بازدید 2876

اجازه ندهیم دشمن از نسل جوان سرباز بگیرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد شمشیر بدون جهاد تبیین به نتیجه نمی‌رسد، گفت: امروز ما باید در برابر افکار انحرافی که روی نسل جوان و نوجوان متمرکز شده، بایستیم و اجازه ندهیم دشمن از این نسل سرباز بگیرد.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 15 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید رضا تقوی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، با تسلیت سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: امام رضا به عالم آل محمد معروف است. نبی اکرم درباره امام رضا(ع) فرمودند که بزودی پاره‌ی جان من در سرزمین خراسان دفن می شود و مومنی او را زیارت نمی کند مگر اینکه خداوند به او بهشت می‌دهد و جسمش را از آتش جهنم حرام می‌کند. امام هشتم به  فریادرس دردمندان، امام اهل قرآن شهرت دارد و اهل قرآن به خود ببالند که امام رضا (ع)به اهل قرآن شهرت دارد. قاریان بزرگوار کشورمان در هرکجا رفتند درخشیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: عصر حضرت امام رضا(ع)، عصری مثل زمان ما است. در این عصر  اوج نهضت ترجمه شکل می گیرد و نحله های فرهنگی و فکری اوج گرفتند و هسته های علمی خودنمایی می کردند. در عصر رضوی، حضرت به تنهایی پاسخ گروه های دیگر را می داد و در مناظرات مختلف با رهبران فکری زرتشتیان، مسیحیان و یهودیان به تنهایی شرکت می کرد. مأمون هم زمینه برگزاری این جلسات را فراهم می کرد. مامون اهل علم بود و خود را اهل فلسفه جلوه می داد. موج قیام ها هم زیاد بود و مأمون سکه به نام امام زد تا سادات و انقلابیون را ساکت کند.

تقوی با اشاره به نقش امام رضا (ع)در جهاد تبیین و روشنگری و پاسخ به شبهات نحله های فکری مختلف، گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبری است ولی ما در برابر آن کوتاهی داریم. جهاد شمشیر بدون جهاد تبیین به نتیجه نمی رسد. جهاد هیچ وقت تمام نمی شود. امروز ما باید روشنگری کنیم و در برابر افکار انحرافی که روی نسل جوان و نوجوان متمرکز شده، بایستیم و اجازه ندهیم دشمن از این نسل سرباز بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی