بازدید 1988

ریزش قیمت مسکن در پردیس

کد خبر: ۱۱۹۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 20 September 2023

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی قیمت در سه ماهه اخیر در این شهر، از تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد.

«خلیل محبت‌خواه» امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با اظهار داشت: در سه ماهه اخیر شاهد کاهش ۲۵درصدی قیمت مسکن در همه فازها در پردیس هستیم.

وی اظهار داشت: فعال شدن کارگاه‌های ساخت مسکن که چندین‌سال غیرفعال بودند و در کنار آن شناسایی و پلمب مشاوران املاک غیرمجاز، از مهم‌ترین دلایل کاهش قیمت مسکن در این شهر بوده است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به شناسایی ۱۱۰ مشاور املاک غیرمجاز در پردیس، بیان‌داشت: از این تعداد ۵۶ واحد پلمب شده است که این روند تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت واحدهای مسکن مهر در پردیس از سال ۹۰ آغاز شده اما به پایان نرسید، گفت: یکی از عوامل افزایش قیمت مسکن مربوط به اجرایی نشدن این پروژه بود.

محبت‌خواه خاطرنشان کرد: امروز کارگاه‌های مسکن در شهر جدید پردیس بار دیگر فعال شده است و در همین راستا ۱۰ هزار واحد در قالب مسکن مهر آماده و در آینده نزدیک با حضور رییس جمهور به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی اضافه‌کرد: ۱۹ هزار واحد دیگر مسکن مهر در پردیس باقی خواهد ماند که از این تعداد ۱۲ هزار واحد تا پایان سال و هفت هزار واحد دیگر در سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی