چوب که به نظر می رسد مربوط به درخت آلبالو است به سر او کوبیده و لکه های خون روی این چوب نیز دیده شده است. بعد از اینکه داریوش مهرجویی گیج شده، شاهرگ او را قطع کرده و جسدش را مقابل آشپزخانه رها کرده اند.

جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق خواب ها پیدا شده است. گلوی او هم بریده شده اما آثار بر جای مانده روی بدن این زن نشان می دهد او با عاملان قتل درگیر شده و شکستگی هایی نیز روی دست و پای او وجود داشته است.

احتمال داده می شود، او با صدای درگیری که عاملان قتل با شوهرش داشته اند هوشیار شده و حالت تدافعی به خود گرفته است.

همچنین وضعیت خانه بعد از حضور ماموران در خانه نشان می داد، احتمالا زمانی که دختر نوجوان به خانه رسیده، احتمالا عاملان قتل در خانه بودند چرا که اولا او تا ساعت ۱۰ با پدرش پیامکی تماس داشته و قتل بعد از این ساعت رخ داده و دوم آنکه وضعیت جسدها و خانه نشان می داد که قتل ها بسیار تازه اتفاق افتاده است.

گفته می شود دختر نوجوان به شدت شوکه شده و فعلا نزد یکی از اقوام خود است.

آنطور که خبرنگار جنایی مشاهده کرده است، خانه داریوش مهرجویی در یک شهرک بزرگ که خانه ها همگی باغ ویلا هستند قرار دارد. باغ داریوش مهرجویی حدود دو هزار متر مربع است که بنایی ۲۰۰ متری در آن ساخته شده و سه اتاق خواب دارد. اهالی گفته اند که به دلیل باغ ویلا بودن خانه ها و امنیتی بسیار عالی که این شهرک داشته، هیچ وقت در ورودی باغ ها بسته نبوده و همه اهالی در ورودی را باز می گذاشته اند. شهرک محافظت می‌شود و نگهبان دارد. پشت خانه باغ داریوش مهرجویی یک زمین بایر است که به نظر می رسد، عاملان قتل از آنجا وارد شده اند. همچنین دو دوربین مداربسته در باغ مجاور وجود دارد که پلیس دوربین ها را ضبط کرده و برای تجزیه و تحلیل با خود برده است.

خانه داریوش مهرجویی، آخرین خانه شهرک ویلایی است و بعد از آن دیگر خانه ای وجود ندارد.

 

قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش آشنا هستند! / قرار بود ویلا را تخلیه کنند! 

شخصی که مدعی شده وکیل مرحوم داریوش مهرجویی است، گفته است: زمانی که خانواده مهرجویی در سفر فرانسه بودند، یکی از بستگانشان از خانه مراقبت می کرد.

این شخص که اسمش را خبرگزاری‌ها منتشر نکردند ادامه داد: آنها بعد از بازگشت متوجه نبود دو سنتور در خانه شده و جمعه با آن آشنا در خانه مهرجویی قرار گذاشتم که نیامد. وقتی خانم محمدی‌فر ماجرای ورود مرد مهاجم را تعریف کرد، گفتم بهتر است از این خانه بروید یا نگهبان استخدام کنید که قبول کردند به تهران بروند.

این شخص مدعی شده است: اسناد و مدارک داخل گاوصندوق را خانم محمدی فر نزد یکی از بستگانش سپرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹۷
الان سلبريتیها پیداشون میشه و ادای عزادارها را درمیارن
پاسخ ها
بی ارتباط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
وطندوست رو دیگه برای خودت استفاده نکن. ایرانی جماعت با هرکی هم مشکل داره وقتی از دنیا بره بیخیال دشمنی و تضادها میشه ولی جنابعالی با اموات و عزاداری برای اونها هم مشکل داری؟ برادر من بین هنری ها یکی از کم حاشیه ها و سالم ترین ها همین داریوش مهرجویی بود شما به جای ناراحتی میای کامنت میزاری ناراحت سلبریتی ها هستی؟ خب اونها هم آدم هستن و از خیلی افراد مثل من و شما هم ممکنه عزاداریشون واقعی تر باشه هرچند من و تو از تیپ و رفتارشون خوشمون نیاد ولی باید احترام همه را نگه داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ده سال پیش که سلبریتیها در انتخابات مورد تایید شورای نگهبان از یک کاندیدا حمایت نمودند گروهی در داخل تصمیم به انتقام از آنها گرفت در یک کلام سلبریتیها که نخبگان جامعه می باشند باید بی آبرو می‌شدند تا دیگر هوس حضور در انتخابات نکنند این پروژه در ده سال اخیر لطمات بزرگی به زیست اجتماعی ایران وارد نموده برخی از هنرمندان نامید و گوشه گیر شده اند برخی مهاجرت نموده اند و برخی دچار تندروی و عصیان شده اند آیا بهتر نبود به جای اجرای این پروژه کمی مدارا میشد
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
فقط اسرائیل از قتل داریوش_مهرجویی سود می‌برد.افکار عمومی را از غزه منحرف و سلبریتی‌ها را از زیر فشار افکار عمومی نجات می‌دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
تو فعلاً برو برای ملت مظلوم فلسطین گریه کن!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
کمپین مخالفت با افغانی ها زده بوده شب قبلش افغانی ها تهدیدش کرده بودند که میکشنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
سایت الف ببین چگونه دارد نژاد پرستی و ایحاد تفرقه را در قبال افغانی ها دارد دامن می زند در این یکی دو ماه و اینقدر زیادی روی کرده خودش می آید می گوید چرا اینقدر افراطی علیه افغانی ها رفتارها می شود!! و حتی اعتراض می کنیم به برخی نظرات که منتشر می کند که نزاد پرستی نکنید اینقدر افراطی منتشر نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
سلبریتی ها چون از جنبش فواحش دفاع کردن فعلا چشم روی فسادهای مالی اخلاقیشون بستن ملت گمراه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
به عباس .....یک نفر بیگناه کشته شده وامثال تو بفکر این هستی که افکار عمومی ملت ایران بجای توجه به این جنایت هولناک فکرشان از عژه منحرف نشود امثال تو ایرانی نیستی وبرایت اصلل مردم ایران وملت ایران واینکه یک خانواده ایرانی که بیگناه کشته شده اصلا
برایت مهم نیست خدا کند برای خانواده خودت از این اتفاقا بیفتد تا درد دیگران را حس،کنی شک دارم که تو ایرانی باشی،ت
ناشناس
| Romania |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
چقدررر تابلو
ناشناس
| Canada |
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
این جناب مدعی وکیلی یه دفعه از کجا پیداش شده؟ چطور به این سرعت وقبل از کامل شدن تحقیقات
میگه قاتل اشنابوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مگه نگفتین موبایل ها رو مهاجم دزدیده. شاید پیغام های بعدی رو خودش به مونا فرستاده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مهم قضاوت افکار عمومی است و سایبری ها تلاش مذبوحانه می کنند
باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
تابناک واقعا چرت و پرتی مثل این رو نشر میدی اما نظر های حق من رو منتشر نمیکنی که چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
همین یک کلمه یک دنیا معنی دارد
تجاوز به یک پیرمرد 84 ساله؟!
دم استان‌های ترک نشین گرم که از روز اول مهاجرین را نه بکار گرفتن و نه به استان خودشان راه دادند واقعا دوراندیش بودند
پاسخ ها
ایرادوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ازکجامیدونی کارمهاجرینه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خدایا از نظر بعضی از ماها فقط تو علم غیب نداری، ما هم داریم.
گل پسر بذار اول قضیه روشن بشه بعد بیا نظر بده. صرف اینکه گفته شده لهجه طرف ایرانی نبود که دلیل نمیشه. ما تو این مملکت صد جور لهجه داریم که خیلی هاش برای خود ما هم مفهوم نیس. تازه هر کسی میتونه برا رد گم کنی یه لهجه خاص از یه قوم و قبیله ای رو تقلید کنه
سعی کنیم زود قضاوت نکنیم
ناشناس
| Bosnia and Herzegovina |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
میشه بگی چرا این دوراندیشی را توی استانهای دیگه بکار نگرفتن؟چرا توی تهران اکثر مغازه داران ترک از کارگر افغانی استفاده میکنند؟اهان یادم نبود اینجا دیگه از لحاظ مالی به نفعشونه و میتونند چشمهاشونو ببندن.اونجا اسمش دوراندیشه و اینجا زرنگی ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
چرت و پرت نگو
چه ربطی به مهاجرین بیچاره داره
مهاجرین چون زبان ترکی باد نیستند به مناطق ترک نشین مهاجرت نکرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خبر میگه قاتل فامیل بوده یعنی داره به مهرجویی طهمت مهاجر میزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
شما که هموطن خودتون هم میاد مسافرت تا ترکی حرف نزنه نون بهش نمیفروشید
اخراجی ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مهاجرینی که بدون پول و مدرک وارد کشور شده اند را اخراج کنید. وگرنه روزی، ما هم میشیم فلسطین
چه دزد های قانعی و کم توقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بارها از این جنایت‌ها کرده اند افغانی‌ها به خاطر اندکی پول یا طلا پیشترها که قتلهایشان رسانه ای میشد یادم هست در بسیاری موارد سرایداران یک ساختمان به خاطر پول یا طلا ساکنان ا کشته و متواری می‌شدند الان که جمعیتشان چند برابر شده ببینید چه خبر است که البته رسانه ای نمی‌شود چون آجاز ه ندارند سر بریدن هم شیوه مورد علاقه شان در کشتن است مثل آب خوردن برای کوچکترین چیز بی ارزشی آدم می‌کشند ببینید در همین سایتها چگونه مردم ایران را ا تهدید می‌کنند اینها تازه یعنی سواد دارهایشان هستند و آنقدر خوی وحشی‌گری دارند وای به حال بقیه شان د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
موبایلها را بردند که اطلاعاتش را تخلیه کنند

و رد احتمالی خودشان را پاک کنند

دو تا النگو هم بردند که مثلا دزدی بوده که قطعا و

حتما نبوده است و ترساندن و زهر چشم گرفتن و

ساکت کردن هدف بوده است
یعنی باید هرروز شاهد اخبار جنایات و دزدی برادران کشور شرقی در ایران باشیم تا مسئولین بخودشون بیایند؟؟؟
کنترل جمعیت مهاجرین از هر کشور مبدایی جزو مهم ترین اصل امنیتی کشورهای مهاجرپذیر دنیاست و به هیچ وجه ارتباطی به نژادپرستی یا مهماندوستی آن کشور ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
چرافکرمیکنید کارکارمهاجرین بوده ؟چرامهاجرین خودشان را به زحمت اندازه سراغ کارگردانی بروند که خانه اش جزامن ترین جای ممکن بود همه اینها ثابت میکند که قتل داریوش مهرجویی وهمسرش بخاطردزدی ویاجز قتل های عادی نبوده همانگونه که بسیاری ازقتل های صورت گرفته درکشورماجزقتل های عادی ومعمولی نبوده
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
دشمن قطعا میخواهد با سناریوی قتل این کارگردان، دوباره در آتش اختلاف بین مهاجران افغان و ایرانیان بدمد!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
چه ربطی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
من در تعجبم که شما در خارج از کشور چطور به خودتون اجازه می‌دهید که به خارجی‌های مقیم ایران به این راحتی انگ بزنید !!!اگه برای شما بود همینطوری برخورد میکردید؟
شک نکنید یه جنبش فواحشی پشت داستانه چون ایشون وطن پرست بود و خارج نشین ها سوزش داشتن از دستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
صد در صد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
شفای عاجل همه بیماران روحی
جمع کنید اینارو تا مردم خودشون دست به کار نشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مثلاً چی کار میخواهی بکنی
این قتل از کینه است نه دزدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
و افغانستانیها چه کینه ای با ایشان داشتند؟
کسانی که به افغانستانیها گیر داده اید شرم کنید از تهمت ناروا زدن به دیگری
کاملا مشخصه قاتل یک مریض روانی بوده و اصلا روحشم خبر نداشته که این فرد کارگردان سینماست ، احتمالا یک جانی از کشورهای شرقی بوده
احتمالا کار نیرو های طالبان بوده
تجاوز؟
تجاوز به هر دو نفر از مقتولین رو بررسی کردین؟
طرف چه نوع انحرافی میتونست داشته باشه برای تجاوز به یه پیرمرد ۸۴ ساله؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
انقدر آمریکا کثیف عادی سازی کرده این انحرافات و بیماری های جنسی رو که آدم از چیزی تعجب نمیکنه تو این دنیا
احتمالا کار نیرو های خود سر کشور همسایه بوده
آیا او و همسرش را در خانه‌اش کشتند تا احساس امنیت را -که همواره در زمره مشخصه‌های زیست در این سرزمین به رغم تمام دشواری‌ها بوده - به چالش بگیرند؟ اما چه کسانی؟
دم استان‌های ترک نشین گرم که از روز اول مهاجرین را نه بکار گرفتن و نه به استان خودشان راه دادند واقعا دوراندیش بودند
زبان بلد نبودند و الی می امدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اومدند ولی نموندن چون مردم تمایلی به کار دادن بشوند رو نداشتند
بجاش امنیت هم نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اتفاقا اگر منصف باشم ایران با توجه به وجود کانون های متععد نامنی و جنگ و پایگاه هاای متتعدد دشمنانش در اطراف کشور، از کوموله و پژاک و جیش الظلم و داعش و القاعده و امریکایی ها و از امنیت مثال زدنی برخوردار است
نظرت در مورد قتل ها و جنایاتی که در امریکا اتفاق میوفته چیه
عزیز من همه جای دنیا چنین جنایاتی رخ میده
چرا ان بدبخت اطلاع داد که نهدید شده و کمک خواست یک پلیس هم ککش نگزید و گذاشتید کشته بشه و حالا از خود قهرمان پلیسی درست می کنید . ما احساس امنیت از پلیسمان نداریم . اینهم نمونه اش
طرح فاجعه بار سازمان ملی مهاجرت در حال نهایی شدن در مجلسه که بجای برنامه برای اخراج افغانها دنبال دادن امتیازات مختلف به اونهاست که همین طرح خودش باعث افزایش مهاجرت افغانها به ایران میشه. فقط دو دقیقه وقت بگذارید و مواد 23 و 24 طرح را مطالعه کنید! حتی امکان خرید ملک هم به اونها داده میشه!! یعنی فاجعه برای آینده ایران! از رسانه ها و مردم خواهش میکنیم نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت نباشند
پاسخ ها
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
داداش گلم خیلی ممنون که برامون شفاف سازی کردین درود بر شما
اما اگه یخورده از نعمت تعقل کمک بگیری میفهمی اون ۴ تا بدبختی که برای کار میاد اینجا در عوض چند قرون دست مزد محصول کارش میشه ابادی این سرزمین یخورده فک کن
مردم عزیز ایران شما فقط با کار و محل اسکان ندادن به مهاجرین باعث جلوگیری از این اعمال وحشیگری میشوید. هیچ ایرانی نمی تواند اسطوره وطن خود را اینطور به هلاکت برساند.
می گویند دوتا النگو و دو عدد موبایل برده اند اینکه در هرخانه ای پیدا می شود و در برخورد با یک پیره مرد ۸۴ ساله ویک زن چه نیازی به قتل اگر قصد دزدی داشتند .
متاسفانه یا مسئولین اصلا از نظر مردم خبر ندارند یا خبر دارند و به هر دلیل میخوان مخالف اون عمل کنند. بابا نظر اکثر مردم اخراج افغانها از ایرانه. فقط تعداد کمی برای کار باشند اون هم با ثبت مشخصات و محل سکونت. چرا درک این مساله اینقدر براتون سخته؟!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
چقده تو ماهی
فقط چنتاشون بمونن که برات کار کنن بنظرت ۱۱ میلیون ایرانی که مهاجرن هم همین برخورد از طرف کشورهای کافر باهاشون میشه
بجز مساله مرحوم مهرجویی, حضور میلونها افغانی که اکثرشون هم غیر مجاز هستند موجب مشکلات مختلفی برای کشور شده. کجای دنیا این تعداد مهاجر غیر قانونی در کشور میزبان وجود دارند و براحتی کار و زندگی میکنند؟ واقعا ملاحظه کاری مسئولان برای چیه؟
کاش مسئولان یکمقدار بیشتر در بین مردم بودند. کاش یکبار به شهرکهای جنوب تهران سرکشی میکردند. کاش از نظر و خواسته مردم مطلع بودند و البته براشون مهم بود.کاش!
مهاجرین افغان سخت ترین کارها را که ایرانیان عهده دار آن نمی شدند طی این 40 سال بر عهده گرفته اند و حالا این نگاهها نادرست و غیر منصفانه است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ببخشید علی آقا. شما خودتون از اتباع هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
افغاننها جز کاهش دستمزد کارگر ایرانی و ایجاد نظام برده داری سود دیگه نداشتند تشریف ببرن ما از عهده سخترینهاش برمیایم
ناشناس
| Australia |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
آقا نخواستیم بذار کارها بخوابه
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
اینو به ۱۰ تا ۱۱ میلیون ایرانی خارج از ایرانم بگو
کشورهای غربی تعین مرز هارو فقط نتیجه لشکر کشی های شاهان قدیم میدونن که خوب حقیقته و الا فقط یه اسم داریم که بهش میگن زمین دیگه ایران و آمریکا رو من و تو روز تولد با خودمون نیاوردیم، آوردیم ؟
راه حل درازمدت مشکل مهاجران افغانستانی اینه که تلاش کنیم وضع افغانستان بهتر بشه. در کوتاه مدت هم حد وسط رو بگیریم نه مرزها رو رها کنیم و نه اینکه اصلا مهاجر نپذیریم. مهاجر در حد ظرفیت باید باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
یعنی چه تلاش کنیم وضع افغانستان بهتر بشه؟ مسئولین ایرانی چهل سال هست نتوانستند وضع ایران را درست کنند، سال به سال دریغ از پارسال! حالا کی وظیفه سر و سامان دادن به اوضاع طالبان را به ایران محول کرده؟ حرفهایی می زنید!
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
با یکم تغیرات ﴿درپس پرده که داند که چه خوب است و چه زشت) ثمره ۴۰ سال زحمت ایران برای افغانستان این ضرب المثله که آبو گل آلود کن ماهی بگیر
(ایرانی برادر سالیان دراز من)
چطوری میخوای پیدا کنی ،اینها بصورت قاچاقی وبی نام ونشان از افغانستان اومدن ،حتی شناسنامه هم توکشور خودشون ندارن،نه اثرانگشت بدردپلیس میخوره نه چهرشون،اینا اصلا وجود ندارن.وضع خیلی خرابه ،تابی جون نظر منو بزار تخصصی صحبت کردم ?
نکته قابل توجه این است که یک هفته قبل خانم محمدی در همین مکان مستقیما تهدید به قتل شده اند اما پارامترهای امنیتی تقویت نشده است / میزان سرقت و نحوه برخورد با مقتولین بخوبی نشان میدهد هدف قاتل یا قاتلین مادی نبوده است / لهجه داشتن فرد مظنون دلیل بر افغان بودن قاتل نیست چرا که هم میشود لهجه را تغییر داد و هم اتباع سایر کشورها را دخیل دانست / آیا تهدید قبلی به اطلاع پلیس رسیده است و اگر رسیده پلیس چه کاری انجام داده است ؟؟؟
حالا کی گفته که جنایت کار افغانی هاست؟ چرا ذهن مردم رو منحرف میکنید.
می فرمائید که قاتلین برای دو تا النگو ودو تا گوشی سر بریده اند .!!؟.
پروژه حذف سازی توسط اتباع بیگانه که با برنامه قبلی در کشور رها شدن
بر اساس نظر پلیس بدلیل اینکه قاتلین بزور وارد منزل نشده اند میتواند داستان اینگونه باشد که قاتلین با لباس نیروی انتظامی در زده اند مرحوم مهرجویی درب را باز کرده و بقیه داستان …….
دوربین ها هم خاموش بوده اند و با اصلا وجود نداشته اند.
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
جدي جدي اين نظر ١٠ تا مثبت گرفته؟ يعني ١٠ نفر با اين اراجيف موافقن؟ اين سناريوهاي كهكشاني رو از كجاتون در مياريد دقيقا واقعا؟ ؛)))
چرا به کما رفتید و کامنت ها را منتشر نمی کنید؟
خیلی جالبه دو سه نفر بیان دو نفر رو با این وضع بکشن بعدم دو تا النگو ببرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پلیس ایران از خبره ترین نیروهای نظامی - امنیتی منطقه است و بنابراین انتظار میرود که حداکثر ظرف سه روز قاتلین سنگدل را دستگیر نمایند
از علاقه بیش از حد مسئوولین کشورمان به مهاجران به خصوص مهاجران عزیز و بسیار محترم افغانستانی در ایران که به اصطلاح خودمان " کنگر خورده اند و لنگر انداخته اند " بی اندازه تعجب میکنم. البته یادم هست که در اولین دوره ریاست
جمهوری فردی به نام جلال الدین پارسی نامزد ریاست جمهوری بود و با بنی صدر رقابت میکرد ولی به دلیل اینکه افغانستانی بود در دقیقه نود انتخابات کنار گذاشته شد. بعدا این فرد به جرم قتل یک فرد روستائی با قانون در گیر شد و اخر هم اتفاقی برایش نیافتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
به نظر می رسد با کمال تاسف، پس از قدرت گرفتن مجدد طالبان، به اصطلاح سیاستمدارانی در ایران فکر کردند که دشمن دشمن من دوست من است. این است که تلاش می کنند مشکلات پیش روی طالبان را با میزبانی بدون حد و حساب از مهاجرین افغان و باز گذاشتن مرزها، کم کنند. غافل از اینکه طالبان و مبانی فکری مسئولین ایرانی، زمین تا اسمان متفاوت است و در اینده حضور میلیونی افاغنه تهدید امنیتی بسیار بزرگی برای ایران خواهد داشت که شوربختانه مسئولین ایرانی غافل اند
به نام خدا
الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ ( سوره بقره آیه 156)
سروران همه عالم مامورند ؛ حالا اگر حادثه تلخ رخ می دهد وصل و پینه سیاسی بزنید هیچ اتفاقی نمی افتد همه شکستها از خود انسان است.
همچنین وضعیت خانه بعد از حضور ماموران در خانه نشان می داد احتمالا زمانی که دختر نوجوان به خانه رسیده احتمالا عاملان قتل در خانه بودند چرا که اولا او تا ساعت ۱۰ با پدرش پیامکی تماس داشته و قتل بعد از این ساعت رخ داده و دوم اینکه وضعیت جسدها و خانه نشان می داد که قتل ها بسیار تازه اتفاق افتاده است.
معنیش اینه که باید یک بازجویی حرفه ای از دختر به عمل بیارن
سلام قتل کار دوست پسر دختر هست خیلی تابلو و قاتل از ساعت ۶ تو خانه بوده جواب پیامک خودش داده گوشی برده برا اثر انگشتش اول داریوش میکشن بعد تجاوز ۲ نفر بودن بعد زن اش کتک میزنن به خاطر پر ادا بودن بعد هم می‌پیچند الانم دارن هرویین پیکشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
برو افغانی، خودتی
دوستان زود قضاوت نکنید همه جای دنیا ای چنین اتفاقات فاجعه باری میوفته.کمی صبور باشید تا ببینیم داستان چی بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
کجای دنیا مهاجرانی که به زور داخل کشور شده اند کارگردان سرشناس آن مملکت را کشته اند؟بهتر نیست کمی فکر کنید سپس نظر بدهید؟
کرج باید جمع بشه کلا ! شده السالوادور ! رباط کریم و اسلامشهر و ... باقی این ها هم
صبر کنید قابل پیدا شود بعد اظهارنظر کنید. به ایرانی وافغانی ودوست وفامیل وهم صنفش و... تهمت نزنید.
در شهرکی که دوربین هایش خاموش شده و ورود غریبه بدون اجازه نگهبان ممنوعه پس قاتلان باید یا آشنای نگهبانان باشند یا خود مقتولا!
صحنه قتل مرحوم طنزترین صحنه سینمای ایران بود. خبرنگارو فیلمبردارو عکاسو صدابردارو پلیسو مسوولو هرکی از هر جا سرشو انداخته بود رفته بود. اقا صحنه جرمه قراره کوچکترین اثار بررسی بشه. تو این بلبشو نمونه های ادمهایی که اونجا بودنو چحوری میخواین از قاتل تشخیص بدید. خلاصه مملکت داری ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
همیشه عکاس و پلیس هست وقتی مشهور باشه خبرنگار و فیلم بردار و مسئولین دیگه هم میرن.
بحث مملکت داری نیست کمی فکر میخواد بعد حرف زدن
رفتن فرانسه . آشنا گذاشتن برا مراقبت از خونه . اون هم دوتا وسیله برده . کاش کسی نمیوردین
اون مدلی که سر زنشو بریدن،دیگه شکی باقی نمیزاره که طرف یه کینه ای داشته،کدوم دزدی آخه میاد دزدی و سر صاحبخونه رو گوش تا گوش میبره؟بعد اینکه خود داریوش مهرجویی رو اون مدلی سرشو نبریده،یه چاقو زده کنار گردنش...قضیه ی گوش تا گوش بریدن،اصلااا شوخی بردار نیست،کار کارِ یه کسیه که میخواسته انتقامی بگیره،حالا بابت چی...خدا میدونه
داریوش مهرجویی آدم کمی نبود امام خمینی ره از فیلم گاو تعریف کردن اگر آقای مهرجویی نبود سینمای بعد از انقلاب نبود. افغانستان های مهاجر هر کدام ده تا دوازده تا بچه دارند. خب زن و بچه خرج دارد .پس دزدی وسرقت می شود وسیله امرار معاش .
ظاهرا دزدی بوده این روش قدیمی شده
واقعا آدم تحت تاثیر قرار میگیره دوتا آدم مسن و میانسال بی گناه رو به طرز فجیع بکشن و ما دم از امنیت بزنیم
یعنی خود این دختر در این ماجرا دست نداشته؟!
مگر نه گزارش شده که این دختر قبل از ورود بخانه ترسیده و وارد نشده و بعد با یکی از اقوامش تماس گرفته و باهم وارد خانه شده اند و احتمال هم داده میشود که قاتل همان زمان هم در خانه بوده است و قتل هم بعداز قطع تلفن دختر با پدرش رخ داده است و نشان می‌داده که خونها هم تازه بوده است!!!
اصلا چقدر طول کشیده تا این قوم و خویش آنها به این خانه برسد؟!
دو تا از هموطن های م با بد ترین طرز ممکن به قتل رسیدند.
لطفا پیگیری کنید نه اینکه تمام تیتر های روزنامه هایتان در باره حمایت از فلسطین باشد
شما ک نمیتوانید امنیت را برای شهروندان خود تامین کنید چرا اصرار بر نجات تمامی مسلمانان اتباع خارجی دارید؟
اتباع افعان سراسر شهر ها بیمارستان ها پارک ها به صورت انبوه وجود دارند و بسیاری از جرم های اتفاق افتاده تمامی توسط این اتباع بوده چه اصراری ب این است ک ایران باید ب تمامی مسلمانانی در سرار جهان ک مورد طلم و ستم واقع شده اند پناه دهند؟
لطفا از کنار این جرم ها راحت نگدرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی