بازدید 3723
۱

نقش متفاوتی که آرش میراحمدی بازی کرد

«اغلب آرش میراحمدی را به دلیل بازی در مجموعه‌های طنز "خنده‌بازار" و "محله گل‌وبل‌بل" به عنوان یک بازیگر کمدی می‌شناسند در حالی که او سال ۹۹ در فیلم کوتاه "سرباز" از تولیدات باشگاه فیلم سوره که روایتی از زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود و یک اثر کاملا جدی تلقی می‌شد، نقش شهید مهندس ابومهدی را با بازی‌ای کاملا متفاوت ایفا کرد».
کد خبر: ۱۱۹۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 20 September 2023

به گزاشر «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، باشگاه فیلم سوره در خبری کوتاه نوشته است: « فیلم کوتاه سرباز در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به کارگردانی محمد پایدار در باشگاه فیلم سوره ساخته شد و در مدت زمان کوتاهی یکی از آثار پربازدید فضای مجازی شد ولی به دلیل محدودیت‌های اینستاگرام در انتشار مطالب مربوط به این شهید عزیز، از صفحاتی که این فیلم را بارگذاری کرده بودند حذف شد.

آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

«بی‌بی چلچله»، «نوروز ۷۲»، «نیمه پنهان»، «خنده بازار»، «بیمار استاندارد»، «کلبه عمو پورنگ»، «بچه محل» و... از جمله کارهای زنده یاد میراحمدی در سینما و تلویزیون است.

آرش میراحمدی، بازیگر کشورمان بر اثر ابتلا به سرطان در سن ۵۲ سالگی درگذشت،

روحش شاد و یادش گرامی...»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به گزاشر «تابناک» به نقل از خبرآنلاین!!! گزاشر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم