بازدید 119851

آتیلا پسیانی بدرود حیات گفت / مرور ویدیویی آثار سینمایی یک بازیگر تاثیرگذار

پسیانی فعالیت‌های تئاتری خود را از دهه چهل و در همراهی با مادرش آغاز کرد و در سنین جوانی و بزرگسالی به یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های بازیگری و کارگردانی تئاتر ایران تبدیل شد. پس از اوج گیری بیماری سرطان، برای درمان به فرانسه منتقل شد اما دیگر دیر شده بود...
کد خبر: ۱۱۹۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 06 October 2023

آتیلا پسیانی بدرود حیات گفت

آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مبارزه سخت با سرطان، بدرود حیات گفت.

به گزارش «تابناک»، آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از یک دوره طولانی تحمل عوارض سرطان، بدرود حیات گفت و به مادرش جمیله شیخی پیوست. پسیانی پس از اوج گیری بیماری سرطان، برای درمان به فرانسه منتقل شد اما دیگر دیر شده بود و او جمع دوستدارانش را در 66 سالگی از دست داد. متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ فرزند زنده‌یاد جمیله شیخی است.

تعداد بازدید : 18265

آتیلا پسیانی بدرود حیات گفت

آتیلا پسیانی در نخستین تجربه حضورش روی صحنه تئاتر؛ نمایش حکومت زمان خان، 1348

پسیانی فعالیت‌های تئاتری خود را از دهه چهل و در همراهی با مادرش آغاز کرد و در سنین جوانی و بزرگسالی به یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های بازیگری و کارگردانی تئاتر ایران تبدیل شد. پسیانی که تجربه حضور و فعالیت در کارگاه نمایش و همکاری با آربی آوانسیان را داشت، گروه تئاتر «بازی» را به عنوان یکی از تأثیرگذاترین گروه‌های حرفه‌ای تئاتر ایران تشکیل داد که این گروه تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

آتیلا پسیانی بدرود حیات گفت

او تا همین چهار سال پیش نمایش‌های زیادی را بازیگری یا کارگردانی کرده است که در گزارش های مبسوط تر به آن می پردازیم. «کشتی آنجلیکا»، «دو فیلم با یک بلیت»، «مسافران»، «خاکستر سبز»، «هیوا»، «گاوخونی»، «آب و آتش»، «شام آخر»، «فرزند صبح»، «پاداش سکوت»، «آتش بس»، «مجردها»، «کما»، «یک عاشقانه ساده»، «پل چوبی»، «زندگی خصوصی»، «نازنین»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «نگار»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «جاده قدیم»، «سرخ پوست»، و «سیاه باز» تنها تعداد اندکی از فیلم‌های سینمایی او هستند که در همکاری با بسیاری از فیلمسازان مطرح سینمای ایران از جمله بهرام بیضایی، ابراهیم حاتمی‌ کیا، رسول ملاقلی‌پور، محمد بزرگ‌نیا، فریدون جیرانی، کمال تبریزی و مانی حقیقی ساخته شده است.

آتیلا پسیانی بدرود حیات گفت

در تلویزیون سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» پوریا آذربایجانی از جمله آخرین تجربه‌های بازیگری آتیلا پسیانی بود. در کنار آنها به مجموعه‌های ماندگار دیگری همچون «محله برو بیا»، «محله بهداشت»، «اولین شب آرامش»، «زیر تیغ»، «مدینه»، «رستگاران»، «پرده نشین»، «زیر پای مادر» و «مرضیه» می‌توان اشاره کرد.

آتیلا پسیانی بدرود حیات گفت

«گنک خواب دیده- ۱۳۹۳»، «باغ آلبالو- ۱۳۹۴»، «عرق خورشید، اشک ماه- ۱۳۹۲»، «پرفسوربوبوس- ۱۳۸۹»، «کشتی شیطان- ۱۳۸۸»، «متابولیک- ۱۳۸۷»، «نجوای خاک- ۱۳۸۲»، «کالیگولا شاعر خشونت- ۱۳۸۲»، «بحرالغرایب- ۱۳۸۲»، «بازی در گالری- ۱۳۸۱»، «بسه دیگه خفه شو- ۱۳۸۱»، «قهوه قجری- ۱۳۷۹»، «در دل با سگ- ۱۳۷۹»، رستاخیز- ۱۳۷۸»، «تبار خون- ۱۳۷۷»، «برف سبز- ۱۳۷۷»، «اینم ازاین- ۱۳۷۶»، «آبی که مار می خورد، زهر می شود- ۱۳۷۵»، «بودن یا نبودن- ۱۳۷۳»، «فاطمه عنبر- ۱۳۷۳»، «آئورا- ۱۳۷۲»، «مجلس تقلید هفت خوان- ۱۳۶۹»، «ارکستر زنان آشویتس- ۱۳۶۸»، «چهار تک پرده- ۱۳۶۷»، «هفت خوان رستم- ۱۳۶۳» و تعدادی دیگر از جمله آثار نمایشی‌ای بوده که زنده یاد پسیانی در آن‌ها به عنوان کارگردان و بازیگر حضور داشته است.

آتیلا پسیانی بدرود حیات گفت
آتیلا پسیانی و دخترش ستاره پسیانی

آخرین حضور زنده‌یاد آتیلا پسیانی در سریال «بی‌گناه» مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی بود.

انجمن بازیگران خانه سینما اعلام کرد: «با قلبی اندوهگین و دردبار و زبانی الکن به اطلاع می‌رسانیم متاسفانه هنرمند ارزشمند و بی‌بدیل سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان آتیلا پسیانی عزیز پس از دوران سخت و طولانی بیماری و در خارج از وطن از میان ما رفت و به آرامش بیکران پیوست. انجمن صنفی بازیگران سینما این سوگ بزرگ را به خانواده محترم و هنرمند ایشان، خانم فاطمه نقوی، خانم ستاره پسیانی و آقای خسرو پسیانی و همچنین به حضور همکاران گرامی، جامعه تئاتری کشور  و تمامی دوست‌داران ایشان تسلیت عرض می‌نماید. همچنین با هماهنگی‌های انجام گرفته منتظر انتقال پیکر این هنرمند به ایران هستیم و پس از آن متعاقبا زمان و مکان تشییع به اطلاع خواهد رسید.»

 

 

مروری بر آثار سینمایی آتیلا پسیانی

 

طلسم 

فیلم سینمایی «طلسم» به کارگردانی و نویسندگی داریوش فرهنگ محصول سال 1365 است. پس از مراسم عروسی، عروس و داماد همراه خویشاوندان داماد راهی روستای محل سکونت خود می‌شوند. طوفان سختی درمی‌گیرد عروس و داماد راه را گم می‌کنند و به قصری پناه می‌برند، شازده و مباشرش، اجازه می‌دهند که آن دو شب را در قصر سر کنند. همسر شازده، پنج سال پیش، در شب عروسی وقتی که به تالار آیینه قدم گذارده بوده گم می‌شود. در زیر زمینی متروک عروس با همسر شازده رو به رو می‌شود، که می‌گوید از شب عروسی با حیله مباشر در سیاه چال حبس شده ‌است. سوسن تسلیمی، جمشید مشایخی، پرویز پورحسینی، عطاالله زاهد، حامد تحصنی، سامی تحصنی، آتش تقی‌پور، ملیحه نصیری، آتیلا پسیانی و سوگند رحمانی در این فیلم مقابل دوربین علی‌رضا زرین‌دست بازی کردند. بابک بیات موسیقی متن این فیلم را ساخت و روح‌الله امامی این اثر را تدوین کرد. 

 

 

مسافران 

«مسافران» هشتمین فیلم بلند سینمایی بهرام بیضایی در مقام کارگردان و محصول سال 1370 است. مهتاب، خواهر ماهرخ، همراه شوهر و دو پسر خردسالش با یک سواری کرایه از شمال به سوی تهران راه می‌افتند تا آینه موروثی نوعروس خانواده را به جشن عروسی ماهرخ برسانند. در راه زنی روستایی با ایشان همسفر می‌شود، اما همگی در تصادف با یک نفتکش جان می‌سپارند. خبر به خانواده می‌رسد و عروسی به سوگواری تبدیل می‌شود. گزارش‌های پلیس اگرچه صحت تصادف و کشته شدن مسافران را نشان می‌دهد، نشانی از آینه موروثی پیدا نمی‌شود. در حالی‌ که همه خانواده مرگ مسافران را پذیرفته‌اند، خانم بزرگ دل به سوگ نمی‌سپارد و چشم به راه می‌ماند تا مهتاب با آینه نوعروس از راه برسد. بر خلاف خواسته خانم بزرگ، سوگواری برگزار می‌شود و نزدیکانِ کشتگان، راننده نفتکش و شاگردش، مأموران و دیگران در مراسم شرکت می‌کنند. ولی ماهرخ با حالی پریشان با لباس سفید عروسی پیدا می‌شود. میان واکنش‌های متفاوت حاضران ناگهان مهتاب و دیگر مردگان با آینه موروثی از راه می‌رسند. بازتاب نور در آینه محفل آنان را غرق در روشنایی می‌کند. مهتاب آینه را به ماهرخ می‌سپارد تا عروسی برپا شود... . بهرام بیضایی در سخنرانی‌ای به تاریخ 11 فوریه 2011 در دانشگاه استنفورد گفت که این فیلم را در پاسخ به فیلم مادر علی حاتمی ساخته است. حمید سمندریان نیز در بازیگردانی به بیضایی کمک کرد و جمیله شیخی، مژده شمسایی، هما روستا، فاطمه معتمد آریا، محبوبه بیات، فرخ‌لقا هوشمند، نیکو خردمند، جمشید اسماعیل خانی، آتیلا پسیانی، حمید امجد، مجید مظفری، عنایت بخشی، جهانگیر فروهر، هرمز هدایت، مهتاب نصیرپور در این اثر مقابل دوربین مهرداد فخیمی نقش آفرینی کردند. موسیقی متن این فیلم را نیز بابک بیات ساخت و بهرام بیضایی این اثر را تدوین کرد. مسافران در دهمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ‌های بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش دوم زن، بهترین صدابرداری، بهترین فیلمبرداری و جایزه ویژه هیات داوران برای بهرام بیضایی شد. 

 

 

خاکستر سبز 

خاکستر سبز ششمین فیلم بلند سینمایی ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان و محصول سال 1372 است. هادی به منظور انجام تحقیقات خود جهت فیلمسازی روانه کرواسی می‌شود. عزیز دوست هادی در جریان مسافرت او به کرواسی با در اختیار قرار دادن یک نوار کاست، یک قطعه عکس، و یک نیمه پلاک از وی برای یافتن دختری بنام فاطمه کمک می‌گیرد هادی بوسیله آشنایی با زنی بنام حنیفه که آشنا به زبان فارسی است به جستجوی فاطمه می‌پردازند. در این میان هادی پی به رابطه قبلی عزیز و فاطمه برده و متوجه می‌شود که آنها قصد ازدواج داشته‌اند که این مطلب توسط اصغر دوست مشترک میان عزیز و هادی پنهان می‌شود. آتیلا پسیانی، زلاتا پلشکوا، باربارا بوبولوا، اصغر نقی‌زاده، بسیرا مینوویچ، میلان باهول، گابریلا زوریکوا، رفیق الخوری، حسن سالیبو و ژوزف بایناک در این فیلم سینمایی مقابل دوربین لاستو کراس نقش آفرینی کردند. پاول هرتل موسیقی متن این فیلم را ساخت و حسین زندباف این اثر را تدوین کرد. 

 

 

در کمال خونسردی 

فیلم سینمایی «در کمال خونسردی» به کارگردانی سیامک شایقی و نویسندگی سیامک شایقی، اصغر عبدالهی و فریدون جیرانی محصول سال 1373 است. «محسن عندلیب» یک وکیل دعاوی است که به تازگی همسرش را در یک حادثه اتومبیل از دست داده و در صدد است دفتر وکالتش را تعطیل کند که با پرونده پیچیده و پر از راز و رمز یکی از دوستان قدیمی‌اش با نام «شهباز» روبرو می‌شود... . ابوالفضل پورعرب، آتیلا پسیانی، آتنه فقیه نصیری، غلامحسین لطفی، مهتاج نجومی، سیامک اطلسی، رضا کرم‌رضایی، محمدرضا سیف‌الدینی، رحمان مقدم، پرویز غیاثی، سلمان مسلم بشعره، ماندانا کاشفیان، جواد غلامی، حمید اشراقی، محمدحسین قلیچ‌خانی، نرگس تبریزی و سوسن تبریزی در این فیلم مقابل دوربین حسن قلی‌زاده بازی کردند. فریبرز لاچینی موسیقی متن این فیلم را ساخت و ژیلا ایپکچی این اثر را تدوین کرد.

 

 

دیپلمات 

فیلم سینمایی «دیپلمات» به کارگردانی و نویسندگی داریوش فرهنگ محصول سال 1374 است. سعید ناصری کارمند سفارت ایران در ترکیه در اولین سفر خود حامل نامه‌ای محرمانه در رابطه با روابط سیاسی ایران و ترکیه، برای سفیر ایران است که با نقشه توطئه گران در فرودگاه کیف حاصل مدارک او سرقت می‌رود و بعد از استفاده، مدارک ظاهراً به ناصری برگردانده می‌شود. ناصری به این موضوع مشکوک می‌شود و بعد از جستجو متوجه می‌شود که چند تن از جمله فردی به نام میگوئل و خوزه سانیتاگو قصد ضربه زدن به نظام ایران را دارند. آن‌ها طی یک نقشه ناموفق تصمیم داشتند ناصری را یک تروریست فراری معرفی کنند که موفق نمی‌شوند اما به تلافی جستجوهای ناصری، همسرش را گروگان می‌گیرند و زمانی که ناصری به تنهایی به نجات او می‌رود پلیس نیز وارد عمل می‌گردد و توطئه‌ها برملا می‌شود. مهدی هاشمی، آتیلا پسیانی، فاطمه صامتی، حسین خانی‌بیک، داریوش فرهنگ، یالچین دومر، اژه اوسلو، مریچ آرکان، تونجر نجمی اغلو، کوتای کوک ترک، برهان شیمشک، عثمان چاگلار، نبی بیلدیز، علی زیبل، اکرم دومر و موگه آردا در این فیلم مقابل دوربین امیت آرداباک بازی کردند. بابک بیات موسیقی متن این فیلم را ساخت و روح‌الله امامی این اثر را تدوین کرد. 

 

 

دو زن 

«دو زن» ششمین فیلم بلند سینمایی تهمینه میلانی در مقام کارگردان و محصول سال 1377 است. فرشته و رؤیا دو دوست قدیمی اند. رویا از خانواده پولداری است. فرشته برای رسیدن به هدفش، ادامه درس در دانشگاه و کمک به خانواده تدریس می کند. حسن جوانی ناآرام است که همه جا در پی آزار فرشته است. فرشته به اصفهان نزد خانواده اش می‌رود اما آنجا نیز از مزاحمت‌های حسن در امان نیست. در جریان تعقیب و گریز، بر اثر تصادف سبب زخمی شدن کودکی می‌شود. فرشته با کمک خواستگار پولدارش احمد موفق به پرداخت دیه می شود اما حسن به سیزده سال زندان محکوم می‌شود. پس از آزادی، حسن برای گرفتن انتقام از فرشته که با احمد ازدواج کرده است با احمد درگیر می‌شود و او را با ضربات چاقو زخمی می کند. احمد در این راه جان می‌بازد و دو دوست، فرشته و رؤیا یکدیگر را بازمی‌یابند. نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مریلا زارعی، رضا خندان، حسن جوهرچی و... مقابل دوربین حسین جعفریان بازی کردند. بابک بیات موسیقی متن این فیلم را ساخت و مصطفی خرقه پوش این اثر را تدوین کرد. 

 

 

هیوا 

هیوا یازدهمین فیلم بلند سینمایی رسول ملاقلی‌پور در مقام کارگردان و محصول سال 1377 است. هیوا اکبری پس از گذشت پانزده سال از مفقود شدن همسرش حمید در بحبوحه جنگ، تصمیم می‌گیرد تا از مناطق جنگی و خانه‌ای که در آن با همسرش زندگی می کرده، بازدید کند. امیر کرمی، که اکنون سفیر ایران در سنگال است و زمانی جزو همراهان حمید در جنگ بوده می‌خواهد با هیوا ازدواج کند، ولی هیوا به رغم نشانه‌هایی از کشته شدن حمید همچنان در پی شوهرش است. جمشید هاشم‌پور، گلچهره سجادیه، آتیلا پسیانی، عبدالرضا زهره کرمانی، فرهاد قائمیان، آناهیتا نعمتی، اتابک نادری، علی فرهادی، علی لک‌پوریان و سامان بهروزیان در این فیلم سینمایی مقابل دوربین بهرام بدخشانی نقش آفرینی کردند. فریدون شهبازیان موسیقی متن این فیلم سینمایی را ساخت و حسین زندباف این اثر را تدوین کرد.

 

 

نسل سوخته 

«نسل سوخته» دوازدهمین فیلم بلند سینمایی رسول ملاقلی‌پور در مقام کارگردان و محصول سال 1378 است. این فیلم اپیزودیک مشتمل بر سه داستان است. داستان اول؛ پرستاری به نام ستاره برای نگهداری از یک جوان افلیج وارد خانه مرموزی می‌شود. عاشق شدن در این خانه مجازات وحشتناکی دارد… . داستان دوم؛ راننده تاکسی که یکبار به خاطر نگاه کردن به یک دختر باعث مرگ یک مرد شده شب هنگام پرستار را که برای معالجه دخترش به پول نیاز دارد از مرکز شهر به مقصد میدان آزادی سوار می‌کند. ستاره پولهای زیادی را که مرد در داشبورد گذاشته تا به عنوان دیه بپردازد می‌بیند. او سعی می‌کند به وسیله تیغی که در کیف دارد راننده تاکسی را تهدید کرده و پولها را از او بگیرد… . داستان سوم؛ ساعاتی قبل از تظاهرات دانشجویی چهار پسر و یک دختر به یک طلا فروشی دستبرد می‌زنند. تظاهرات آغاز شده و در یک درگیری جوانان سارق همگی کشته می‌شوند. جنازه‌ها به یک قرارگاه نظامی وسط یک باغ که دانشجویان آن را محاصره کرده‌اند منتقل می‌شود… . نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، سعید پورصمیمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا زهره کرمانی، حبیب دهقان نسب، فاطمه نقوی، سیامک انصاری، مرتضی زارع، نگار آذربایجانی و امیرحسین صدیق مقابل دوربین حسین جعفریان رفتند. رامین بهنا موسیقی متن این فیلم را ساخت و حسن حسندوست این اثر را تدوین کرد.

 

 

آب و آتش 

«آب و آتش» سومین فیلم بلند سینمایی فریدون جیرانی در مقام کارگردان و محصول سال 1379 است. علی مشرقی نویسنده، پس از جر و بحثی شدید با همسرش مهرانگیز، شبانه از خانه خارج می‌شود و با اتومبیلش بی هدف در خیابان‌ها پرسه می‌زند و اتفاقی با زنی خیابانی به نام مریم شکوهی آشنا می‌شود و برای حمایت از مردانی که به دنبالش هستند. او را همراهی می‌کند. مریم او را به آپارتمانش می‌برد و دفتر شعرهایش را به او نشان می‌دهد علی با ورود مردی به نام مجید شهلا، صاحب یک بوتیک که خود را مالک مریم می‌داند، پنهان می‌شود و صبح روز بعد در بازگشت به خانه با جسد همسرش روبه رو می‌شود که به شکل مرموزی به قتل رسیده‌است. همه شواهد دال بر قتل زن توسط اوست، اما علی به قاضی دادگاه می‌گوید که در شب حادثه در خانه زنی به سر برده بود. قاضی به او مهلت می‌دهد تا آن زن را به عنوان شاهد به دادگاه بیاورد... . پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری و فریماه فرجامی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین محمود کلاری نقش آفرینی کردند. پیمان یزدانیان موسیقی متن این فیلم را ساخت و مهرزاد مینویی این اثر را تدوین کرد. 

 

 

نیمه پنهان 

«نیمه پنهان» هفتمین فیلم بلند سینمایی تهمینه میلانی در مقام کارگردان و محصول سال 1379 است. فیلم درباره فرشته است که در آستانه رسیدگی همسرش خسرو در مقام نماینده ریاست جمهوری به پرونده قضایی یک زن محکوم به اعدام، دفترچه خاطراتش را به او می‌دهد. خسرو در دفتر می‌خواند که فرشته که در سال‌های 1358-59 دانشجو بوده، جذب گروه‌های چپ می‌شود و به عنوان هوادار فعالیت می‌کند. در این شرایط به محفلی راه می‌یابد که گرداننده اش سردبیر یک نشریه ادبی به نام روزبه جاوید است. این آشنایی کم کم به عشقی نامعلوم می‌انجامد، اما او پی می‌برد که جاوید همسری به نام خانم جاوید دارد. نیکی کریمی، محمد نیک بین، آتیلا پسیانی، صغری عبیسی، اکبر معززی و... در این فیلم سینمایی مقابل دوربین محمود کلاری بازی‌ کرده‌اند. امیر معینی نیز موسیقی متن این فیلم را ساخت. 

 

 

سفر به فردا 

فیلم سفر به فردا به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین حقیقی محصول سال 1380 است. سارا پارسا، خبرنگار روزنامه، و رحیم، جانباز شیمیایی، در قطاری که به سوی آبادان می‌رود همسفر هستند، سارا مأموریت دارد تا از همایش جوانان امروز که میهمانان خارجی نیز به آن دعوت شده‌اند گزارشی تهیه کند. رحیم نیز مأموریت دارد تا سیلوی شکسته‌ای را که از زمان جنگ باقی‌مانده و پر از مهمات و مواد منفجره است پاکسازی کند. رحیم در انجام مأموریت خود میان خواسته دو تن از دوستانش محمود، استاندار آبادان و ناصر که هنوز در حال و هوای جنگ به سر می‌برد مردد است، اما بالاخره تصمیم به انجام کار می‌گیرد. با پخش شدن خبر خرابکاری در سیلو از روزنامه به سارا مأموریت داده می‌شود تا گزارشی درباره ماجرا بنویسد. مأموران که به رفتار سارا شک کرده‌اند قصد دستگیری او را دارند. جمشید هاشم‌پور، آتنه فقیه‌نصیری، آتیلا پسیانی، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، جلال حدپورسراج، حمیدرضا افشار، فرهاد شریفی، محمد عطایی، محرمعلی رزاقی و مهدی میامی در این فیلم مقابل دوربین محمد داوودی بازی کردند. احمد پژمان موسیقی متن این فیلم را ساخت و مهرزاد مینویی این اثر را تدوین کرد.

 

 

 

شام آخر 

شام آخر چهارمین فیلم بلند سینمایی فریدون جیرانی و محصول سال 1380 سینمای ایران است. میهن مشرقی استاد دانشکده معماری پس از بیست و شش سال زندگی با شوهرش به سبب ناسازگاری فکری و رفتاری با پادرمیانی دخترش (ستاره) از همسرش جدا می‌شود. سپس به خانه قدیمی پدریش اسباب کشی می‌کند و با دخترش و دایه اش (آفاق) زندگی تازه‌ای را آغاز می‌کند. زندگی تازه او با آمدن مانی معترف دانشجوی رشته معماری در هم می‌ریزد و... . کتایون ریاحی، محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، شاهرخ فروتنیان، مهسا عظیمی، شیوا ابراهیمی، بهروز قادری و ابوالقاسم ایزدی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین محمد آلادپوش نقش آفرینی کردند. فریدون شهبازیان موسیقی متن این فیلم را ساخت. نازنین مفخم این اثر را تدوین کرد. 

 

 

برگ برنده 

برگ برنده پانزدهمین فیلم بلند سینمایی سیروس الوند در مقام کارگردان محصول سال 1382 است. آرمان سیرتی، مدیر یک آژانس مسافرتی، در پی یک کلاهبرداری کلان قصد خروج از کشور را دارد، اما تصادف ناگهانی او با یک دختر گل‌فروش، برنامه‌هایش را به هم می‌ریزد. آرمان، دختر را به بیمارستان می‌رساند و خودش بازداشت می‌شود. روز بعد در حالی که به نظر می‌رسد دختر حافظه‌اش را از دست داده به هوش می‌آید و آرمان به قید وثیقه در حالی آزاد می‌شود که تا نگرفتن رضایت دختر حق خروج از کشور را هم ندارد... . فریبرز عرب‌نیا، باران کوثری، آتیلا پسیانی، مهرانه مهین‌ترابی، سعید پیردوست، محسن قاضی مرادی، آرزو ملک، علی‌اصغر طبسی، محمود اردلان، سعید قره‌خانلو، مسعود میرنقیبی، اکبر قدمی، مهدی امینی‌خواه، مختار سائقی، رحمان حسینی و... در این فیلم سینمایی مقابل دوربین اصغر رفیعی جم نقش آفرینی کرده‌اند. ناصر چشم آذر موسیقی متن این فیلم را ساخته و حسن ایوبی این اثر را تدوین کرد.

 

 

اسپاگتی در هشت دقیقه 

فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان و نویسندگی رامبد جوان و محمود طالبیان محصول سال 1383 است. داستان این فیلم دربارهٔ «پدرام آرام» وکیل پایه یک دادگستری است که با دختر شش ساله‌اش «تکتا» در یک برج 21 طبقه زندگی می‌کند. «پدرام» بسیار شلخته، حواس پرت و نامنظم است و همیشه روزهای دوشنبه و سه شنبه را اشتباه می‌گیرد. «گلشید» 30 ساله با پسرش «مانی» شش ساله به صورت موقت آپارتمان طبقه بالای پدرام را اجاره می‌کنند. «گلشید» قصد مهاجرت به آلمان را دارد. همسایگی این دو خانواده ماجراهایی را برای آنها به وجود می‌آورد و... . رامبد جوان، سارا خوئینی‌ها، آتیلا پسیانی، افسانه چهره آزاد، حسین محب اهری، محسن قاضی مرادی، محمود بهرامی، مریم کاویانی، مهدی صفایی، آلما اسکویی و محمد مهدی احمدی در این فیلم مقابل دوربین همایون پایور بازی کرد. بردیا كیارس موسیقی متن این فیلم را ساخت و نازنین مفخم این اثر را تدوین کرد. 

 

 

چه کسی امیر را کشت؟ 

«چه کسی امیر را کشت؟» دومین فیلم بلند سینمایی مهدی کرم‌پور در مقام کارگردان و محصول سال 1384 است. امیر کشته می‌شود و تمام آشنایان و دوستانش به خوبی از او یاد می‌کنند اما بعد از مدتی شروع می‌کنند به بدگویی از او و حتی کمی که می‌گذرد نزدیک‌ترین کسانش جسد او را نمی‌توانند شناسایی کنند. فیلم روایت‌گری بی‌طرف از تلاش و پی‌گیری شخصیت‌های پیرامون امیر است. خسرو شکیبایی، نیکی کریمی، محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، الناز شاکردوست و علی مصفا در این فیلم سینمایی مقابل دوربین مهرداد فخیمی نقش آفرینی کردند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و نازنین مفخم این اثر را تدوین کرد.

 

 

کارگران مشغول کارند 

کارگران مشغول کارند دومین ساخته مانی حقیقی کارگردان ایرانی است که در سال 1384 بر اساس طرحی از عباس کیارستمی ساخته شد. داستان فیلم ماجرای چهار دوست قدیمی است که از تعطیلات ناموفق اسکی خود، در حال بازگشت به خانه‌اند. این افراد دکتر، مهندس و تاجر هستند و دوران بحرانی سنین میانی خود را پشت سر می‌گذارند. در توقفی کوتاه در کنار جاده‌ای کوهستانی به تخته سنگی عجیب بر می‌خورند و همچون بچه‌های بازیگوش، تلاش می‌کنند که تخته سنگ را به قعر دره پرتاب کنند؛ کاری بیهوده که حاصلی جز ناکامی به دنبال ندارد. در انتها وقتی همه ناامید و خسته از تلاش دست می‌کشند تخته سنگ خود به خود به دره پرتاب می‌شود. آتیلا پسیانی، محمود کلاری، احمد حامد (همسر فاطمه معتمدآریا)، فاطمه معتمدآریا، رضا کیانیان، مهناز افشار، میترا گرجی و سیامک احصایی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین کوهیار گودرزی بازی کردند. پیمان یزدانیان اجرایی از پرلود شماره چهار از دیمیتری شوستاکوویچ موسیقی متن این فیلم را ساخت و مستانه مهاجر این اثر را تدوین کرد. 

 

 

حس پنهان 

حس پنهان، دومین فیلم بلند سینمایی مصطفی رزاق کریمی در مقام کارگردان و محصول سال 1385 است. امیر و سیمین - زوجی جوان - در بحرانی خودخواسته اما ناآگاهانه گرفتارند و… . زندگی آنها با ورود یک زن دستخوش تغییرات جدی می‌شود. محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، نیوشا ضیغمی، شهره سلطانی، حامد بهداد، شیوا بلوریان و بهناز سلیمانی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین فرشاد محمدی نقش آفرینی کردند. محمدرضا علیقلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و عباس گنجوی این اثر را تدوین کرد. 

 

 

دوزخ، برزخ، بهشت 

«دوزخ، برزخ، بهشت»؛ سومین فیلم بلند سینمایی بیژن میرباقری در مقام کارگردان و محصول سال 1387 است. این فیلم مشتمل بر سه اپیزود است که در نقاطی به هم گره می‌خورند؛ اپیزود اول: زن و شوهری پس از سالها همدیگر را می‌بینند. اپیزود دوم: مردی پس از سالها یاد عشق قدیمی اش می‌افتد. اپیزود سوم: زنی تصمیم می‌گیرد پس از مرگ شوهرش، کار او را ادامه دهد. علی مصفا، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، آتیلا پسیانی، مسعود رایگان، پریوش نظریه، مسعود کرامتی، ژاله شعاری و رحیم نوروزی در مقابل دوربین مرتضی پورصمدی نقش آفرینی کردند، کیوان جهانشاهی موسیقی متن این فیلم را ساخته و سعید شاهسواری این اثر را تدوین کرده است.

 

 

آماده باش 

آماده باش به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی پیمان عباسی محصول سال 1387 است. سه پسر جوان که دوران خدمت سربازی خود را می‌گذرانند، مرخصی گرفته و به خانه می‌روند. هرکدام از آنها مشکلات خانوادگی دارند که دیگران از آنها بی‌خبرند. آنها تصمیم می‌گیرند که مشکلات یکدیگر را حل کنند ولی در این راه اتفاقاتی می‌افتد و... .آتیلا پسیانی، مهدی سلوکی، علی طباطبایی، میلاد رحیمی، مجید مشیری، نگین صدق گویا، ستاره پسیانی و... در این فیلم مقابل دوربین احمد احمدی بازی کردند و سیامک مهماندوست این اثر را تدوین کرد. 

 

 

 

سوت پایان 

«سوت پایان»، سومین فیلم بلند سینمایی نیکی کریمی در مقابل کارگردان و محصول سال 1389 است. سامان و سحر زوج فیلمسازی هستند که زندگی آرامی را در شهر تهران می‌گذرانند اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه‌ای خراب می‌شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می‌سپارد و... . نیکی کریمی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی، هستی مهدوی‌فر، نادر فلاح و آتیلا پسیانی در این فیلم مقابل دوربین تورج اصلانی نقش آفرینی کردنند. کارن همایون فر موسیقی متن این فیلم را ساخت و مستانه مهاجر این اثر را تدوین کرد.

 

 

پیتزا مخلوط 

فیلم سینمایی «پیتزا مخلوط» به کارگردانی حسین قاسمی جامی محصول سال 1389 است. منوچهر و غلام دو پسرعمو و كارگر يك پيتزافروشي بزرگ اند كه توسط حاجي اداره مي شود. منوچهر و غلام به علت نداشتن مكاني براي زندگي شب ها را هم در همين پيتزافروشي سر مي كنند. حاجي قصد رفتن به زيارت مي كند و كليد منزل خود را براي مراقبت و آبياري گل هايش به منوچهر مي دهد و توصيه مي كند حتماً تنهايي به منزل برود و غلام را با خود نبرد... . مجید صالحی، علی صادقی، مهران غفوریان، سعید آقاخانی، آتیلا پسیانی، لیلا اوتادی، محسن قاضی مرادی، فرهاد بشارتی، یوسف صیادی، الیزابت امینی، حلیمه سعیدی و الناز حبیبی در این فیلم مقابل دوربین رضا رخشان بازی کردند. امیر توسلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و - مرضيه قاسمي جامي و حسين غضنفري این اثر را تدوین کردند. 

 

 

اوباش 

فیلم سینمایی اوباش به نویسندگی و کارگردانی محمد خراط زاده محصول سال 1389 است. کسی نمی‌داند این شهر با مردمش چه می کند، مردمی که به سادگی به آنان می‌گوییم اوباش ولی بین خودشان قوانینی دارند که حرفهایی است شنیدنی... . علی اوسیوند، امیر آقایی، آتیلا پسیانی، کیانوش گرامی، محسن افشانی، سارا خوئینی‌ها و مریم سلطانی در این فیلم مقابل دوربین علیرضا رنجبران بازی کردند. ناصر چشم آذر موسیقی متن این فیلم را ساخت و بهزاد مصلح این اثر را تدوین کرد. 

 

 

پل چوبی 

پل چوبی، چهارمین فیلم بلند سینمایی مهدی کرم پور در مقام کارگردان محصول 1390 است. بهرام و شیرین در آستانه دهمین سالگرد ازدواج‌شان قصد مهاجرت از ایران را دارند. در تب‌وتاب پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری کارهای سفرشان به مشکل برمی‌خورد و تنها راه پیش رو پیشنهاد استاد قدیمی‌شان کامران صبوحی است که مدتی قبل به آن‌ها گفته شیرین برای گرفتن ویزا و فراهم‌کردن مقدمات مهاجرت نزد او در دبی برود و امیر در آن مقطع به دلیل علاقه قدیمی صبوحی به شیرین مخالفت کرده است. یک ماه مانده به انتخابات شیرین می‌رود و کارها به‌دلیل حوادث پس از انتخابات برای امیر بیشتر گره می‌خورد... . بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، مهران مدیری، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند و امید روحانی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین تورج اصلانی نقش آفرینی کرده‌اند. کارن همایونفر موسیقی متن این فیلم را ساخته و بهرام دهقانی این اثر را تدوین کرده است. 

 

 

مستانه

مستانه سومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین فرح بخش در مقام کارگردان و محصول سال 1393 است. یک سوپراستار زن سینمای ایران از سوی معلم پیانو خواهرش مورد تعرض قرار می‌گیرید. او شکایت می‌کند اما به دلیل شکایت دیرهنگام و عدم باقی ماندن بقایای تعرض، متجاوز می گریزد اما این پایان دردسرهای متجاوز نیست... . سحر دولتشاهی، میلاد کی مرام، باران کوثری، فرهاد اصلانی، محمد متوسلانی و آتیلا پسیانی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین فرشاد محمد حاضر شدند، مستانه مهاجر این اثر را تدوین کرد و آریا عظیمی نژاد موسیقی متن فیلم را ساخت. 

 

 

سیانور

«سیانور» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی محصول سال 1394 است. داستان فیلم برگرفته از وقایع درونی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) پیش از انقلاب 1357 ایران است. این فیلم بازگو کننده اختلافات میان دو دسته در سازمان مجاهدین و درگیری میان چهره‌های کلیدی آن مانند تقی شهرام، مرتضی صمدیه لباف و مجید شریف واقفی در متن یک داستان عاشقانه نافرجام است. در این فیلم پرستاره که طراحی صحنه چشمگیری از سوی آیدین ظریف داشت، مهدی هاشمی، هانیه توسلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، حامد کمیلی، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، آتیلا پسیانی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان و وحید رونقی مقابل دوربین علیرضا برازنده بازی کردند. موسیقی متن این فیلم سینمایی را بهزاد عبدی ساخت و محمد معتمدی آهنگ این فیلم را خواند و فرامرز هوتهم این اثر را تدوین کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹۲
روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
چه مرد نازنینی بود روحش شاد از زندگی در ایران راحت شد
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
همش داریم خبر درگذشت میشنویم
سرطان در این موضوع نقش اول رو داره
نمیدونم این حس که امار مرگ ومیر بالا رفته ناشی از سن میانسالی منه یا واقعا با یک پدیده غیر عادی مواجه هستیم؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
وقتی به اخبار مرگ ومیر هنرمندان وسلبریتی ها دقت میکنیم بصورت واضح با پدیده مرگ زودرس که بیشتر منشا سرطان دارد مواجه میشویم
ایا این امار در میان سلبریتی ها مشت نمونه خروار نیست ونمی تواند به کل جامعه تعمیم داده شود
دراینصورت ادعای بالا رفتن امید به زندگی زیر سوال خواهد رفت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
چقدر سطحی. مرگ در خاکی غیر از وطن هم ساده نیست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خداوند رحمشان کند و به خاتواده این پیشکسوت گرامی صبر جزیل عنایت فرماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خیلی بازی های ایشان را دوست داشتم.
بازیگر توانایی بودند.
خداوند ایشان را قرین رحمت کنند.
خدایش بیامرزاد .
قرین رحمت الهی قرار گیرد .
آسیاب به نوبت ، قابل توجه برخی که بر علیه نظر مردم اِعمال قدرت می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
تا نظر مردم چی باشه، اینکه نظر مردم حق است یا باطل مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
۱۵:۴۵
اسلام دین برابری است ، و هیچ کس نمی تواند برای مردم تعیین تکلیف کند .
امیدوارم منتشر شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
درود بر این مرد بزرگوار
مرگ بر منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
نظر مردم؟ منظور طرفدارن لختی شدن و غرب زدگیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
۲۱:۰۲ -

کلامت چه انرژی منفی ای دارد سایبری
روحش شاد یادش گرامی
روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد
خداوند سبحان ایشان را بیامرزد. انسانی مبارز و آزاده بودند
عمر ما آدم ها خیلی کوتاهه. خدا رحمتشون کنه.
تسلیت به خانواده محترم ایشون
بهشت بر او ارزانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
من مانده ام کسی که به این نظر ، منفی داده است اگر مرحوم آتیلا پسیانی را به بهشت ببرند چه چیزی از او کم می شود ؟ و یا اینکه چه مشکلی با مرحوم آتیلا داردکه راضی نیست اونو به بهشت ببرند ؟؟؟
روانش ارام
نسل 40 و 50 دیگه داریم به آخر خط می رسیم
کار نکرده یا حرف نزده ای اگر دارید انجام بدید
ایستگاه های آخریم و همه داریم پیاده میشیم
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
بابا من فعلاازدواج نکردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خیلی خوشم امد از حرف قشنگت مرگ حق است.برادر خداوند همه را ببخشد به غیر مال بیت لمال خور را
صحیح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
ناشناس ازدواج نکرده مربوط به دهه چهل الی پنجاه میدونی حداقل چهل و دو سه سالت شده؟ بیخیال ازدواج باش دیگه گزینه ای نمونده اگر هم مونده معلومه تو مال ازدواج نیستی
خسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
ما از اولش هم حرفی برا گفتن نداشتیم به زور اوردنمون به زورم می برمنمون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
مرگ سن و سال نمی شناسد و نسل های 40 و 50 می توانند چند دهه دیگر زندگی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
نکرده که خیلی داریم ولی این شتری که در خونه هرکسی از شاه و گدا میشینه فقط نمیدونم چرا برای بعضی ها خیلی خیلی طول میکشه .
خدارحمتش کنه دلگیرشدم.ارامش خاصی داشت
خدا بیامرزتش خدا بیامرزه مادرش رو
درود به روانش
انگار حضرت عزرائیل به صف مف اعتقادی نداره یهو میزنه وسط صف
خدا رحمتشون كنه
بازيگر توانمند و انسان شريف و دوست داشتني بودند
خدا رحمت کنه این مرد خوب و بزرگ و هنرمند خوب کشورمون رو
خدا رحمت کنه مادر بزرگوارشون رو
خدا به خانواده عزیز ایشان صبر و شکیبایی عنایت کنه
الهی آمین
روحش شاد.
خداوند رحمت كنذ ايشان بازيگر بسيار خوبي بودند چندين سال براي هنر اين كشور زحمت كشيدند خدا به خانواده محترمشان صبر عنايت بفرمايد
روحش شاد
عین برگ درخت انسانها میریزندمیبینید چقدرزندگی کوتاه وبی ارزش است رفتن ازاین خانه قطعاًدیر وزود دارد ولی هرگزسوخت وسوزندارد بیائید بهم ظلم نکنیم حق وحقوق همدیگرراضایع نکنیم مال مردم نخوریم دیگران رااذیت نکنیم که حداقل موقع رفتن سبکبال باشیم خداوندروح این هنرمند درگذشته راقرین نعمات خودکند
خیلی ناراحت شدم .....خیلی .....
ولی کسانی را که آرزوی مردنشان را دارم همینطور شاد و مسرور و سرحال و .....
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اگر كساني كه آرزوي مرگشان را داري از دوست داران خدا و پيغمبر و اهل بيت باشن كه لعنت ابدي در انتظار توست و اگر آرزوي مرگ دشمنان آنان را داري كه در رحمت خدا جاي داري . دو اصل از فروع دين تبري و تولي
روحش شاد .
خدایش بیامرزد بازی های بیاد ماندنی او و آرامش او برام خیلی جذاب بود.
چقدر مهمه که بعد از فوت « خاطره خوشی» از ما به یادگار بماند.
یک فکری به حال الودگی هوا،بنزین،سرب بکنید.دامن خودی غیر خودی خواهد گرفت.بزرگ و کوچک هم سرش نمیشه
پاسخ ها
کیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
متاسفانه سرطان خیلی شایع شده در اطرافیان دور و نزدیک ما ۶ نفر مبتلا هستن . یکی فوت شدن و دیگری حالشون وخیمه !!! خدایا بلا از مردم ایران و جهان دور باد
خدا رحمتش کنه
بازیگر خوبی بود
یکی ازمهم ترین ویژگیهای شادروان آتیلا پسیانی، بی حاشیه بودن او بود. درروزگاری که کسانی که به ضرب و زور صدا و سیما به شهرتی رسیده اند تلاش می کنند با حاشیه سازی خود را دررسانه ها مطرح کنند امثال پسیانی الگوهای خوبی هستند. درروزگاری که جوانکی به نام محمد صادقی که حتی بازیگر درجۀ دهم هم حساب نمی شود و دریک سریال نمایش خانگی به نام مانکن نقش کتک خورسیاهی لشکر را بازی می کرد تلاش می کند با آرایش زنانه جلب توجه کند و با شعارهای سیاسی خود را «آدمی قابل توجه» معرفی کند امثال پسیانی الگوهای خوبی هستند. هنرپیشه های پرحاشیه بیش ازآن که قابل توجه باشند قابل ترجمند! درست برعکس امثال آتیلا پسیانی، مرحوم امین تارخ و بزرگانی ازاین دست...
سفر به خیر هنرمند باسواد و بی حاشیه..
همه مون باید دیر یا زود بریم. چند سال کمتر بیشتر زنده بودن توی عالم هستی عددی نیست اما چه بهتر که نسل های بعدی به نیکی از ما یاد کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
به نیکی یاد کردن نسل های بعد فایده ای هم داره عزیز من!! جهان هستی باید به نیکی ازت یاد کنه. روحت رو پرورش بده و هرگز محتاج به نیکی یاد کردن از طرف بشریت نباش.
روحش شاد
با عرض تسلیت هنر پیشه خیلی خوبی بود روحش شاد
خدا رحمتش شده هموطنان بنده هم به بیماری لنفوم بورکیت (نوعی سرطان خون)مبتلا هستم الان که دارم تایپ میکنم کبدم درد میکنه برای شفای من محبت کنید دعا کنید هر سرطانی که ب رحمت خدا میره روحیم خراب تر میشه خدا نکنه هیچ کس حداقل تو ایران سرطان نگیره داروهاش خیلی گرونه?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
همه برات دعا می کنیم دوست عزیز.
خدا خیلی مهربونه. انشالا خوب می شی. عمر همه ما دست خدا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خداوند بزرگ به شما و همه بیماران سلامتی عطا کنه...
Hamed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
خدا به شما شفای عاجل عنایت کند و روح مروحوم اتیلا پسیانی قرین رحمت انشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
با ارزوی شفا برای تمامی بیماران ولعنت بر کسانی که به خاطر پول با جان مردم بازی میکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
سلام سهیل جان انشاا... که شما و بیماران سرطانی شفا پیدا کنید.
شقایق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
یا من اسمه دوا و ذکره شفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
برات آرزوی بهبودی می کنم عزیزم
بهشت بر او ارزانی
آلودگی شدید هوا و سرب و فلزات ستگین در هوا باعث شده آلودگی ها از طریق خون در بدن منتشر بشن و به شکل های مختلفی در بدن میزبان یعنی انسان باعث بروز ناهنجاری هایی مثل سرطان بشن. روز به روز سرطان مختلف در حال افزایشه اما آماری منتشر نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
علاوه بر آلودگی هوا، مواد غذایی ناسالم و فاقد کیفیت و استانداردهای بهداشتی هم در افزایش ابتلا به سرطان تاثیر زیادی دارند.
روحش شاد بازیهاشو واقعا دوست داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
من اشتباهی منفی دادم... عذرخواهی از همه
روحشان شاد واقعا آرامش خاصی درارائه بازی داشتند.
روحش شاد بازیهاشو واقعا دوست داشتم
صد ها هزار حیف. ادم های دوست داشتنی چقدر زود از دستمون میرن
این مرگهای زورس ربطی به آلودگی هوا نداره ؟
خدا رحمتش كنه.
آخی
روحش شاد و یادش گرامی
روحش شاد
چه حیف
روحش شاد
خاطرات من از «محله برو بیا»، «محله بهداشت»
پس این همه رادیو دارو و رونمایی از دازو های مختلف دانش بنیان و ادعای رئیس جمهور مبنی بر ضادرات داروهای پیشرفته ، تبلیغاته یا دروغی بدنبال بقیه دروغ ها
درگذشت افرادمشهور اعلام میشه ولی مردم عادی خیر ، حالا باید دید آمار بیماران دیگه چقدره
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بنده خدا
کدوم رادیو دارو ؟ این جور اخبار پوششی هست برای فعالیتهای صلح آمیز! هسته ای .
پس این همه رادیو دارو و رونمایی از دازو های مختلف دانش بنیان و ادعای رئیس جمهور مبنی بر ضادرات داروهای پیشرفته ، تبلیغاته یا دروغی بدنبال بقیه دروغ ها
درگذشت افرادمشهور اعلام میشه ولی مردم عادی خیر ، حالا باید دید آمار بیماران دیگه چقدره
خدخ رحمت کند و به خانواده اش صبر بدهد.
اینو با پرویز پرستویی اشتباه میگیرم
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تو دیگه خیلی باحالی
یادش بخیر محله ی برو بیا که گوشش رو یکی فشار میداد
خدا رحمتش کنه راحت شد
تسلیت به جامعه هنر
روحش شاد
خدا رحمتش کنه
به خانواده ایشون و ملت بزرگ ترک زبان تسلیت میگم
مثل سایر هنرمندان ترک زبان شخصیت بی حاشیه و دوست داشتنی داشت
آدمی که دغدغه داشته باشه عمرش کوتاهه
انگار همین دیروز بود که ایشون و فردوس کاویانی در محله برو بیا نقش آفرینی میکردند.

آتیلا پسیانی در نقش پسر عزیزوار و فردوس کاویانی در نقش پدر بزرگوار

این بزرگوار و عزیزوار به فاصله کمی از یکدیگر بدرود حیات گفتند ، خدا رحمتشون کنه.
خدا رحمتش کنه روحش شاد باشه که برای مخاطبان خودش ارزش قائل بود و خاطرات خوبی برامون ساخت.
ناگهان بانکی بیامد خواجه مرد
چقدر زود دیر می شود
بیاتاقدریکدیگر بدانیم
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
کدوم بانک؟ حتما منظورت بانگ بوده
یادش را برای همیشه گرامی می داریم. هنرمندان همیشه در دل مردمان زنده می مانند.
واقعا وبه معنای واقعی بی حاشیه بود روحش شاد وگرامی باد
خدا بیامرزه اما تابلو بود که بخاطر واکسنه
روحش شاد
انشالله مورد امرزش خداوند بخشنده قرارگیرد.
خدا رحمتشون کنه به خاطر تمام حسهای خوب و هر نقشی رو بازی نمیکردن زندگی می کردن .
روحش شاد
روحشان شاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست