بازدید 4897
۴

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

دولت آمریکا با دستاویز قرار دادن اغتشاشات سال گذشته از اعمال تحریم‌ جدید علیه چندین شخص و نهاد ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 15 September 2023

آمریکا جمعی از مسئولان امنیتی ایران را تحریم کرد


به گزارش تابناک به نقل از سی‌ان‌ان، وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه علیه ایران، در آستانه سالگرد جرقه اغتشاشات به بهانه درگذشت مهسا امینی چندین شخص و نهاد ایرانی را تحریم کرد.

این تحریم‌های جدید تازه‌ترین بسته تحریمی علیه ایران در واکنش به آنچه «سرکوب معترضان» در اغتشاشات پارسال خوانده شده است، محسوب می‌شود.

براساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های امروز ۱۸ عضو اصلی نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران و فراجا؛ رئیس سازمان زندان‌ها؛ سه فرد و یک شرکت به بهانه آنچه ارتباط با سانسور نظام‌مند و جلوگیری از دسترسی به اینترنت خوانده شده؛ سه رسانه فارس، تسنیم و پِرس تی.وی با این بهانه که تحت کنترل سپاه هستند و همچنین سه مقام ارشد را هدف گرفته است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا این تحریم‌ها را همگام با سایر شرکایش از جمله انگلیس، کانادا و استرالیا اعمال کرده است.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای مجزا مدعی شد که وزارت خارجه این کشور در حال اعمال محدودیت‌های روادید برای ۱۳ مقام ایرانی و سایر اشخاصی به دلیل مداخله در سرکوب معترضان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
هیچ کشوری به اندازه امریکا ،به ملت ایران " نارو" نزده..در ظاهر حمایت میکنه اما در عمل،،زیر پای ملت رو خالی میکنه
این دولت سیزدهم اصلاً بدرد مملکت داری نمیخوره ، کشور از همه نظر نابود شده ، اصلأ ول شده مملکت
آمریکا هر غلطی خواست بر علیه ملت ایران انجام داد ولی چون نتیجه نگرفت روانی شده دست به هر کاری میزنه نتیجه معکوس میگیره سرشو به در دیوار میزنه ملت ایران اعلام میکنه از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر
مگرشبکه من وتو ومجری آن داخل آدم هستند که شما بازدن نعل وارونه ازآنها تبلیغ میکنید این قبیل شبکه ها برای گمراه کردن مردمی نااگاه وکم هوش وکم سواد که تادلتان بخواهد درجامعه ما فراوانند درست شده اند این همه هزینه میکنندکه قطعاًبرای خوشبختی نیست بلکه برای یافتن راهی بمنظور بدبخت کردن بیشتر ماست آخرکدام گربه ای برای رضای خدا موش میگیرد که شبکه من وتو بگیرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی