بازدید 16741
۲

3 پروژه مناسب سرمایه‌گذاری در چیتگر

منطقه چیتگر در تهران، یکی از نقاط مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه ملک است. با موقعیت مکانی مناسب و توسعه‌ی زیرساخت‌ها، این منطقه فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوعی را ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی ۳ پروژه مناسب برای سرمایه گذاری در این منطقه می‌پردازیم پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 25 September 2023

3 پروژه مناسب سرمایه‌گذاری در چیتگر

منطقه چیتگر، یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای تهران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی، زیرساخت‌های عالی و حضور پروژه‌های عظیم و سرشناس خاورمیانه، توجه افراد بسیاری را برای خرید ملک به‌سوی خود جلب کرده است. این منطقه جزو مناطقی است که در آینده‌ای نه‌چندان دور، رشد قیمتی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهد کرد.

اکثر افراد جامعه، به دنبال فرصت‌هایی هستند تا بتوانند سرمایه خود را در جایی امن و معتبر سرمایه‌گذاری کنند. منطقه چیتگر، این فرصت را در اختیار افراد جامعه قرار داده است تا هم سرمایه خود را در محلی روبه‌رشد و معتبر سرمایه‌گذاری کنند و هم بتوانند، آن سرمایه را چندین برابر کنند.

خبر خوب این است که همه افراد با هر نقدینگی، می‌توانند پروژه‌های معتبر منطقه چیتگر از قبیل: پروژه خرازی، پروژه تریتیوم vip و پروژه نارنجستان ۵ را پیش‌خرید کنند. در ادامه متن، اطلاعات بیشتری در مورد 3 پروژه ذکر شده جهت سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر، در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید متناسب با سلیقه و نقدینگی خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

پیش‌فروش واحدهای پروژه خرازی برای سرمایه‌گذاری

پروژه خرازی یکی از منحصربه‌فردترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری است، این پروژه شرایط بسیار خوبی را برای خریدارانش فراهم کرده است تا بتوانند با نقدینگی کم خود، واحدهای این پروژه را پیش‌خرید کنند. این پروژه، در نزدیکی ایران مال واقع شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری به بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه دارد.

پروژه خرازی در دو فاز تقسیم شده‌ است که برج‌‌های فاز یک آن، به اعضای تعاونی مسکن تحویل شده‌اند؛ اما فاز 2 پروژه در مرحله اسکلت است و خرید و فروش آن به صورت واریزی و امتیاز انجام می‌شود.

برخی از تعاونی‌های این پروژه همانند لشگر 27 و رزمنده به صورت امتیازی و متری و بلوک‌های ستاد کل، به صورت کاملاً امتیازی به فروش می‌رسند، قیمت امتیاز بلوک‌های ستاد کل، از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان آغاز می‌شود. شما با انتخاب این پروژه علاوه بر مسکن باکیفیت، می‌توانید از امکانات تعاونی‌های مختلف هم بهره‌برداری کنید.

دسترسی و موقعیت مناسب پروژه تریتیوم vip در منطقه چیتگر

3 پروژه مناسب سرمایه‌گذاری در چیتگر

پروژه تریتیوم vip، یکی از پروژه‌های مسکونی مدرنی است که در متراژها و طرح‌های متنوعی، متناسب با سلیقه تمام افراد جامعه ساخته شده است. برای آن که بتوانید شناخت دقیق‌تری از دسترسی‌ها و موقعیت عالی پروژه تریتیوم vip پیدا کنید، در متن ذیل به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم:

موقعیت پروژه تریتیوم vip:

این پروژه در شرق دریاچه چیتگر، یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق چیتگر قرار گرفته است. موقعیت دقیق این پروژه در انتهای اتوبان شهید خرازی، شهرک گلستان در تقاطع بلوار هوانیروز و بلوار گل‌ها واقع شده است.

دسترسی پروژه تریتیوم vip در منطقه 22:

لوکیشن مکانی پروژه تریتیوم vip سبب دسترسی فوق‌العاده آن به امکانات و مراکز تفریحی منطقه 22 تهران شده است. دو مورد از دسترسی‌های این پروژه در متن ذیل آورده شده‌ است:

دسترسی به دریاچه چیتگر:

این پروژه در فاصله یک‌کیلومتری دریاچه چیتگر قرار دارد، وجود این فاصله دو مزیت را به همراه دارد: یکی در فاصله 3 دقیقه‌ای به دریاچه می‌رسید و دیگری اینکه به شما این امکان را می‌دهد تا از هیاهو و ازدحام دریاچه چیتگر به‌دور باشید.

دسترسی به مترو چیتگر:

نزدیک بودن این پروژه به ایستگاه مترو چیتگر، تمام نگرانی‌های افراد ساکن در این منطقه را برطرف کرده است و آن‌ها دیگر دغدغه‌ای برای تردد خود ندارند. پس اگر به دنبال موقعیت خوب برای سرمایه‌گذاری هستید، این پروژه می‌تواند فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری هوشمند در اختیارتان قرار دهد.

مزایا و معایب انتخاب نارنجستان ۵ برای سرمایه‌گذاری

3 پروژه مناسب سرمایه‌گذاری در چیتگر

اگر به دنبال تجربه یک زندگی آرام و مدرن هستید، انتخاب پروژه نارنجستان ۵ گزینه مناسبی است. این پروژه، در موقعیت مکانی خوبی در منطقه چیتگر و به‌دوراز هیاهو واقع شده است. یکی از ویژگی‌های مهمی که سودآوری این پروژه را قطعی می‌کند، قرارگیری این پروژه مقابل بازار بزرگ ایران‌مال است. انتخاب پروژه نارنجستان ۵ دارای مزایا و معایبی است که در متن ذیل آن‌ها را بیان کردیم:

مزایای پروژه نارنجستان ۵

  • دسترسی بی‌نظیر
  • موقعیت خاص و بکر
  • قوی‌بودن رزومه سازنده (تعاونی مسکن ابنیه آکام)
  • داشتن جواز ساخت از آغاز عضوگیری
  • تعداد طبقات کم و واحدهای کم که سبب تکمیل‌شدن سریع پروژه می‌شود.
  • عرضه 2 دانگی پروژه که باعث می‌شود افراد با هر بودجه‌ای آن را خریداری کنند.

معایب پروژه نارنجستان ۵

  • متراژ بالا
  • قیمت زمین و تراکم بالا
  • عدم وجود مراکز خرید رفاهی و درمانی در اطراف پروژه

این پروژه مناسب افرادی است که نقدینگی کمی برای خرید خانه دارند، آن‌ها با سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌توانند سودآوری چشمگیری را در آینده‌ای نه‌چندان دور، به جهت موقعیت مکانی پروژه به دست آورند.

در این نگارش، شما را با 3 پروژه مناسب جهت سرمایه‌گذاری در چیتگر آشنا کردیم، شما می‌توانید بر حسب بودجه و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید؛ اما اگر هنوز سؤال و ابهامی برایتان وجود دارد، می‌توانید از مشاورین املاک دیار 22 راهنمایی بگیرید. املاک دیار 22 با دانش و تخصصی که در حوزه پروژه‌های منطقه چیتگر دارد، شما را در مسیر هوشمندانه‌ترین انتخاب همراهی خواهد کرد. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
آزه جون خودشون
ايران مال خودشو داره مى كشه هنوز هم از سرمايه گزاريش عقب هست
شماها هم هى پول تبليغات بگيرين هوم!!!!!!!!$
چرا چیتگر خیلی ارزونه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست