بازدید 3167

مناف هاشمی: فکر می‌کنم ۷طلای دیگر بگیریم

کد خبر: ۱۱۹۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 05 October 2023

مناف هاشمی پس از کسب دو مدال طلا توسط فرنگی‌کاران ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اظهار کرد: کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی توسط ساروی و میرزازاده را به ملت ایران، مدال‌آوران و عزیزانی که در کشتی فرنگی نقره و برنز با ارزشی را در آسیا گرفتند، تبریک می‌گویم. با این دو طلا مجموع مدال طلای ما به عدد ۸ رسید و در روزهای باقیمانده در کاراته، وزنه‌برداری، جوجیتسو، کبدی و کشتی آزاد امید به کسب مدال داریم.

او افزود: در شطرنج هم نمایندگان ما تا اینجا خوب کار کرده‌اند و سرگروه هستیم و امیدوار به تاریخ‌سازی در این رشته هستیم همانطور که در تنیس روی میز، ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری کوهستان و اسکیت تاریخ‌سازی کردیم‌.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در ادامه افزود: تصور می‌کنیم ۶، ۷ مدال طلای دیگر بگیریم و بیشترین امید ما به کشتی آزاد است و از خدا می‌خواهیم پشتیبان این جوانان و ملت ایران باشد تا با این طلاهای خوب، جایگاه ششم دوره قبل را حفظ کنیم. در حال حاضر با چین تایپه در رقابت هستیم و این نشان می‌دهد که سایر کشورها در این ۵ سال گذشته بیکار نبوده‌اند. بچه‌های ما هم محدودیت و سختی‌هایی داشتند. تشکر می‌کنیم که دولت در دو سال گذشته از ورزش حمایت کرد. در چند سال گذشته هم همه تلاش کردند. آنچه می‌بینید نتیجه تلاش ۵ سال گذشته فدراسیون‌هاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست