بازدید 2814
هنوز ۵میلیارد از سقف بودجه ما باقی مانده

خبیری: هوادار متمول پرسپولیس به کسی ربط ندارد

کد خبر: ۱۱۹۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 29 September 2023

حسین خبیری کمک هوادار متمول خارج نشین به باشگاه پرسپولیس در برخی هزینه‌ها را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال از کسی که شرکت هواپیمایی دارد و مالک تیم لیگ برتری هم هست هواپیما گرفته ما هم از هوادارمان کمک مالی میگیریم! 

هوادار متمول پرسپولیس در زمینه زیرساخت ها کمک می‌کند و شاید دوست داشته باشد به فلان بازیکن تیم هم کمک کند، به کسی هم ربطی ندارد!

خبیری گفت: ما از سقف بودجه تخطی نکرده ایم و هنوز چهار پنج میلیارد تومان جا داریم برای رسیدن به سقف بودجه.

این مدیر باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن خارج از لیست سرمربی افزود: بحث باشگاه با گل‌محمدی در مورد شخص نبود و گل‌محمدی فقط بازیکن خوب می‌خواست. باهویی بازیکن خوبی است و انشالله که خوب در بیاد! ما به دلیل قوانین سازمان لیگ محدودیت داشتیم و از طرفی چون نیاز داشتیم به بازیکن مهاجم، باهویی را گرفتیم.

خبیری در واکنش به حرف های بیرانوند اظهار داشت: اگرنیاز باشد باشگاه، بیرانوند را برای توضیحات در خصوص مصاحبه اش احضار خواهد کرد .مصاحبه بازیکنان با هماهنگی باشگاه صورت میگیرد و در خصوص مصاحبه بیرانوند هم حتماً همین بوده!

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: به اضافه شدن محمد عمری به اردوی تیم در قطر اصرار داریم. هنوز منتظر اضافه شدن محمد عمری به اردوی تیم در قطر هستیم و طبق آنچه مقرر شده باید این اتفاق بیفتد. در صورت صعود تیم امید به مرحله بعد با آنها همکاری می‌کنیم و بازیکنان امید پرسپولیس مجددا به هانگژو می‌روند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست