بازدید 2961

مرد بدهکار قربانی تسویه حساب قدیمی

کد خبر: ۱۱۹۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 28 September 2023

مردی که مدعی است دوست معتادش را به خاطر پس گرفتن طلبش به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از مهر سال گذشته با گزارش یک درگیری خونین در ملارد آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان دو مرد که با هم دوست بودند رخ داده و یکی از آنها به نام اکبر 27 ساله بشدت مجروح شده است.

در ادامه اکبر به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد به علت شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد. با مرگ اکبر، مأموران به سراغ سیروس رفتند اما مشخص شد که وی پس از درگیری به شرق کشور گریخته است. به این ترتیب مأموران موفق شدند یک هفته بعد او را در یکی از شهرستان‌های شرقی کشور بازداشت کنند.
سیروس پس از دستگیری به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: من و اکبر باهم دوست بودیم و چند ماه قبل او مبلغی به عنوان قرض از من گرفته بود اما پولم را پس نمی‌داد تا اینکه روز حادثه در حال مصرف مواد مخدر در خانه یکی از دوستان‌مان بودیم که اکبر هم به آنجا آمد همان موقع از او خواستم پولم را پس بدهد که او مدعی شد یک هفته‌ای است که از زندان آزاد شده و پول ندارد.

من در اعتراض به او گفتم اگر پول نداری چطور پول خرید مواد‌ داری که از حرفم عصبانی شد و باهم درگیر شدیم و به بیرون از خانه آمدیم و درگیری بالا گرفت و من در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با قمه‌ای که به همراه داشتم یک ضربه به او زدم. باور کنید نمی‌خواستم او را بکشم و حالا هم شرمنده خانواده‌اش هستم.

با اعتراف صریح متهم و تکمیل تحقیقات برای وی به اتهام مباشرت در قتل کیفرخواست صادر شد و وی بزودی در شعبه 13 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست