بازدید 3254

میزان محبوبیت بایدن در نظرسنجی جدید

نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد، اکثر مردم آمریکا معتقدند همه چیز در دوران ریاست جمهوری بایدن بدتر شده و خیلی‌ها بر این باورند که او برای ماندن در قدرت طی یک دوره دیگر خیلی پیر شده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 24 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، طبق آخرین نظرسنجی‌های انجام گرفته شده از سوی روزنامه واشنگتن‌پست و شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، 44 درصد از مردم آمریکا معتقدند در دوران ریاست جمهوری جو بایدن، وضعیت مالی‌شان بدتر شده است و تنها 37 درصد عملکرد شغلی وی را تایید کرده‌اند. با این حال 56 درصد جز مخالفان وی هستند و افرادی که عملکرد اقتصادی‌اش را تایید می‌کنند، زیر 30 درصد عنوان شده‌اند. 
در موضوع سیاست‌های مهاجرتی در مرز بین ایالات متحده و مکزیک، رتبه بایدن از 23 درصد هم کمتر شده است و 45 درصد مخالف اقدامات وی در این زمینه هستند. علاوه بر این طبق این نظرسنجی‌ها 74 درصد از مردم آمریکا این موضوع را تایید می‌کنند که وی برای حضور در دوره دوم ریاست‌جمهوری خیلی پیر شده است. 
طبق این نظرسنجی، در صورتی که دولت مرکزی آمریکا تا پایان ماه تعطیل شود، نظرات انتقادی علیه بایدن و دموکرات‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که  نزدیک به 40 درصد از مردم او را در این زمینه مقصر می‌دانند. در مقابل محبوبیت ترامپ تا حدی در آخرین نظرسنجی‌ها افزایش پیدا کرده است و 48 درصد عملکرد وی در دوران ریاست‌جمهوری‌اش را تایید می‌کنند، هر چند 49 درصد دیگر مخالف وی هستند. با این حال رقم مخالفان وی زمانی که در کاخ سفید بود، بالای 60 درصد عنوان می‌شد و اکنون این رقم کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. 
در جریان انتخابات 2020، هنوز 60 درصد از آمریکایی ها پیروزی بایدن را تایید و 29 درصد دیگرشان معتقدند، بایدن در انتخابات به طور قانونی پیروز نشده است. در حال حاضر نیز 62 درصد از دموکرات‌ها معتقدند این حزب باید فردی غیر از بایدن را به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی کند. در این رابطه تنها 8 درصد موافق کاندیداتوری کامالا هریس و 8 درصد دیگر موافق برنی سندرز هستند. در مقابل حمایت درون حزبی از ترامپ به شدت بالاست. 54 درصد از جمهوری‌خواهان از کاندیداتوری وی حمایت کرده و معتقدند می‌تواند بسیار جلوتر از سایر رقبایش در جریان انتخابات قرار بگیرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست