آشنایی با سهامداران عمده حقیقی تکمبا

در بین سهامداران شرکت کمباین سازی ایران یک سهامدار درصدی حقیقی دیده می شود. این سهامدار عمده حقیقی کیست؟
کد خبر: ۱۱۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 19 September 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، سهامداران هر شرکت در یک دسته بندی به سهامداران عمده و خرد تقسیم بندی می شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که دارای بیش از یک درصد از سهام شرکت می باشند و در سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهم نام آن ها نمایش داده می شود.

در یک تقسیم بندی دیگر سهامداران عمده به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می شوند. سایت TseTmc در قسمت مربوط به سهامداران حقوقی نام شرکت ها را اعلام می کند اما در رابطه با سهامداران حقیقی عمده از آن ها با عنوان شخص حقیقی یاد می کند و اسامی این سهامداران عمده حقیقی نامشخص است. 

سهامداران عمده حقوقی دلایل مختلفی برای حضور در یک سهم دارند ولی بیشتر سهامداران عمده حقیقی به منظور کسب سود بعضا اقدام به خرید سنگین یک سهم می کنند و بعضا نام آن ها در لیست سهامداران عمده مشاهده می شود.

نبض بورس قصد دارد تا با توجه به اسناد و مدارک موجود، به معرفی سهامداران عمده حقیقی هر نماد بپردازد. این بیست و سومین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی می باشد. با ما همراه باشید.

سهامدار عمده حقیقی تکمبا چه کسی است؟

بررسی صورت‌های مالی شرکت کمباین سازی ایران نشان می‌دهد که شخص حقیقی که در تکمبا سهامدار است کسی نیست جز حسین رستمی. او در پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۳۳.۶ میلیون سهام شرکت کمباین سازی ایران را در اختیار خود داشته است که حدود ۲ درصد از کل سهام شرکت می‌باشد.
با قیمت پایانی فعلی (۶۸۳ تومان) هر سهم تکمبا، او هم اکنون ۲۲.۹ میلیارد تومان دارایی در تکمبا دارد.

 

 
سهامدار حقیقی درصدی تکمبا کیست؟ | چه سهام دیگری در سبد خود دارد؟
 
 
 
 
  • آشنایی با سهامداران عمده حقیقی هر روز ساعت ۱۰ صبح از سایت نبض بورس. باقی مطالب را از اینجا بخوانید.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست