بازدید 2144
۵

نهضت کاهش قیمت تمام شده مسکن اجرا می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از سیاست‌ها و رویکرد‌های دولت سیزدهم اجرای نهضت کاهش قیمت تمام شده مسکن است که در اجرای این سیاست وزارت راه و شهرسازی، وزارت اقتصاد و وزارت صمت مشارکت حداکثری خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 30 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش گفت: دولت سیزهم با مکانیزم‌هایی تلاش کرده است تا فاصله قیمت تمام شده مسکن و قدرت خرید مردم را کاهش دهد. رییس‌جمهور اخیرا در دوازدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن تاکید کرد که بانک‌ها برای ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن و ساخت و تولید مسکن همکاری خود را تقویت کنند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این دوره و با تاکید رییس دولت سیزدهم نهضت کاهش قیمت تمام شده مورد تصریح است و بر این اساس همه ارکان دولت وظیفه دارند بر این مهم اهتمام ورزند.

به گفته بذرپاش، در تفاهمی که بین وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی انجام شده، مقرر است تا مصالح ساختمانی از جمله سیمان و فولاد با قیمت مناسب و در حجم انبوه در اختیار سازندگان نهضت ملی مسکن قرار گیرد تا بتوان بخش عمده‌ای از متقاضیان واقعی مسکن را صاحب خانه کرد.

وی تصریح کرد: به دستور رئیس‌جمهور نهضتی در خصوص کاهش قیمت تمام شده مسکن در دستور کار وزارتخانه قرار داد. با همراهی دیگر اعضای دولت کمیته‌ای ویژه برای این موضوع تشکیل شد تا قیمت اجزای مختلف مصالح کاهش یابد.

بذرپاش گفت: با مذاکراتی که وزارت راه و شهرسازی با وزارت صمت انجام داده، مقرر شد، وزارت صمت مسئولیت یابد تا سیمان و فولاد با قیمت مناسب در اختیار پروژه نهضت ملی قرار بگیرد که قطعا اثر مناسبی در قیمت خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
فقط شعار!
همش شعار های دهن پرکن
نهضت کاهش قیمت تمام شده مسکن؟؟؟؟؟؟؟؟
شما لازم نیست نهضت کنید. ارزش پول کشور رو اگه میتونید بالا ببرید خودبخود همه چیز ارزون میشه و لازم نیست برای ارزان کردن مسکن و ماشین و خوراک مردم هی تند تند نهضت راه بندازید.
به جای شعار قدری شعور داشته باشید و تصمیم های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی درست بگیرید.
خدا بخیر بگذرونه !!! اون از خودروهای اقتصادی !!!! اینم از مسکن !!! مسکن مهر زمان احمدنژاد خراب شد برای شما درس نشد !!!! اگه مشکل مالی پیدا بشه صد درصد پیمانکار بالاخره یه جایی خرابکاری و دزدی میکنه حالا شما هر چی می خوای بگو قرارداد بستی !!!!
با قیمت دستوری و اعمال فشار هیچ مشکلی حل نشده که این یکی یخواد حل بشه
لطفا خودتون رو سرکار نگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
بحث قیمت دستوری نیست بحث این هستش که قیمت مصالح رو بیشتر از قیمت دنیا به مردم می فروشن
آخه مگه چقدر ملت حقوق می گیرن باید به نرخ حقوق و توانایی مردم نرخ مصالح تعیین بشه و جلوی قاچاق رو بگیرن
مگه ما دلاری حقوق می گیریم که فولاد و سیمان و چه و چه رو باید دلاری پول بدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی