بازدید 2154

ثبت بیش از ۲۱۰ میلیون تردد خودرو در تعطیلات اخیر

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: سیستم‌های ترددشمار کشور در تعطیلات اخیر شهریور ماه، بیش از ۲۱۰ میلیون تردد ورود و خروج خودرو را ثبت کردند که از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد، مربوط به ورود و خروج وسایل نقلیه از استان‌های تهران و البرز بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 17 September 2023

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سیدکمال هادیانفر در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۴ گفت: در چند روز گذشته تردد به خراسان رضوی با پای پیاده و خودرو به اوج خود رسیده است و در این مدت بیش از ۴۰۰ هزار زائر با پای پیاده به مشهد مقدس عزیمت کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۳ میلیون زائر در شهر مشهد حضور دارند، گفت: با توجه به خیل عظیم زائران در حرم رضوی، عوامل پلیس راهور در تلاشند تا در مشهد و اطراف آن بتوانند روان سازی ترافیک داشته باشند.

­رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هنوز زائرانی هستند که به صورت پیاده به مشهد می‌روند، افزود: عوامل پلیس راهور محدودیت‌هایی از جمله ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین در برخی محور‌ها را اعمال کردند تا مسیر بازگشت زائران تسهیل شود.

­سردار هادیانفر گفت: زائران در روز‌های پایانی ماه صفر به جز مشهد، به شهر قم هم عزیمت کرده بودند و این شهر هم در این روز‌ها پرتراکم بود.

­این مقام انتظامی با بیان اینکه در چند روز گذشته، در استان‌های مازندران و گیلان هم شاهد حجم زیادی از شهروندان بودیم، افزود: به شهروندان حاضر در محور‌های شمالی کشور توصیه میکنم زمان بازگشت شان را مدیریت کرده و به روز‌های آینده موکول کنند تا روز‌های پایانی تابستان با کمترین حادثه به پایان برسد.

­سردار هادیانفر با بیان اینکه در ۷۲ ساعت گذشته بیشترین حوادث به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است، گفت: رانندگان علاوه بر بستن کمربند ایمنی و توجه به جلو، از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و در صورت خستگی خودرو را متوقف کرده و کمی استراحت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار