بازدید 2236

دستگیری ۱۷۳ مالخر و سارق در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۱۷۳ مجرم در سومین طرح مقابله و مبارزه با مالخران و سارقین شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 30 September 2023


به گزارش تابناک ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه طرح برخورد با سارقین و مالخران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سومین طرح مقابله و مبارزه با مالخران و سارقین و همچنین مالخران اموال مسروقه آغاز کرد.

وی افزود: در این مرحله از طرح ۱۷۳ مجرم در جرائم مختلف دستگیر شدند که ۶۱ نفر از دستگیر شدگان سارق و ۲۱ نفر مالخر بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح سرد در این طرح کشف و ضبط شده گفت: اگر مالخران نباشند سرقت‌ها نیز کاهش می‌یابد زیرا که امکان فروش مال مسروقه کاهش داشته و جایگاهی برای فروش اجناس سرقتی نیست.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در اجرای این طرح تیم سارقان طلاجات بانوان نیز شناسایی شد که با شناسایی بانوان در محل‌های خلوت اقدام به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات بانوان کرده بودند، لذا متهمان پس از دستگیری از سوی مالباختگان شناسایی و جهت رسیدگی به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی وسایل عصب کشی دندان ابراز داشت: عوامل کلانتری دولت آباد موفق شدند در حدود ۱ میلیارد تومان وسایل دندانپزشکی قاچاق را از تریلی در حال عبور کشف کنند، این اقلام به صورت جاساز و در قالب قاچاق در حال ورود به کشور و عرضه در بازار بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان ضمن قدردانی از تمامی شهروندان بابت همکاری به موقع با پلیس خاطرنشان کرد: با هرگونه اخبار و اطلاعاتی که موجب ناامنی و اخلال در نظم برای مردم شود به جدیت، قاطعانه و سرسختانه برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی