بازدید 2094

حمایت از خانواده از اساسي‌ترين اولويت‌های دولت است

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات خوب دولت سيزدهم در حمایت از خانواده‌ و افزايش و جوانی جمعیت گفت: دولت در ۲  سال گذشته مسئله جمعیت را یکی از اساسی ترین اولویت های خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 20 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از شفقنا، آیین تکریم و معارفه دبیر  ستاد ملی جمعیت با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای ستاد ملی جمعیت برگزار شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در اين مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدیریت سابق اين ستاد گفت: الحمدالله کارهای خوبی در این ستاد تا به امروز صورت گرفته و این مسیر خوبی که  دولت مردمی آیت الله رئیسی شروع کرده قطعا باعث تحول در حوزه خانواده و جمعیت خواهد شد.

منصوری یکی از مهم ترین مسائل کشور را مسئله حمايت از خانواده، جواني و افزايش جمعيت دانست و افزود: يكي از اولويت هاي اصلي دولت سيزدهم مساله جواني و افزايش جمعيت بوده و سياست دولت اين است تا با استفاده از ظرفيت هاي موجود برای تحول و جواني جمعيت اقدام شود كه خوشبختانه برنامه ریزی های خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

وي با اشاره به تعامل مثبت نهادهای مختلف کشور در اين عرصه تصريح كرد: در حال حاضر هم افزایی حاکمیتی خوبي بين دستگاهها و نهادهاي مسئول وجود دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنين به ظرفیت های تاثیر گذار نهادهای مردمی در حوزه جمعیت اشاره و يادآوري كرد: حضور مجموعه های مردمی که در شهرهای مختلف با استفاده از توانمنديهاي خود در اين حوزه مشغول فعاليت هستند، با اهميت است و می‌تواند نقش مهمی را براي تحول در این حوزه بر عهده بگیرد.

وي شناسایی و به میدان آوردن ظرفیت های حاکمیتی و مردمی را از اقدامات مهمی دانست که میبایست توسط دبیرخانه ستاد ملی جمعیت پیگیری شود.

منصوري به تاثير رسانه و اقدامات فرهنگي در اين عرصه اشاره كرد و گفت: در حوزه های رسانه ای و فرهنگی هم می توان تبلیغات زیادی برای این موضوع انجام داد و می توانیم با استفاده از ابزارهای خلاقانه و مبتکرانه یک اصلاح فرهنگی و مهم در کشور انجام دهیم. 

وي با بيان اينكه دولت سیزدهم عزم خود را حمایت از خانواده و جوانی و افزايش جمعیت قرار داده، افزود: مسئولين مربوطه آماده همكاري در اين زمينه هستند و هیچ بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد، همه ما آماده كمك در اين زمينه هستيم.

در این مراسم از زحمات جناب آقای کاظم فروتن دبیر سابق این ستاد تقدیر به عمل آمد و سرکار خانم دکتر شکیبا محبی تبار بعنوان دبیر جدید ستاد ملی جمعیت معارفه شد.از مهمترین سوابق ایشان می‌توان به  مديرعاملی و عضو هيأت مديره هلدينگ ميلاد سلامت تأمين اجتماعی، مشاور مديرعامل سازمان تأمين اجتماعی در امور بانوان و خانواده، دبير كارگروه تسهيلات اجتماعی ستاد ملی جمعيت، عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالين جمعيت و مديركل سلامت و امنيت معاونت خانواده مركز امور زنان اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی