بازدید 2701

ترامپ: بایدن تاوان استیضاح من را پس می‌دهد

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که طرح مجلس نمایندگان برای استیضاح جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده نتیجه استیضاح وی (ترامپ) توسط دموکرات‌ها در زمان سکونتش در کاخ سفید است و بایدن اکنون تاوان آن استیضاح را پس می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳ 15 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری هیل، ترامپ خاطرنشان کرد: شاید اگر دموکرات‌ها من را در دوران ریاست جمهوری‌ام استیضاح نمی‌کردند، احتمالاً جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح بایدن را آغاز نمی‌کردند.

وی افزود: فکر می‌کنم اگر آنها این کار را با من انجام نمی‌دادند، شاید امروز این کار با آنها انجام نمی‌شد.

این در حالی است که ترامپ با انتشار یک پُست در شبکه اجتماعی تروث سوشیال، صدور کیفرخواست جدید علیه هانتر بایدن در مورد اتهام مالکیت غیرقانونی اسلحه از سوی دادستان‌های ایالت دلاور آمریکا را نیز به شدت محکوم کرد و آن را دسیسه دموکرات‌ها به رهبری بایدن دانست و نوشت: اتهام مالکیت غیرقانونی اسلحه را به این دلیل مطرح کرده‌اند که جرمی است که فقط گریبانگیر هانتر می‌شود و به جو بایدن حقه‌باز دخیل نیست.

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: دموکرات‌ها با اقدامات وحشتناک، بسیار ناعادلانه و عمدتاً غیرقانونی خود روندی را آغاز کرده‌اند که برای کشور ما بسیار خطرناک است و این امکان وجود دارد که ایالات متحده دیگر هرگز مانند سابق نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست