بازدید 3135

‌می‌توانیم آمریکایی‌ها را در خلیج فارس به زانو دربیاوریم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امت ما می‌تواند آمریکایی‌های را در خلیج فارس به زانو درآورد.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰ 11 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار احمدرضا رادان در سومین شب کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: نخستین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی را در همدان با نام بانو مرضیه دباغ داشته ایم و همدان مهد سردار شهیدحسین همدانی بوده که نقش آفرین و نابغه جنگ‌های چریکی نام گذاری شده است و در هر زمانی کنار او بودیم وی را با خنده‌های ملی می‌شناسیم.

او افزود: استان همدان شهیدپرور است و شهید قهاری را در دل خود پرورش داده و تسلط وی بر جنگ‌های مهندسی است و همچنین شهیدانی، چون خوش لفظ که مخاطبان را جذب می‌کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد: همدانی‌ها، نخبه پرور شهدا هستند و شهید ابراهیمی، چیت سازیان، محمد نوژه و مرادیان از جمله آنهاست.

سردار رادان گفت: شهید ابوالفتحی، یادگاری‌های زیادی از رشادت و ادب را به جای گذاشته، شهید خرم رودی مرام و معرفتش را به یادگار گذاشته و در حقیقت همدانی‌ها نگین مدافعان حرم هستند.

او تأکید کرد: شهیدان شکری، پناهیان و دلاوران دفاع مقدس همواره خود را برای افزایش دانش شاگرد می‌دانستند و این روحیه در سردار حاج حسین همدانی باعث شد تا بسیج را در سوریه راه اندازد و مردم را همراه خود کند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این امت می‌تواند آمریکایی‌های را در خلیج فارس به زانو درآورد.

سردار رادان با تأکید بر اینکه، این اثر وجودی انقلاب و راه ماست، تصریح کرد: برای ادامه دادن باید یادمان باشد شهدا جان دادند تا ما در رفاه و آرامش باشیم و برای حفظ خون شهدا باید مکتب امام زمان(عج) را بشناسیم و ادامه دهنده مکتب آنان باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست