بازدید 77392
بازی‌های آسیایی هانگژو؛

حیدری: با اشتباهات بچه‌گانه به ژاپن باختیم

- ملی‌پوش هندبال کشورمان دلیل شکست مقابل ژاپن در بازی‌های آسیایی را اشتباهات بچه‌گانه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 25 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مجتبی حیدرپور در مورد شکست تیم ملی هندبال ایران برابر ژاپن در دومین دیدار مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوب شروع کردیم، اما رفته رفته تمرکز تیم پایین آمد و یکسری اشتباهات بچگانه داشتیم که نباید اتفاق می‌افتاد.

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان افزود: متأسفانه در بخش‌هایی از بازی خیلی بی‌تمرکز بودیم و همانجا بود که ژاپن توانست نبض بازی را به دست بگیرد و با اختلاف خوبی هم پیروز شد.

حیدرپور درباره بازی بعدی تیم ملی هندبال در این مسابقات که با عربستان خواهد بود، گفت: ما باید بازی امروز را فراموش کنیم. بازی امروز باعث نمی‌شود که ما نتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا در دیدار با عربستان که بازی سرنوشت است، پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان اضافه کرد: این توانایی را داریم که بازی با عربستان را بهتر شروع کنیم. فکر می‌کنم هندبال ما و عربستان در یک سطح است و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کنیم.

تیم ملی هندبال ایران که در بازی نخست مغولستان را شکست داده بود، عصر امروز برابر ژاپن متحمل شکست ۳۳ بر ۲۱ شد. شاگردان وسلین وویوویچ باید در سومین و حساس‌ترین بازی خود، چهارشنبه برابر عربستان سعودی به میدان بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
قهرمانی در آسیا در هر رشته‌ای حتی کشتی برای ژاپن هست فقط در اندیشه ی دومی و سومی باشید
برنامه ریزی و سرمایه گذاری چیزی هست که باعث شکست شد
ژاپن برای ورزش برنامه ریزی داره، شما فکر می‌کنید مثل ایرانه، که فقط عده‌ای با رابطه شدن ملی پوش در تمام رشته های ورزشی؟
جمع کنید بابا.کل ورزش ایران بچه بازیه
متاسفیم که همیشه خوابید
قابل توجه اونایی که میگن مربی خارجی....اختلاف نتیجه رو دیدید؟
ژاپن از هر لحاظ از ایران سرتره والیبال که تو خاک ایران ۳بر۰ برنده شد فوتبال هم ۳بر۰ ایران و برد و به فینال رفت هندبال هم برد بسکتبال هم برد ایران خیلی خیلی از ژاپن عقبه
پاسخ ها
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
لطفا رو هوا حرف نزنید واینقپر خود کم بینی وخود تحقیر نباشید،تو کشتی که ژاپن به ایران باخت بار ها،تو همین بازیها پینگ پنگ ژاپن رو بردیم ،تو والیبال هم بارها بردیمشون ،چرا اینقدر فراموشکارید ؟!!
آقای حیدری ما در تمام رشتها سالهاست شکست خورده.. دنیا جیفه نیست، بلکه پیکار است که نامش زندگی است. بیش از پنجاه سال در آسیا از چین و ژاپن و کره شکست خوردیم تا ولاسکو با دانش خودش، ایران را در والیبال شهره کرد. ما ترک عادت نمی کنیم و از دانش، استفاده نمی کنیم.
دیگه بهانه نیاورید باخت باخته!!! اشتباهات و عدم تمرکز باعث باخت میشه
هند بالیست های عزیز مون تمام تلاششون رو کردن ولی متاسفانه بازی واگذار کردن انشالله به امید موفقیت با تیم عربستان، همیشه سربلند تیم ملی هندبال،
یه جوری حرف میزند که انگار با اختلاف یکی دوتا باختند
بابا چقدر اسرار دارید خودمون با ژاپن مقایسه کنیم
بابا قبول کنیم در حد ژاپن نیستیم
مسئولان برای خدا به فکر آبرو و اعتبار ایران عزیز باشند و برای ارتقا و جایگاه ورزش ایران برنامه ریزی منسجم و بلند مدت داشته باشند.اگر ورزش ایران تنزل کند مردم ناراضی می شوند. برای حفظ مردم که شده باید به ورزش اهمیت داده شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی