بازدید 6154

معلوم نیست «اسکار» مهران مدیری مجوز بگیرد!

این خبر در حالی رسانه‌ای شده که این برنامه هنوز مجوز از شورای صدور مجوز ساترا نگرفته و با توجه به حواشی پیش آمده بین مهران مدیری و صداوسیما ـ که گفته نمی‌خواهد حتی یک دقیقه از برنامه‌هایش از تلویزیون پخش شود و این بخش نیز زیر مجموعه تلویزیون قرار گرفته ـ معلوم نیست به سادگی به او مجوز داده شود. بر اساس اطلاعات «تابناک» به مدیری قطعی گفته نشده مجوزی نمی‌گیرد، اما معلوم نیست به او مجوز تعلق بگیرد!
کد خبر: ۱۱۹۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 04 October 2023

معلوم نیست «اسکار» مهران مدیری مجوز بگیرد!

شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تاک شوی تازه مهران مدیری معلوم نیست مجوز بگیرد و انتشار خبر تولید این برنامه توسط تیم مدیری ـ که معمولاً چراغ خاموش پیش می‌روند ـ ممکن است در راستای باز شدن مسیر دریافت مجوز تولید باشد.

به گزارش «تابناک»؛ مهران مدیری قصد دارد تاک شویی برای شبکه نمایش خانگی تحت عنوان «اسکار» بسازد؛ رئالیتی‌شویی که ظاهراً ساختارش مشابه تاک شوی «task master» است. در نسخه اصلی این مسابقه خارجی، پنج کمدین برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی‌های خود، فعالیت‌هایی معین می‌کنند. فعالیت‌ها توسط الکس هورن مدیریت می‌شود، اما تسک مستر (طراح برنامه) همیشه حرف آخر را می‌زند.

این خبر در حالی رسانه‌ای شده که این برنامه هنوز مجوز از شورای صدور مجوز ساترا نگرفته و با توجه به حواشی پیش آمده بین مهران مدیری و صداوسیما ـ که گفته نمی‌خواهد حتی یک دقیقه از برنامه‌هایش از تلویزیون پخش شود و این بخش نیز زیر مجموعه تلویزیون قرار گرفته ـ معلوم نیست به سادگی به او مجوز داده شود. بر اساس اطلاعات «تابناک» به مدیری قطعی گفته نشده مجوزی نمی‌گیرد، اما معلوم نیست به او مجوز تعلق بگیرد؛ بنابراین، اگر این مجموعه تولید شود، ممکن است روی دست سازندگانش بماند.

مشخص نیست رسانه‌ای کردن تولید این برنامه چه میزان در هموار شدن مسیر تازه مدیری تاثیر مثبت یا منفی خواهد داشت، چرا که به هر حال با علنی شدن تولید این برنامه سرگرمی، مخالفین و موافقین او به صف خواهند شد و تاثیرشان را خواهند گذاشت.

پس از حواشی جنجالی که در سال ۱۴۰۱ رخ داد، سازمان صداوسیما برای دریافت غرامت از مدیری در دادسرا شکایت کرد و فیلمی نیز در این زمینه منتشر شد. قدیر کاشانی تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» در گفت‌وگویی ضمن تأیید احضار به دادگاه، تأکید کرد: «بابتِ شکایت سازمان صداوسیما به دادگاه احضار شدیم و فعلاً درباره جزئیات این شکایت و دادگاه نمی‌توانم نکته‌ای مطرح کنم.» و از قضا با گذشت بیش از یک سال، نه از سوی صداوسیما و نه از سوی تیم مدیری درباره سرنوشت این دعوای حقوقی کوچک‌ترین اظهارنظری نشده است.

مشخص نیست، آیا آن پرونده همچنان مفتوح است یا بسته شده؟! اما اگر آن کشمکش همچنان در جریان باشد، نباید تعجب کرد اگر بر سایر فعالیت‌های مدیری که نیاز به مجوز صداوسیما دارد، سایه بیندازد. باید صبر کرد و دید، آیا واقعاً همه چیز به هم مرتبط می‌شود و ما مدیری را به این زودی‌ها در پلتفرم‌ها نخواهیم دید یا اوضاع بر وفق مرادش پیش می‌رود و با شوی اسکار، فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش تداوم خواهد یافت!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵
شرایط کشور آروم بود تا ایشون اومد گفت یک ثانیه از من حق ندارید پخش بشه و استارت آشوب ها رو زد و کتایون ریاحی هم همینطور این دو نفر شروع کننده های آشوب فوا*ش در ایران بودن حالا میخواد فیلم بسازه پول روی پول بذاره؟ پس خون های ریخته شده چی میشه؟
حالا مدیری جو گرفته و یک غلطی کرده
باید ببخشنش.
حالا وقتشه که ما بگیم حتی یک فریم از این آدم رو حق ندارید پخش،کنید خون رو دستاشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
ملت کلا با صدا و سیما قهر کردن
دیگه چی دارید که نشون بدین؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
ناشناس سعودی نشنالت رو ببین و دلت خوش باشه که ملت تلوزیون نگاه نمیکنن دیگه
خیلی مهمممم بود
اصلا خود مهران مدیری خیلییییییی برای مردم مهمهههههه
کلی با مدیری خاطره داریم ولی خداییش پارسال اشتباه وحشتناکی کرد. به خدا پناه ببریم.
خودتون‌راهم‌بکشید‌ازمحبوبیت‌مهران‌مدیری‌کم‌نمی‌شه
پارسال‌هم‌مهران‌حرف‌بدی‌نزن‌‌گفت‌بامردم‌خشونت‌نکنید
‌طرف‌مردم‌بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
کدوم مردم؟ آشوب های ناهنجارهای غرب زده مردم نبودن
خیلی زشته آدم با تلویزیون گنده بشه بعد با قهرمان بازی در وقت خاص، به دنبال گنده شدن نوینی باشه. اگه کسی خاطرخواه مردم باشه، در عرصه خدمت بی مزد و منت معلوم میشه.
نمک خوردن و نمکدون شکستن...
طرف اگه صدا و سیما نبود در حد یه دانشجوی کارگردانی بود....حالا اومده میگه حق ندارید فیلم های منو پخش کنید. هیچ نظری هم راجع به اینکه همه ی محبوبیت ش از صدا و سیماست نداره.
خب مرد حسابی، حکومت که همون حکومته، سیاست شم فرقی نکرده. حالا الان یادت افتاده که سیاست ش رو قبول نداری؟
ما هنوز خیانتی که مهران مدیری با در حاشیه به جامعه پزشکی کرد رو یادمون نرفته...هنوز طنز های مبتنی به پوپولیسم ش یادمون نرفته...حداقل به خاطر اون همه حمایتی که صداو سیما ازت کرد به خاطر کمدی مسخره درحاشیه یکم حیا کن...نمک نشناس...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
ماهنوز؟؟؟!!من هنوز صحیح است،لطفا از جانب خودت نظر بده بزرگوار!
ما به سرو کله هم میزنیم و دشمن لذت میبرد .
خداروشکر‌مملکت‌همه‌چیزش‌گل‌وبلبله‌
فقط‌مهران‌مدیری‌‌نباید‌حرف‌می‌زد
حالا‌که‌همه‌دارند‌حرف‌می‌زنند
تو این دولت قرار نیست به هیچ کس برای کارهای مختلف مجوز بدهند و قرار نیست اصولا کاری صورت بگیرد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار