سنگین ترین ورود پول حقیقی در نماد شیشه ای!

امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در نیمه نخست شاهد خروج ۹۴ میلیارد تومانی پول حقیقی از بازار هستیم. در این شرایط یک نماد شیشه‌ای در صدر جدول ورود پول حقیقی قرار گرفته است. این نماد بازار پایه چرا مورد توجه سهامداران حقیقی قرار گرفته است؟
کد خبر: ۱۱۹۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 20 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در نیمه نخست شاهد خروج ۹۴ میلیارد تومانی پول حقیقی از بازار هستیم.

در شرایطی که حقیقی ها در حال خروج از غول های بازار سرمایه یعنی شپنا و شستا هستند، سه نماد کقزوی، شصفها و وکادو سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی می باشند.

کقزوی بازار پایه ای که نماد شیشه سازی قزوین است امروز با ورود 15 میلیارد تومان پول حقیقی صدرنشین بلامنازع در این زمینه است و تابلو خوبی را نیز به نمایش گذاشته است.

سنگین ترین ورود پول حقیقی در نماد شیشه ای! | ماجرا چیست؟

کقزوی هر چند هنوز به صف خرید ننشسته، اما رشد ۲.۷۹ درصدی در قیمت آخرین معامله و پایانی خود شاهد بوده است. حجم معاملات آن در همین نیمه ابتدایی بازار از ۸.۸ میلیون سهم عبور کرده است و تقریبا ۸ برابر میانگین حجم معاملات ماهانه بوده است؛ بنابراین کقزوی امروز را با حجم مشکوک به پایان خواهد رساند. عمده معاملات این نماد در ساعت ۱۰:۱۹ تا ۱۰:۲۹ دقیقه بوده است و حجم معاملات در این ده دقیقه افزایش یافته است.  

همچنین قدرت خریدار به فروشنده در آن ۲.۹۲ گزارش شده است.  

چرا کقزوی مورد توجه سهامداران حقیقی قرار گرفته است؟

تقریبا دو روز پیش بود که کقزوی یک افشای ب را روانه کدال کرد و در آن از افتتاحیه خط یک-کوره ۲ کارخانجات قزوین پرده برداشت. در متن این اطلاعیه آمده بود:


احتراماً به استحضار می‌رساند؛ شرکت شیشه قزوین با تلاش مدیران و متخصصان و کارگران سخت کوش خود توانسته است، خط یک کوره ۲ کارخانه قزوین را بعد از توقف چندساله، مجدداً بازسازی و نوسازی و آماده بهره برداری نماید و تولید شیشه سولار را که در نوع خود در ایران و خاورمیانه بی نظیر می‌باشد، توسط این کوره به تولیدات خود بیفزاید. لازم به ذکر است افتتاحیه کوره فوق الذکر در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ بوده است که تولیدات آن حدوداً یک ماه پس از تاریخ افتتاحیه و بعد از پروسه گرم کردن آن شروع خواهد شد. ضمن اینکه تاریخ بهره برداری متعاقباً در سامانه کدال افشاء خواهد گردید.

گفتنی است شیشه سولار solar از جمله شیشه های بسیار محبوب و مفید در اتومبیل می‌باشد که از طرفداران بسیاری برخوردار است. این شیشه از نظر ظاهری شبیه شیشه معمولی است اما اگر کمی به آن دقت کنید متوجه وجود رنگ نسبتا سبزی در ساختار آن می‌شوید. ولی این دو شیشه تنها کمی از نظر ظاهر مشابه هم هستند در صورتی که از نظر مقاومت، استحکام، متریال و دیگر ویژگی ها کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست